Moderator: Moderator LC Team
gregoriuss napisał(a):a jak z wymiana rozrzadu w tym silniku??? bo nawet w seacie (pomorskie) zbytnio nie wiedza , rozrzut maja straszny, jeden mowi ze co 150 tys inny ze przy 200 tys km?
a i potwierdzam w porownaniu do starego 1.9 tdi pd hmmm nie ma czego porownywac... to sie raczej toczy wtedy gdy 1.9 jedzie
rodzyn889 napisał(a):w zależności od daty produkcji występują różne warianty 210 tys 4 lata, 210tys 5 lat, 210tys 6 lat Daj nr vin to Ci sprawdzimy. Albo zajrzyj do instrukcji
rodzyn889 napisał(a):Vin po tym co mówisz wychodzi rozbieżność .
miroA3 napisał(a):z drugiej strony nie rozumiem w ogole dylematu, i tak wymienic trzeba, do nastepnych 200tys tym autem nie dojezdzisz
rodzyn889 napisał(a):Dla Twojego auta jest to 210tys km oraz 5lat kontrola paska z racji zużycia materiału.
miroA3 napisał(a):nie ma zadnych rozbieznosci
silniki CR z roku modelowego 2009, wymiana co 180tys
silniki CR od roku modelowego 2010 ( a taki posiadasz) wymiana co 210tys
lepiej to zrobic wczesniej niz pozniej, masz mozliwosc, wymien, nie masz mozliwosci, jedz, nic sie nie stanie
to nie jest tak, ze on sie urwie przy 210tys, o ile jest sie pewnym przebiegu auta...
stare tdi na pompie maja wymiany co 60tys, a ludzie co 90 wymieniaja, oby..
z drugiej strony nie rozumiem w ogole dylematu, i tak wymienic trzeba, do nastepnych 200tys tym autem nie dojezdzisz..
Powrót do VAG - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości