Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Chłodzenie turbiny

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderator: Moderator LC Team

Chłodzenie turbiny

Postprzez hypnotic » 14 kwietnia 2012, 15:03

Witam.. Chciałem zapytać czy konieczne jest odczekanie przed zgaszeniem diesla gdy wiem, ze za chwile go spowrotem odpale? mam na mysli stacje benzynowa/szybkie wyskoczenie do sklepu. Dotychczas zawsze odczekiwalem ok 1 min ale czasem sie spiesze i zastanawiam sie czy moglbym go na chwile zgasic bez odczekania az turbina sie schlodzi..
Zobacz Profil
hypnotic
Stella
Stella
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 maja 2011, 19:46
Lokalizacja: Dobczyce
Auto: Leon

Reklama

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez transit_master » 14 kwietnia 2012, 15:12

Zależy jaki styl jazdy. Jak ciśniesz to pasuje schłodzić. Jak spokojna jazda to nie ma takiej potrzeby.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez chlorek » 14 kwietnia 2012, 19:03

ja tam zawsze czekam ok. 1 minuty więcej nie ma sensu chyba że jedziesz parę godzin, napewno to nie zaszkodzi turbince:-D
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez Martinus1985 » 14 kwietnia 2012, 19:15

No dobra.
A jak jeździcie po odpaleniu po mieście ?? Jak z chłodzeniem itp ??
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez transit_master » 14 kwietnia 2012, 19:17

florek napisał(a):a tam zawsze czekam ok. 1 minuty
nawet gdy jedziesz spokojnie i musisz zgasić zanim silnik osiągnie 90? To fajnie :hahaha:

-- 14 kwi 2012, o 20:17 --

Martinus1985 napisał(a):No dobra.
A jak jeździcie po odpaleniu po mieście ?? Jak z chłodzeniem itp ??
korki, spokojna jazda gasze po 5s
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez Martinus1985 » 14 kwietnia 2012, 19:20

Martinus1985 napisał(a):No dobra.
A jak jeździcie po odpaleniu po mieście ?? Jak z chłodzeniem itp ?? korki, spokojna jazda gasze po 5s


Rano odpalasz i od razu jedziesz ?? W jakim zakresie obrotów zmieniasz biegi ??
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez transit_master » 14 kwietnia 2012, 19:23

Martinus1985 napisał(a):Rano odpalasz i od razu jedziesz
dokładnie tak.
Martinus1985 napisał(a):W jakim zakresie obrotów zmieniasz biegi
przy dodatnich temp. ok. 2300 ale bez gazu w podłogę. Przy ujemnych przy 2000 dopóki nie złapie tych 60.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez chlorek » 14 kwietnia 2012, 19:29

transit_master, - nie wiem co w tym śmiesznego ale okey. Ja jestem wrażliwy na turbo i tyle. Zawsze czekam chwilę i nic w tym złego i powiem tobie więcej, nie mam takich odcinków aby nie rozgrzać silnika, bardziej mnie zastanawia twoja wypowiedź.
transit_master napisał(a):nawet gdy jedziesz spokojnie i musisz zgasić zanim silnik osiągnie 90? To fajnie :hahaha:

nie jest to zdrowe dla silnika. Wiadomo że dla turbo dla nie rozgrzanego silnia nie trzeba długo chłodzić na jałowym bo olej i płyn nie osiąga takiej temperatury jak potrzeba ale dla silnika nie jest to najlepszym rozwiązaniem. Oczywiście jak zawsze możesz się nie zgodzić ze mną ale na pw już pisałem tobie gdzie to mam :-D
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez transit_master » 14 kwietnia 2012, 19:36

florek napisał(a):Zawsze czekam chwilę i nic w tym złego
czekaj nawet godzinę. Twój parch, Twoja sprawa.
florek napisał(a):bardziej mnie zastanawia twoja wypowiedź.
transit_master napisał(a):nawet gdy jedziesz spokojnie i musisz zgasić zanim silnik osiągnie 90? To fajnie :hahaha:

szczerze "mówiąc' nie wiem za bardzo jak mam Ci to pojaśnić :hahaha:
Odpowiedz sobie na pytanie "Po co i kiedy chłodzimy turbinę" ??
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez Martinus1985 » 14 kwietnia 2012, 19:56

Martinus1985 napisał(a):W jakim zakresie obrotów zmieniasz biegi przy dodatnich temp. ok. 2300 ale bez gazu w podłogę. Przy ujemnych przy 2000 dopóki nie złapie tych 60.

Ok. A przy jakich obrotach zmieniasz biegi na rozgrzanym silniku ??
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez LoozaQ » 14 kwietnia 2012, 20:07

Martinus1985 napisał(a):
Martinus1985 napisał(a):W jakim zakresie obrotów zmieniasz biegi przy dodatnich temp. ok. 2300 ale bez gazu w podłogę. Przy ujemnych przy 2000 dopóki nie złapie tych 60.

Ok. A przy jakich obrotach zmieniasz biegi na rozgrzanym silniku ??

3000-3500
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LoozaQ
Sport
Sport
 
Posty: 761
Dołączył(a): 25 czerwca 2010, 07:46
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon 1M ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez transit_master » 14 kwietnia 2012, 20:10

Jak już dochodzę do tych 3 "to znak że coś się dzieje" i kręcę dalej.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez LoozaQ » 14 kwietnia 2012, 20:22

transit_master napisał(a):Jak już dochodzę do tych 3 "to znak że coś się dzieje" i kręcę dalej.

True :clever:
W praktyce to najlepiej wykorzystywać w pełni elastyczność silnika i zmieniać biegi na wyższe przy obrotach powyżej 3500, a nawet 4000 (maks moc silnika).
No chyba, że lans na mieście i maks 3 bieg :D
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LoozaQ
Sport
Sport
 
Posty: 761
Dołączył(a): 25 czerwca 2010, 07:46
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon 1M ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez jamallorock » 14 kwietnia 2012, 20:59

Martinus1985, nie raz było na forum jak obchodzić się z TDi :) Tak jak pisali wcześniej nie ma potrzeby odczekania po spokojnej jeździe bądź jak ci się motorownia nie zagrzeje. Wiadomo po butowaniu warto odczekać i schłodzić turbo. LoozaQ i transit_master, i tak trzymać z tym kręceniem :D nie ma uprawiania PSJ hehehe
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez LoozaQ » 14 kwietnia 2012, 22:13

jamallorock napisał(a):LoozaQ i transit_master, i tak trzymać z tym kręceniem :D nie ma uprawiania PSJ hehehe

Oj nie ma PSJ... ale za to płacz przy dystrybutorze :hahaha:
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LoozaQ
Sport
Sport
 
Posty: 761
Dołączył(a): 25 czerwca 2010, 07:46
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon 1M ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez Martinus1985 » 14 kwietnia 2012, 22:18

Ok. To jak polecacie jeździć aby nie było PSJ... dbając o turbinę a oszczędnie.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez kobzyr » 14 kwietnia 2012, 22:19

A ja powiem tak ze lubię jak wskazówka lata wokoło 3 ooo tak \|/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kobzyr
TopSport
TopSport
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 3 lipca 2011, 18:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez LoozaQ » 14 kwietnia 2012, 22:23

kobzyr napisał(a):A ja powiem tak ze lubię jak wskazówka lata wokoło 3 ooo tak \|/

Co jest równoznaczne z...
LoozaQ napisał(a):najlepiej wykorzystywać w pełni elastyczność silnika i zmieniać biegi na wyższe przy obrotach powyżej 3500, a nawet 4000 (maks moc silnika).

gdzie na wyższym biegu wskazówka spadnie do 2500-2700 :D
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LoozaQ
Sport
Sport
 
Posty: 761
Dołączył(a): 25 czerwca 2010, 07:46
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon 1M ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez borowa » 14 kwietnia 2012, 22:32

transit_master napisał(a):Jak już dochodzę do tych 3 "to znak że coś się dzieje" i kręcę dalej.

Ehe... za dużo z Tobą jeździłem aby to potwierdzić :mrgreen: Ostatnio u Ciebie rządzi eco driving a na moje 10-11/100 robisz tylko wielkie oczy :hahaha:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
borowa
Cupra
Cupra
 
Posty: 2909
Dołączył(a): 25 marca 2010, 17:49
Lokalizacja: LU
Region: lubelskie
Auto: CUPRA ST 385
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez LuQas » 15 kwietnia 2012, 09:36

Martinus1985 napisał(a):To jak polecacie jeździć aby nie było PSJ... dbając o turbinę a oszczędnie

delikatnie na zimny,a pogonić na ciepłym :D
osobiście mam taki styl jazdy,że puki temp.nie osiągnie 90*C zmieniam biegi przy ok 1800-2000rpm. a na pedał naciskam jakby piórkiem :mrgreen: Gdy temp.osiągnie 90*,to przejadę tak jeszcze parę kilometrów i wtedy dopiero poganiam stajnie ...Najczęściej jazda w zakresie 2200-3700. Chociaż lans po mieście też się zdarza,,, 1700 i pyr,pyr,pyr,pyr :P
A jeżeli chodzi o chłodzenie,to w cyklu miejskim,gdzie jazda jest spokojna to gaszę po ok. 3-5s. A gdy większa i ostrzejsza trasa,to na postoju zostawiam na kilka minut,,,coś ok 2-3min ;)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LuQas
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 11 lutego 2010, 19:20
Lokalizacja: DOL
Auto: Leon

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez jędrek » 15 kwietnia 2012, 09:40

Borawa to Ty masz paliwo żernego leosia :mrgreen: ja max mam 8 l po zjeździe z autostrady :-P .Tak poważnie myślę że granice 2500-3000 dają już frajdę z jazdy i nie ma wiru w baku i dla turbawki zdrowe.Ale żeby było jej zdrowiej zawsze trzeba nie raz przedmuchać do tych 3500-4000 tys zwłaszcza jak jakiś patafian jedzie super BMW z motorem 1.6 i wydechem większym od rynny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez transit_master » 15 kwietnia 2012, 11:06

borowa napisał(a): Ostatnio u Ciebie rządzi eco driving
nie przesadzaj. Po prostu potrafię operować gazem :PPP . Jest fun i spalanie na odpowiednim poziomie.
jędrek napisał(a):masz paliwo żernego leosia
to nie tak. On ma po prosu nadmiar gotówki i ciężką nogę. Ostatnio wygrał w Lotto :brawo: więc...
Dobra Panowie bo to temat ochłodzeniu suszarki a nie o spalaniu.
P.S. Nie chłodzcie tyle żeby wam nie zamarzła :mrgreen:
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez Peter007 » 15 kwietnia 2012, 11:19

LuQas napisał(a):osobiście mam taki styl jazdy,że puki temp.nie osiągnie 90*C zmieniam biegi przy ok 1800-2000rpm.

A skąd wiesz, że już jest 90°? Masz zainstalowany dodatkowy wskaźnik? Bo przecież ten w zegarach wskazuje temperaturę w układzie chłodzenia a nie oleju
Jeśli Ci się wydaje, że mnie rozumiesz to masz rację - wydaje Ci się...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Peter007
Sport
Sport
 
Posty: 554
Dołączył(a): 30 marca 2010, 12:31
Lokalizacja: Opoczno
Auto: Leon 1M
Silnik: AZD 1.6

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez Martinus1985 » 15 kwietnia 2012, 11:21

Peter007 napisał(a):
LuQas napisał(a):osobiście mam taki styl jazdy,że puki temp.nie osiągnie 90*C zmieniam biegi przy ok 1800-2000rpm.

A skąd wiesz, że już jest 90°? Masz zainstalowany dodatkowy wskaźnik? Bo przecież ten w zegarach wskazuje temperaturę w układzie chłodzenia a nie oleju


Płyn osiąga 90*C to jedziesz jeszcze z 5-10km i jazda :mrgreen:
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez LuQas » 15 kwietnia 2012, 11:27

Peter007 napisał(a):Bo przecież ten w zegarach wskazuje temperaturę w układzie chłodzenia a nie oleju

ale nikt nie pisał o temp.oleju...mowa o temp.płynu
a mniej więcej jak napisałMartinus1985,
Martinus1985 napisał(a):Płyn osiąga 90*C to jedziesz jeszcze z 5-10km i jazda
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LuQas
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 11 lutego 2010, 19:20
Lokalizacja: DOL
Auto: Leon

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez Peter007 » 15 kwietnia 2012, 11:35

LuQas napisał(a):ale nikt nie pisał o temp.oleju...mowa o temp.płynu

ale skoro juz sie czeka na butowanie to chodzi o temp. oleju a nie płynu
Jeśli Ci się wydaje, że mnie rozumiesz to masz rację - wydaje Ci się...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Peter007
Sport
Sport
 
Posty: 554
Dołączył(a): 30 marca 2010, 12:31
Lokalizacja: Opoczno
Auto: Leon 1M
Silnik: AZD 1.6

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez LuQas » 15 kwietnia 2012, 11:46

Peter007, czytaj uważnie...
LuQas napisał(a):osobiście mam taki styl jazdy,że puki temp.nie osiągnie 90*C zmieniam biegi przy ok 1800-2000rpm

skoro czekam,aż temp.płynu osiągnie 90* i zmieniam biegi w granicach 2000 to o jakim butowaniu mowa...
To na tyle,bo odbiegamy od tematu... ;)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LuQas
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 11 lutego 2010, 19:20
Lokalizacja: DOL
Auto: Leon

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez Peter007 » 15 kwietnia 2012, 11:48

Czytaj Ty uważnie bo wyraźnie napisałem, że SKORO się czeka żeby móc butować to trzeba czekać na temp. oleju a nie płynu
Jeśli Ci się wydaje, że mnie rozumiesz to masz rację - wydaje Ci się...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Peter007
Sport
Sport
 
Posty: 554
Dołączył(a): 30 marca 2010, 12:31
Lokalizacja: Opoczno
Auto: Leon 1M
Silnik: AZD 1.6

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez kupenb » 15 kwietnia 2012, 11:55

a temat jest o chłodzeniu a nie o spalaniu butowaniu spędzaniu koni do stajni itp.

Jak jest eco driving to się jeździ do 2k i next bieg a jeśli ktoś ma zapędy na kubicę to i jeździ 4500 rpm

Jeśli chodzi o chlodzenie przy jeździe do 2k nie ma większej potrzeby studzenia dla uczulonych można odczekać ok 15 sec i gasić u mnie zazwyczaj otwieram bramę(tak nie posiadam bramy automatycznej) wjeżdżam i gaszę. No a jeśli chodzi o 3-4.5k rpm to 1.5-2min trzeba odczekać i jeśli jesteśmy na stacji benzynowej przy trasie szybkiego ruchu to najlepiej nie gasić jeżeli nie tankujemy i iść kupić coś w sklepiku niż czekać żeby się ostudziła oczywiście jeśli mamy kogoś w samochodzie żeby nie zostawiać go bez nikogo :P.
Zobacz Profil
kupenb
Stella +
Stella +
 
Posty: 68
Dołączył(a): 17 września 2011, 11:47
Lokalizacja: radom
Auto: leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez jędrek » 15 kwietnia 2012, 16:47

no jeśli zmieniasz biegi przy 2tys to to jest dopiero PSJ
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chłodzenie turbiny

Postprzez oczkolek » 15 kwietnia 2012, 18:35

A ja uważam, że ten temat na forum został dogłębnie rozpracowany i nie ma sensu tworzyć nowych teorii jak również nie ma potrzeby aby każdy się chwalił ile czasu odczekuje przed wyłączeniem auta.

Myślę, że tutaj viewtopic.php?f=43&t=1427&hilit=ch%C5%82odzenie+turbo przedstawiono wystarczającą ilość informacji na ten temat
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9296
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8


Powrót do VAG - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości