przez Axee » 6 lutego 2016, 21:39
A moze glowica ma juz zbyt wybite gniazda pompowtryskow? I przez to paliwo splywa w gore lub w dol. Mechanik mogl tez spartolic cos przy wkladaniu. Czy po ponownym wyciagnieciu Twoich pompek nie bylo widac uszkodzen na "nowych" oringach? Pompki koniecznie trzeba wyregulowac po ponownym wlozeniu srubami regulacyjnymi. I wcale nie jest konieczny do tego czujnik zegarowy, po pozycji krzywek zaworowych na walku rozrzadu mozna okreslic moment najwiekszego dobicia pompowtryskiwacza da danym cylindrze. Poniewaz w zestawie z oringami sa nowe grzybki, zatem po ich wymianie zmienia sie odleglosc nacisku pompki, i nie ma takiego czegos, ze wklada sie w to samo miejsce pomke i jest ok. Zasadniczo sruby regulacyjne tez trzeba wymienic, gdyz sie wybijaja ich koncowki naciskowe, a tych srub w zestawie z oringamu nie ma, wiec nalezy dokupic osobno.
Czy przy wymianie gumek mechanik czyscil pompowtryski, jesli tak w jaki sposob?
Pozdrawiam Axee® LCT
Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018