Nic nie wystawawało.
Patrząc od tyłu wyglądał bardzo fajnie taki niski i szeroki tył na oponkach 235,45R17
Już je sprzedałem i kupiłem alessio f1
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
celinskip napisał(a):zwirek75, ja kiedys natrafilem jeszcze na: http://www.felgikute.pl i http://www.tenzoracingsports.pl/
pkonrad napisał(a):zwirek75, jeżeli mógłbym coś doradzić to proponuję wziąć 7,5x17 z jakimś mniejszym ET, np. 45 myślę ze będzie wyglądało super i nic nie będzie obcierać. Chyba że od razu idziesz na całość i 18" zapodasz. Po jakimś czasie stwierdzisz ze 17" są za małe i będziesz od robił następną wymianę
DołoLeon napisał(a):A co powiecie na
Sammael napisał(a):Zaptaj Nixa on miał MAM7 w 18"
stefdeath napisał(a):ja miałem 18/8 cala ET 35 i było idealnie- koło prawie się licowało z krawędzią błotnika. Ładnie to wyglądało a nawet przy 5 osobach z bagażem nic nie obcierało
Seba napisał(a):Trzeba zmieniać przy zmianie ET ni możesz używać takich samych śrub przy felgach ET np. 55 co przy 35 do 35 musisz mieć odpowiednio dłuższe
noktoto napisał(a):Do felg niezależnych producentów dobiera się śruby pod kontem konkretnej felgi
noktoto napisał(a):oprócz długości rożne są też typy śrub
Seba napisał(a):Przecież zmniejszając ET oddalasz felgę od piasty.
Seba napisał(a):co nie zmienia faktu że lepiej sprawdzić
noktoto napisał(a):Nieprawda. Do wszystkich ori felg VAG niezależnie od ET stosuje się takie same śruby. Do felg niezależnych producentów dobiera się śruby p
na pw masz wiecej infosławek napisał(a):Ty tu piszesz, a ja na PW słałem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości