urwany zawór 1.8 AUM

mam pytanie czy głowica od passata 1.8 125km ADR podejdzie do golfa 1.8 150km AUM ,w golfie urwał się zawór i uszkodził głowice prosze o odp ?
-- 17 stycznia 2014, 21:12 --
witam na poprzednie pytanie nie udzielił mi nikt odp szkoda ale w sumie to głowica została naprawiona . Teraz pojawił się kolejny problem tzn po naprawie głowicy złożeniu wszystkiego odpaleniu było ok po ponownym odpaleniu znowu urwał się zawór wcześniej urwał się wydechowy na 4 tłoku a teraz też wydechowy na 2 tłoku już nie wiem co jest proszę o pomoc bo mi ręce opadają. Jestem teraz na takim etapie że zamówiłem wszystkie nowe zawory pod 1.8t 150km silnik AUM i sprawa jest dziwna bo wydechowe różnią się trzpieniem tam gdzie się zapina zamek tzn w nowych zaworach jest mniej materiału nad miejscem zapięcia zamka i po zapięciu zamka na nowych zaworach nie ma luzu a na starych jest wyczuwalny luz. Nie wiem czy zakładać nowe zawory czy stare a może nowe i dokupić jeszcze nowe zamki ,dodam jeszcze że ssące niczym sie nie różnią. Proszę o jakąś pomoc może ktoś się spotkał z podobnym problemem
?
-- 20 stycznia 2014, 22:54 --
widze że nikt nie jest w stanie mi pomóc doradzić w zasadzie to mojemu koledze bo on robi tego golfa był u mnie przed chwilą po 10 godz pracy przy składaniu silnika założeniu nowych zaworów i spinek złożeniu wszystkiego jak należy golf drasnoł od strzała pochodził 10 min i po raz trzeci urwał się zawór pozostało tylko polać benzyną i podpalić
-- 17 stycznia 2014, 21:12 --
witam na poprzednie pytanie nie udzielił mi nikt odp szkoda ale w sumie to głowica została naprawiona . Teraz pojawił się kolejny problem tzn po naprawie głowicy złożeniu wszystkiego odpaleniu było ok po ponownym odpaleniu znowu urwał się zawór wcześniej urwał się wydechowy na 4 tłoku a teraz też wydechowy na 2 tłoku już nie wiem co jest proszę o pomoc bo mi ręce opadają. Jestem teraz na takim etapie że zamówiłem wszystkie nowe zawory pod 1.8t 150km silnik AUM i sprawa jest dziwna bo wydechowe różnią się trzpieniem tam gdzie się zapina zamek tzn w nowych zaworach jest mniej materiału nad miejscem zapięcia zamka i po zapięciu zamka na nowych zaworach nie ma luzu a na starych jest wyczuwalny luz. Nie wiem czy zakładać nowe zawory czy stare a może nowe i dokupić jeszcze nowe zamki ,dodam jeszcze że ssące niczym sie nie różnią. Proszę o jakąś pomoc może ktoś się spotkał z podobnym problemem
-- 20 stycznia 2014, 22:54 --
widze że nikt nie jest w stanie mi pomóc doradzić w zasadzie to mojemu koledze bo on robi tego golfa był u mnie przed chwilą po 10 godz pracy przy składaniu silnika założeniu nowych zaworów i spinek złożeniu wszystkiego jak należy golf drasnoł od strzała pochodził 10 min i po raz trzeci urwał się zawór pozostało tylko polać benzyną i podpalić
