Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zakup polerki - renowacja lakieru

Profesjonalne czyszczenie auta, autokosmetyki, auto-detailing

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Zakup polerki - renowacja lakieru

Postprzez Marcinbc » 16 czerwca 2014, 15:04

Witam, ostatnio rozglądam się za różnymi polerkami, pastami, cleanerami etc. Ogólnie mam problem bo na allegro jest szeroki wybór takich urządzeń i środków, nie chciałbym wydać majątku na to bo robię to tylko amatorsko, ale miło by było, aby podołała usunięciu małych rysek i hologramów.
Ogólnie chciałbym odświeżyć lakier ;)
Przykładowe polerki:
http://allegro.pl/polerka-samochodowa-s ... 08936.html
http://allegro.pl/polerka-samochodowa-s ... 29713.html
http://allegro.pl/profesjonalna-polerka ... 28999.html
http://allegro.pl/polerka-samochodowa-s ... 64824.html
Polerki np. do 150zł są w ogóle opłacalne?
Posiada ktoś takowe lub wie coś o tych firmach?

Dodatkowo:
1. Jakie dobrać ewentualne pady, gąbki itd?
2. Jaką glinkę i ile?
3. Jakie pasty średnio i lekko ścierne?
4. Coś do smoły?
5. Jaki wosk do srebrnego lakieru LS7N ?

Proszę również o ewentualne porady i wytyczne, kolejność użycia odpowiednich środków itd.

:)
Zobacz Profil
Marcinbc
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 17 października 2013, 22:26
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Reklama

Re: Zakup polerki - renowacja lakieru

Postprzez Szymono5759 » 16 czerwca 2014, 16:01

jak na własny użytek to wystarczy polerka "do 150 zł"
1- farecla 3 kolory <tanie i trwałe> lub flexi pad
2-glinka Megs'a lub Velvet pro sprzedawana jest na gramy podajże od 100g w góre
3 komplet menzerny 400-2500-4000 robi straszną robote
4-tani i łatwy sposób to zmywacz silikonowy
5- najtrwalszy bedzie wosk coli ale przyjemnie bedzie pracowac np z lusso oro lub dodo juice ja ostatnoi robiłem pół korekte u sąsiada kazał sobie nałożyć najtańszy smalec jaki miałem a był to Auto finish z firmy carplan i już 3 miesiąc ma sie w miare dobrze
porady
-glinka na mokro
równomierne trzymanie sprzętu i praca w gwiazde zeby nie narobić dziadostwa
-pasty w małych ilościach <3 kropki na gąbke>i na sucho
-przed korektą pasowało by odtłuścic lakier<z wosku pozostałego itd> odpowiednimi szamponami jeżeli nie masz nada sie płyn do naczyń
-zakleic wszystkie plastiki lampy listwy gumy <mniej roboty potem>
-zakup sobie IPA żeby pozbyć sie reszty pasty
-prace ułatwi ci doborowe oświetlenie na dany element
jak masz pytania to pomoge :) :-P
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zakup polerki - renowacja lakieru

Postprzez Marcinbc » 16 czerwca 2014, 16:34

Dziękuję za szybką odpowiedź i porady, ale mam jeszcze kilka niejasności ;)
1. Czyli rozumiem że padów farecla używam w kolejności od najtwardszej do najmiększej stosunkowo z pastami?
2. Czy między pastami oczyszczam lakier, jeżeli tak to czym? i czy menzerna 400 nie będzie zbyt agresywna jak dla amatora który będzie pierwszy raz zabierał się za takie wyczyny maszynowo?
3. Wystarczą 250 ml czy muszę zakupić większe?
4. czym jest "IP"?

Po umyciu samochodu, usunięciu smoły i wysuszeniu, używam glinki + środek wspomagający poślizg (jakiś polecany?), następnie jeszcze raz umyć samochód? Oczyścić jakimś środkiem np. tym usuwającym pozostałości poprzedniego wosku (jakim?) i osuszyć?
Następnie polerowanie na sucho pastami menzerny 400-2500-4000 i między tymi pastami i oczywiście po skończeniu polerowania używać jakiegoś środka do oczyszczenia lakieru?
Ostatecznie nałożyć wosk, tylko jakim padem? Po nałożeniu czym polerować?
Jeżeli masz jakiś poradnik krok po kroku to byłbym wdzięczny? :)
Zobacz Profil
Marcinbc
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 17 października 2013, 22:26
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zakup polerki - renowacja lakieru

Postprzez Szymono5759 » 16 czerwca 2014, 17:32

1-tak :)
2-jeśli zrobisz to umiejętnie to nic sie nie stanie ,jeśli po pierwszym razie do światła po wytarciu mikrofibrą bedzie widac sporo mikro rysek popraw 400 na pomarańczowym :)
miedzy pastami oczyszczasz RESZTKI pasty mikrofibrą lub miękką szmatką np z ręcznika
3-po 250ml wystarczy ci na kilka pełnych korekt :)
4 -IPA to krótko mówiąc rozcieńczony alkohol przygotowujący powłoke na wosk
środkiem na poślizg <jesli chcesz>jest szampon <bardzo małe ilości np. z megs'a ,4nano byle jaki jesli bedziesz myc płynem do nacz. to nim :mrgreen: i osuszyc oczywiście :wink:
-po zakończeniu IPA lub cleaner miedzy pastrami fibra w ręke :)
-wosk dobrze nałożyc recznie :) to sama przyjemnosc :aniol: potem albo fibra ręcznie albo miśkiem na polerce :-P

przed glinką nalezy umyc samochód :!: po glince opłukac lub jeszcze raz :mrgreen:
tez zajmuje sie tym amatorsko ale kilka autek wyszło z garażu a własnego nie moge do ładu doprowadzić z braku czasu:)
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9


Powrót do Detailing - auto kosmetyka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron