Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Suraaaj napisał(a):po autostradach z aktywnym tempomatem cały czas, średnio leciałem 110-120 spalanie uwaga 5.3 litra :O Byłem w szoku. Liczyłem na jakieś 8 litrów.
KubaaBia napisał(a):Moze ja mam za ciezką noge bo cisgle srednie spalanie mamy 7.0 lwzgledem komputera
ale ja mam wskazanie skorygowane o 0.5l w gore bo mi tyle zawsze zanizalo i teraz roznice na kazdym baku wychodza 0.01-0.05 maks :]
U mnie 90% to miasto ale w trasach przy 110km/h prewnie by 5-6 wyszlo ale ciezka taka jazda.
Dzis przy 215km/h stednia 13-15l a srednia z 35km przy 167km/h wyszlo 12.4l wiec dziwi mnie ze u was 4-5l nawet :p
adbur napisał(a):KubaaBia napisał(a):Moze ja mam za ciezką noge bo cisgle srednie spalanie mamy 7.0 lwzgledem komputera
ale ja mam wskazanie skorygowane o 0.5l w gore bo mi tyle zawsze zanizalo i teraz roznice na kazdym baku wychodza 0.01-0.05 maks :]
U mnie 90% to miasto ale w trasach przy 110km/h prewnie by 5-6 wyszlo ale ciezka taka jazda.
Dzis przy 215km/h stednia 13-15l a srednia z 35km przy 167km/h wyszlo 12.4l wiec dziwi mnie ze u was 4-5l nawet :p
Ja mam tak samo, dlatego wziąłem od dealera z zamontowanym Lpg , spalanie 1,5 noPb i 7,5 lpg.
verton91 napisał(a):Ciut czuć.
Jak zmienisz na sport to kierownica chodzi ciężej, a sam samochód reaguje gwałtowniej na dodanie gazu.
Na eco kierownica chodzi lekko tak jak w trybie normalnym, a silnik jest trochę ospały.
jankow_sky napisał(a):Po 11kkm mogę śmiało polecić CZCA 125km. W seri całkiem sprawnie się odpycha, ale trochę brakuje mu momentu na wyższych obrotach. Osobiście dołożyłem sobie boxa +50NM +25KM (koszt <1k pln) i jest zauważalnie bardziej elastyczny. Spalanie w zakorkowanym mieście to 8-9L, spokojna trasa 5,5-6,5, autostrada 6,5-10L. Średnie spalanie z ostatnich 3kkm mam 7,9L.
Fon napisał(a):Miałem wczoraj okazję pojeździć Mazdą 3 120km i jedno co mogę powiedzieć to w porównaniu do Leona 125km brak mocy na dole dopiero od 3tyś obrotów zaczyna jechać, wrażenie jest takie ,jakby seat miał dużo mocniejszy silnik a przecież to 3 ma trochę większy moment obrotowy
B3N napisał(a):Nie warto 125 KM /1.4 TSI.
Nie chcę nikogo krytykować kto kupił tą wersje, jedynie opisze swoje wrażenia.
Aktualnie jeżdżę zastępczym 1.4 125KM Leon Xcellence i moim zdaniem to auto to jakieś nieporozumienie. Jest to wersja po FL i sądziłem, że wiele problemów zostało wyeliminowanych a tu dupa. Auto ma 700 km przejechane.
Co zauważyłem. Silnik powyżej 3000 - 3500 obrotów chodzi jak 3 cylindrowy. Terkocze , wibruje. Nigdy nie sądziłem że 1.4 może tak chodzić..myślałem że to domena 3 cylindrów.
Dodatkowo albo coś jest nie tak z moim egzemplarzem, ale na wciśniętym sprzęgle na luzie i dodaniu gazu czuje dość wyraźne wibracje na pedale sprzęgła. Coś musi być nie tak.
Dodatkowo zauważyłem, że czasami coś mi tam zahaczy . Z reguły 1 haczy i nie dokońca coś się wbija. Trzeba poprawiać co powoduje pewien dyskomfort. 1 raz na 20 coś tam przyhaczy.
Z innych mankamentów nie związanych z silnikiem to świst powyżej 130 km/h od strony kierowcy. Coś źle spasowane i słychać powietrze które gdzieś hałasuje.
Bardzo się zraziłem do tego silnika.
Nie wiem czy kontrukcyjnie są jakieś zmiany względem 150KM , ale jak tak to brałbym 150KM.
Oracle napisał(a):
Dane z tygodnika Auto Świat nr 46 z 10 listopada 2014 - porównanie: Audi A3 w wersji sedan o masie 1304kg i silniku 1395cm3, 125KM/5000rpm i 200Nm/1400rpm, oraz Mazdy 3 sedan o masie 1309kg i silniku 1988cm3, 120KM/6000rpm i 210Nm/4000rpm.
Otrzymane wyniki przyspieszeń:
0-100 km/h – 9,5s dla Audi i 9,2s dla Mazdy
0-130 km/h – 15,5s dla Audi i 15,5s dla Mazdy
brzooza napisał(a):Gdzie w tym silniku 200nm przy 1400rpm? XD
Ja w tym motorze w Leonie mam max moment czyli 217nm przy 3900rpm dopiero. Moc 132ps
Do setki 9.0s
Powrót do VAG - Techniczne Benzyna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości