
A czemu nie ma sie dać na tym jezdzickristo napisał(a):Czy ktoś jeżdżący mógłby mi odpowiedzieć czy da się na tym jeździć ?

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
A czemu nie ma sie dać na tym jezdzickristo napisał(a):Czy ktoś jeżdżący mógłby mi odpowiedzieć czy da się na tym jeździć ?
kristo napisał(a):Czytając forum dochodzę do wniosku ,że prawie nikt nie jeździ zimą na 17 . Czy ktoś jeżdżący mógłby mi odpowiedzieć czy da się na tym jeździć ? Opony zamierzam zamówić 205/50 bo to chyba najlepszy wybór - jakieś sugestie ? czy dać sobie spokój i kupić 16 ?
AdamTower napisał(a):Nawet bym sie skusił na 18" w zimie, ale opony są za drogie
Witam.Tą z indeksem h 220 -230 można jechać oby nie za dlugo bo się podgrzeją zabardzo i się gdzieś zrobi balon.Ja jeżdze na pirellkach z indeksem v 240 --- jadę 260kmh jak jest oponka nie starsza jak 2 lata to nie ma problemuusher napisał(a):AdamTower napisał(a):Nawet bym sie skusił na 18" w zimie, ale opony są za drogie
Eee tam, idzie kupic w przyzwoitych pieniadzach ( jak na 18" oczywiscie). Moj wybor padl na Nokiany WR G czy GR 2
Mam pytanie o indeksy predkosci - sklaniam sie ku V ( do 240 km/h ) bo moze przyjdzie gdzies na autostradzie te 220 jechac, czy moze raczej wziasc H ( do 210 km/h ) i wiadomo ze jakas tolerancje to ma, ale czy predkosci rzedu 220-230 nie beda za duze jak na ten indeks
Pamiętaj że tolerancja jest +- 5% dlatego kupuj V jak masz zamiar po autostradach smigac powyzej 200 km/husher napisał(a):wiadomo ze jakas tolerancje to ma, ale czy predkosci rzedu 220-230 nie beda za duze jak na ten indeks
usher napisał(a):Mam pytanie o indeksy predkosci - sklaniam sie ku V ( do 240 km/h ) bo moze przyjdzie gdzies na autostradzie te 220 jechac, czy moze raczej wziasc H ( do 210 km/h ) i wiadomo ze jakas tolerancje to ma, ale czy predkosci rzedu 220-230 nie beda za duze jak na ten indeks
to ja jeszcze dodam, ze jak zimowka bedzie miala nizszy indeks predkosci niz, predkosc z ktora masz zamiar jezdzic , to oprocz bezpieczenstwa, opona bardzo szybko sie zetrze, Jednym slowem szkoda kapci.Tonny S napisał(a):Pamiętaj że tolerancja jest +- 5% dlatego kupuj V jak masz zamiar po autostradach smigac powyzej 200 km/h
drandrzej napisał(a):wydaje mi się że im węziej w zimie tym lepiej,
rutek-wat napisał(a):Zgodze się Tobą taktiken- ale przeczytaj regulamin sklepu- jest tam wyraźnie napisane że ich opony nie są starsze niż 1,5r choć jako opony nowe uważane są opony wyprodukowane do 3 lat wstecz pod warunkiem odpowiedniego przechowywania... Ładnie się zachowają jeśli Ci wymienią -ale na dobrą sprawę nie muszą....przynajmniej tak mi się wydaje. POzdro
taktiken napisał(a):sleeper, i na 1 miejscu Dunlop 3D
Ale po cowysmok napisał(a):Moze by zrobic w tym temacie ankiete, kto na jakich zimowkach jezdzi. Ale mysle, ze koniczny bylby podzial na przedzialy cenowe.
Tonny S napisał(a):Ale po cowysmok napisał(a):Moze by zrobic w tym temacie ankiete, kto na jakich zimowkach jezdzi. Ale mysle, ze koniczny bylby podzial na przedzialy cenowe.jak juz to z podzialem na rozmiar ale to nam sie zrobiiiiiii ankieteeeeeeeeeeeeeta
Wpisujcie propozycje jakie opony zamiescic w ankiecie, czy sam wybrac kilka najpopularniejszych modeli
taktiken napisał(a):To ja od wczoraj jeżdże na Dunlopach 3D. Reklamowane 2 opony na opony.com przyszly z DOT 4107 (reklamowane DOT 4206). Wiec sklep - mimo podknięcia - zalatwil reklamacje bardzo OK.
I wydaje mi sie ze Dunlopy 3D sa cichsze od firmowych opon Leo 2.
saf napisał(a):Dunlop Winter Sport 3D (225x40xR18) po 7kkm - świetna w warunkach zimowych, na suchym nienajgorzej, choć głośna. Problemy zaczynają się na mokrej nawierzchni, auto robi się nieprzewidywalne
taktiken napisał(a):Krótki update o Dunlop Winter Sport 3D. Miałem przyjemność jazdy po śniegu, po suchym i po mokrym (ok 600km). W porównaniu do opon letnich (Potenza coś tam), są cichsze ale gdy wjeżdzamy na chropowate linie (np. ciągła od pobocza) bardziej dają po uszach. Na każdej nawierzchni prowadzą się bardzo dobrze. Ostatnie śniegi na A4 pokonywaly bez większych problemów - tj. jeżeli podczas zmiany pasa z wyjeżdzonego przez TIRy na "dziwiczy" lekko zarzuciło autkiem przy predkosci 120kmph - uwazam to za dobry wynik. Jazda przez błoto śniegowe - bardzo pewnie. Hamowanie, ruszanie - bezproblemowo. Tak więc - so far so good. Minus opon to straszne chlapanie i brudzenie tylnej szyby w LeoII.
bajus napisał(a):wybor padl na cztery gumy Nokian WR 205/55R16 91H
Gato napisał(a):bajus napisał(a):wybor padl na cztery gumy Nokian WR 205/55R16 91H
Bardzo dobry wybor
wysmok napisał(a):rutek-wat napisał(a):Zgodze się Tobą taktiken- ale przeczytaj regulamin sklepu- jest tam wyraźnie napisane że ich opony nie są starsze niż 1,5r choć jako opony nowe uważane są opony wyprodukowane do 3 lat wstecz pod warunkiem odpowiedniego przechowywania... Ładnie się zachowają jeśli Ci wymienią -ale na dobrą sprawę nie muszą....przynajmniej tak mi się wydaje. POzdro
To wszystko sie zgadza, wg polskiej normy, ale jesli w opisie produktu jest wyraznie napisane, a jest baaardzo wyraznie, bo sam chcialem dokladnie te same opony zamowic (teraz nie zaluje, ze wybralem inny sklep), ze DOT to 2407 i nie maja zapisu, ze to co podaja nie stanowi oferty w rozumieniu k.c., to nie robia zadnej laski wymieniajac taktikenowi na to, co widzial na stronie.
wgi napisał(a):Goodyear ug7+ i nie ma mocnych
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości