http://allegro.pl/sciagacz-wypinacz-spr ... 00445.html
http://allegro.pl/profesjonalny-sciagac ... 47030.html
MA ktoś jakiś manual do tego
pozdr
Moderator: Moderator LC Team
ufo22222 napisał(a):ale to bez sensuw jego przypadku nie da się wymienić uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy jak popuści głowice to już po ptokach
Ta i jeszcze pewnie w TDI, a szczegolnie w 16Velemenateur napisał(a):Da radę, ale mechanik musi być ogarnięty. Ci mniej umiejący twierdzą, że się nie da
Axee napisał(a):Ta i jeszcze pewnie w TDI, a szczegolnie w 16Velemenateur napisał(a):Da radę, ale mechanik musi być ogarnięty. Ci mniej umiejący twierdzą, że się nie da
PiterEL napisał(a):Witam
Czy ktoś z was może zna jakiegoś dobrego mechanika z Łodzi który wymieni mi uszczelniacze zaworów w silniku TDI ASV bez ściagania głowicy ? Wiem, że są tacy magicy i poszukuje takiego w Łodzi. Proszę o namiary...
Dzinks napisał(a):Witam, czy ktoś już robił ten zabieg bez ściągania głowicy, chodzi mi o ARL-a? A u mnie jest taki przypadek ze rano przydymia, i po przestoju tak pół godziny puszcza znowu dymka. Może tak być przy nieszczelnych uszczelniacze, miał ktoś taki przypadek?
denerwuje mnie te dymienie, moze na dniach nagram filmik jak rano dymi , sprzedaje ponieważ brak pracy i kasa potrzebna, jeśli nie będzie chętnych pewnie już go zostawię, bo szkoda mi z jednej trony z nim się rozstaćtransit_master napisał(a):Czyli nie całą litrę na 10 tysi. Norma. Olej sprawę.
BTW Dlaczego sprzedajesz auto?
Powrót do VAG - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość