Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderator: Moderator LC Team

Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez wikara » 13 stycznia 2012, 20:48

Witam włąśnei jestem pare godzin po wymianie rozrzadu,odebrałm autko i sam sprawdziłem na vagu ze kat wtrysku na odpalony silniku przy 90C mam 67,, measblock08/000/pozycja 2 wynosi 67,zaś patrze i w engine/measblock08/004/pozycja 4 wynosi 2,8% czy to jest ok ta cała synchronizacja wałka rozrządu? czy do poprawki?dodam że autko słabiej jedzie zamulone,co sie jeszcze sprawdza vagiem po wymianie rozrzadu?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wikara
Sport
Sport
 
Posty: 328
Dołączył(a): 30 lipca 2010, 20:29
Lokalizacja: Janikowo
Auto: Leon
Silnik: BKD 2.0

Reklama

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez rumianko » 13 stycznia 2012, 23:04

wartość 67 nie odczujesz na dupo-hamowni,

log z 4 gr. dynamiczny, ten statyczny to w PD można sprawdzać.

ps, vag nie pokaże ze np o 1 ząbek będzie przestawiony rozrzad w vp ;)
13,3et tdikiem by brk-tuning
Zobacz Profil
rumianko
Sport
Sport
 
Posty: 239
Dołączył(a): 18 maja 2008, 21:31
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: ibiza
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez wikara » 13 stycznia 2012, 23:17

A jaki jest objaw jak przeskoczy rozrząd o jeden ząbek?
czyli grupe engine/measblock08/004/4 mierzymy w dynamicznym i po logach czytamy dobrze mówie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wikara
Sport
Sport
 
Posty: 328
Dołączył(a): 30 lipca 2010, 20:29
Lokalizacja: Janikowo
Auto: Leon
Silnik: BKD 2.0

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Leoo » 16 stycznia 2012, 21:28

Samochód z przesuniętym ząbkiem źle pali, jest słabszy, może strzelać w wydech. Niektóre silniki są odporne na fazowanie o 1 ząbek, w zasadzie musi być ustawiony książkowo.
oby nigdy nie zabrakło drogi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Leoo
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 15 grudnia 2011, 11:40
Auto: seat

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez jantes » 19 stycznia 2012, 07:20

Ja mam u siebie ten sam problem wiec jak masz możliwość jechac zareklamować wymiane rozrządu to zrob to:)
Zobacz Profil
jantes
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 6 stycznia 2012, 10:11
Auto: Leon ARL

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez mic_mm » 4 lutego 2012, 20:54

napewno masz źle zrobiony rozrząd, pewnie jakiś paklak ci to robił
Zobacz Profil
mic_mm
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 6 lutego 2010, 14:15
Lokalizacja: olsztyn
Auto: ALTEA

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Seba1986 » 14 lipca 2015, 22:39

Powiedzcie mi czy jest możliwe wyprzedzenie wtrysku poprzez przestawienie o ząbek pompy w asv? I czy zwiększa to moc?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Seba1986
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 maja 2015, 18:34
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez mlynek » 14 lipca 2015, 23:18

Wszystko jest możliwe - tylko po co? Rozrząd masz mieć ustawiony przy pomocy podpiętego VAG-COM lub VCDS. Do ustawiania kąta wtrysku slużą 3 śrubki na kole pompy paliwowej. Wcześniejszy kąt wtrysku może zwiększyć delikatnie moc, ale wszystko w granicach rozsądku. Najlepiej ustawić w okolicach 50-60 jednostek pokazanych w np. VCDS
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez tatian » 15 lipca 2015, 21:12

Raczej pompy wtryskowej nie paliwowej, ale rozumiem, że to przejęzyczenie :)
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez mlynek » 16 lipca 2015, 00:17

Sorki, wtryskowej - przejezyczenie.
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Seba1986 » 19 lipca 2015, 19:06

mlynek napisał(a):Wszystko jest możliwe - tylko po co? Rozrząd masz mieć ustawiony przy pomocy podpiętego VAG-COM lub VCDS. Do ustawiania kąta wtrysku slużą 3 śrubki na kole pompy paliwowej. Wcześniejszy kąt wtrysku może zwiększyć delikatnie moc, ale wszystko w granicach rozsądku. Najlepiej ustawić w okolicach 50-60 jednostek pokazanych w np. VCDS


Wymienialem niedawno rozrzad i po wymianie tak jak by stracil troche mocy. Mechanik ktory mi go wymienial (moj kolega) powiedzial mi ze na pompie byl przestawiony o jeden zabek. Moglbys mi na priv napisac jak sprawdzic VCDSem ten kąt wtrysku? Z gory dzieki.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Seba1986
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 maja 2015, 18:34
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez mlynek » 19 lipca 2015, 20:01

Nigdy nie podłączałeś VAGa? Tu masz LINK do stronki, gdzie w trybie demo możesz poćwiczyć :) Aby sprawdzić ustawienie kąta wtrysku wchodzisz kolejno: Select ->01-Engine -> Basic Settings - 04. W polu "Group" wpisujesz albo kursorami (Up, Dn) ustawiasz grupę 000 i wciskasz "Go". W tym momencie w drugim polu (od lewej) będzie wyświetlana wartość ustawienia kąta wtrysku. Powinien wahać się w granicach 49-51 (ciężko trafić) ale słyszałem opinię, że najlepiej autko pracuje w okolicach 60. Ja mam u siebie 55 i nie widzę niczego niepokojącego. Im wyższa wartość tym wtrysk wcześniejszy, im niższa - późniejszy. Wcześniejszy oznacza troszkę mniejsze spalanie jak również głośniejszą i żwawszą pracę silnika. Późniejszy, to (wg moich doświadczeń) większe spalanie i mniej żwawy silnik, lecz cichszy w klekocie.
Ot tyle wiem.

Pozdrawiam
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Seba1986 » 20 lipca 2015, 12:32

A co w przypadku kiedy w bolidzie była zmieniona mapa? Bo u mnie tak jest. Mam ASV który obecnie ma około 145km i 320nm. Czy kąt wtrysku się nie zmienia?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Seba1986
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 maja 2015, 18:34
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez mlynek » 20 lipca 2015, 17:40

Nie wiem na czym dokładnie polega chiptuning, ale moim zdaniem, kąt wtrysku musi być ustawiony jak najlepiej, wiec zmieniona mapa raczej nie powinna mieć wpływu.
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Seba1986 » 21 lipca 2015, 03:51

Sprawdziłem wczoraj kąt wtrysku tak jak zalecił mi mlynek. U mnie oscyluje on w granicach 58-61. Czyli z tego co kolega napisał jest ok. Pomimo to czuć ze auto nie ma aż takiej mocy jak przed wymianą rozrzadu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Seba1986
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 maja 2015, 18:34
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Odp: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Bry1ant » 24 lipca 2015, 19:20

No to nie posostaje nic innego jak ustawic kolo zamachowe na znak i sprawdzic czy blokada walka da sie w takim polozeniu zamontowac, jesli nie to rozrzad do ponownego ustawienia.
Zobacz Profil
Bry1ant
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 11 września 2014, 22:56
Auto: leon 1m
Silnik: ASZ 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez mlynek » 24 lipca 2015, 19:28

Że co? To niby w VAGu będzie pokazywać OK, a wałek i tak może być przestawiony? Nie kumam. Dla przykładu, cofam wałek o 5 zębów, uruchamiam auto, sprawdzam kąt wtrysku VAGiem i pokaże mi wartości 49-51 (powiedzmy)???
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: Odp: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Bry1ant » 24 lipca 2015, 19:45

Kat wtrysku a ustawienie walka rozrzadu to dwie rozne sprawy. Skoro po wymianie rozrzadu spadla moc a kat wtrysku miesci sie w ksiazkowych wartosciach to cos z reszta rozrzadu moze byc nie tak.
Zobacz Profil
Bry1ant
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 11 września 2014, 22:56
Auto: leon 1m
Silnik: ASZ 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Seba1986 » 25 lipca 2015, 08:24

Czyli ze jest możliwe ze mechanik źle ustawił walek rozrzadu przy wymianie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Seba1986
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 maja 2015, 18:34
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Odp: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Bry1ant » 26 lipca 2015, 16:24

Jesli robil to bez blokad to jak najbardziej mozliwe.
Zobacz Profil
Bry1ant
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 11 września 2014, 22:56
Auto: leon 1m
Silnik: ASZ 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez mlynek » 26 lipca 2015, 18:22

Kiedyś nie było blokad i mechanicy wymieniali rozrządy i auta pracowały jak należy. Dziś to w większości nie mechanicy, tylko jacyś domorośli majsterkowicze, którzy zaczynali od "zestawów małego majsterkowicza" a dziś robią metodą prób i blędów. Jak się zepsuje - to klient zapłaci za nowe, a wciśnie się mu, że było zepsute.
Wymieniałem u siebie jakiś czas temu rozrząd samodzielnie - nie miałem blokad, tylko ustawiłem na punkty, zaznaczyłem markerem, złożyłem, ustawiłem kąt wtrysku VAGiem i auto śmiga. A "mechanik", który przestawia rozrząd o "ząbek" powinien zrobić badania u okulisty, albo przemyśleć jeszcze raz czy dobrze wybrał "kierunek".

Masakra - mechanicy - tfu
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Seba1986 » 27 lipca 2015, 19:13

Robił mi to znajomy który zna się na rzeczy I wszystko ustawił na znaki.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Seba1986
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 maja 2015, 18:34
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez mlynek » 27 lipca 2015, 20:39

Pare dni temu czytałem gdzieś na forum (chyba golfa), że koleś miał problemy z odpaleniem auta. Okazało się, że pompa i koło wału korbowego ustawione były "na znaki", ale koło wałka już nie. Przestawił wałek o jeden ząbek (nie wiem w którą stronę) i auto odpaliło bez problemu. Może jednak pokombinuj z ponownym ustawieniem rozrządu...
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: Odp: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Bry1ant » 27 lipca 2015, 23:22

Do tego caly czas zmierzam aby sprawdzic ustawienie rozrzadu, nie ma z tym wiele roboty a bedzie jak na dloni widac czy rozrzad jest ok i czy trzeba problemu szukac dalej, nie neguje umiejetnosci Twego znajomego ale on tez jest czlowiekiem i bledy sie zdarzaja.
Zobacz Profil
Bry1ant
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 11 września 2014, 22:56
Auto: leon 1m
Silnik: ASZ 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Seba1986 » 28 lipca 2015, 08:23

Powiem tak. Posiadam jako takie umiejętności manualne i mam też trochę narzędzi niestety z wiedzą merytoryczną dotyczącą rozrzadu jest już trochę gorzej :-(. Byłbym wdzięczny za jak najprostsza rade w jaki sposób powinienem sprawdzić te ustawienie? Jeśli wogole jestem w stanie sam to sprawdzić.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Seba1986
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 maja 2015, 18:34
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Odp: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Bry1ant » 28 lipca 2015, 09:15

A wiec w obudowie skrzyni biegow jest okienko i w nim znak, krecisz silnikiem tak aby znak w okienku pokrywal sie ze znakiem na kole zamachowym, w tej pozycji powinno sie dac zablokowac pompe wtryskowa bolcem 6mm moze byc wiertlo np. (W kolku pompy masz dziurke i w glowicy) co do walka rozrzadu to nie majac blokady musisz zdemontowac pompe vacum, pokrywe zaworow i podpore walka rozrzadu od strony vaccum pompy, w walku masz wyciete miejsce aby wlozyc plaskownik grubosci teraz nie pamietam, wazne aby wyciecie w walku bylo rownolegle do plaszczyzny glowicy.
Zobacz Profil
Bry1ant
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 11 września 2014, 22:56
Auto: leon 1m
Silnik: ASZ 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez mlynek » 28 lipca 2015, 11:18

Bry1ant napisał(a):musisz zdemontowac pompe vacum, pokrywe zaworow i podpore walka rozrzadu
Tylko tu jest problem, bo czasami uszczelka pokrywy ulega uszkodzeniu i wtedy w ASV mamy problem z kosztami takiej pokrywy, co nie? a pytanie? Czy po zdjęciu pompy vacum nie ma możliwości podejrzenia czy wcięcie na płaskownik jest ustawione równo? Czy trzeba jednak zdjąć pokrywę, aby zobaczyć wcięcie na płaskownik?
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: Odp: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Bry1ant » 29 lipca 2015, 08:13

Po zjeciu pompy owszem zobaczysz wyciecie ale bez blokady nie sprawdzisz czy walek jest w 100% dobrze ustawiony. Bez zdejmowania pokrywy zaworow potrzebujesz taka blokade allegro.pl/blokada-walka-rozrzadu-vw-audi-skoda-1-9-tdi-sdi-i5185343047.html przykrecasz ja w miejsce vacum pompy i po problemie.
Zobacz Profil
Bry1ant
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 11 września 2014, 22:56
Auto: leon 1m
Silnik: ASZ 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez mlynek » 29 lipca 2015, 12:29

Bry1ant napisał(a):czy walek jest w 100% dobrze ustawiony
Może w 100% nie, ale gdyby ustawić rozrząd na punkty (wał główny, pompa wtryskowa) to po tym nacięciu w wałku rozrządu na pewno dałoby się zauważyć jak płaszczyzna nacięcia w wałku jest ustawiona. Przecież przesunięcie wałka o jeden ząbek musi być zauważalny na takim nacięciu. Mniej to roboty niż rozbierać jeszcze raz rozrząd. Ja bym spróbował. A co do urządzenia z allegro, to warsztaty mogą takie rzeczy kupować, jak dla mnie, cena to połowa robocizny za wymianę rozrządu.
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: Odp: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Bry1ant » 29 lipca 2015, 20:45

Przeciez dalem alternatywe przy ktorej ta blokada jest zbedna, zdejmij pokrywe i przy skladaniu posmaruj uszczekle dirko jesli boisz sie ze bedzie cieklo. Poswiec godzinke czasu na sprawdzenie rozrzadu a bedzie juz cos wiadomo innej rady nie ma. A tak wogole czlowiek ktory wymienial rozrzad nie podejmuje tematu ze po jego robocie auto jezdzi gorzej niz przed? Skoro placiles to masz prawo i wymagac...
Zobacz Profil
Bry1ant
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 11 września 2014, 22:56
Auto: leon 1m
Silnik: ASZ 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Seba1986 » 30 lipca 2015, 20:51

Panowie macie kogoś z Zabrza kto za nieduże pieniądze mógłby mi to ogarnąć? Bo trochę się jednak boje szczerze mówiąc pchać tam łapy samemu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Seba1986
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 maja 2015, 18:34
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Po wymianie rozrzadu ,mułowaty leonik

Postprzez Pandeska » 12 lipca 2018, 18:49

Jestem w tej samej sytuacji Panowei chcociaz odgrzewam kotleta, mechanik mimo ze twierdzi iz ustawial na blokadzie to cos musial zjebac bo po wyjeździe od niegoi przejechaniu 50 km odpala tragicznie a dzis na trasie to myslalem ze ktos mi zjadl 50 kucy i odciał turbo ...Pozatym wad nie widze a wymiana dotyczyla i napinacza z lancuchem oraz rozrzadu komplet... Pytanie zasadnicze czy poki co mozna tak jeździc i nic sie nie stanie bo uywam auto do dojazdów do miasta a dopiero bedzie mogl mi naprawic to co zle ustawil za 10 dni
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pandeska
Stella +
Stella +
 
Posty: 35
Dołączył(a): 22 czerwca 2018, 17:41
Region: zachodniopomorskie
Auto: Leon 2.0 TFSI 1P1
Silnik: BWA 2.0


Powrót do VAG - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron