do Kozak:
sorry jestem tu nowy i nie zobaczyłem tego tematu

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
ryto napisał(a):Czy warto kupić opony letnie w czasie zimowym? Czy ceny są wtedy (czyli teraz) niższe czy nie ma to większego znaczenia? Nie chcę po prostu przepłacać w lecie skoro mogę teraz zakupić...
I może jak zakupię z kompletem na motocykl to dadzą jakiś rabacik...
Pozdrawiam.
igorpl napisał(a):planuje po zimie wymienic turanzy na cos innego,
205/55 r16, zastanwaim sie nad pirelli p7, ktos moze cos o nich powiedziec? lub polecic w podobnym zakresie cenowym cos?
jagood napisał(a):bridgestone potenza re050a
jagood napisał(a):uniroyal rainsport 2
bridgestone potenza re050a
niq napisał(a):Co myślicie o Continental SportContact 3? czy w tej cenie kupić coś lepszego?
Arek84 napisał(a):Mam pytanie odnośnie potenz re050 rft czyli run flat. Czytając różne opinie dochodze do wniosku, ze run flat to zbędny dodatek i pogarsza właściwości trakcyjne opony...
Co Wy byście polecili? re050 rft czy jednak zwykłą re050?
pkonrad napisał(a):Należy dodać jeszcze, iż jeżeli ktoś decyduje się na opony typu run flat to dobrze by było jakby jego autko miało czujnik ciśnienia w oponach. W przeciwnym razie czasem można się nie zorientować i jeździć tak sobie na "kapciu"
Mirczas napisał(a):cudaki
bart99 napisał(a):igorpl, Mam p7 i złego słowa nie powiem, na mokrym super, na suchym też, trzeba sie starac zeby opona zapiszczała, bardzo mało się ślizga...
Arek84 napisał(a):Mam pytanie odnośnie potenz re050 rft czyli run flat. Czytając różne opinie dochodze do wniosku, ze run flat to zbędny dodatek i pogarsza właściwości trakcyjne opony...
Co Wy byście polecili? re050 rft czy jednak zwykłą re050?
Nogaj napisał(a):RE050 RE050A RE050I to jedna rodzinka i różnią się tylko drobnymi pierdołami. W testach wypadają podobnie.
krz_p napisał(a):jak się na czymś nie znasz to lepiej nie pisz
krz_p napisał(a):RE050 i RE050A mają inny wzór bieżnika
RE050 mają wzór kierunkowy
RE050A mają wzór asymetryczny
Mirczas napisał(a):kowalek, jak będziesz dość często "butował" samochodzik to żadne oponki nie wytrzymają 50tysi!!!!Zapomnij o tym. O uniroyalach pisałem kilka postów wyżej więc...
O reszcie niech się wypowie ktoś kto je użytkował
Moja propozycja? Bridgestone Potenza RE050A
kowalek napisał(a):rozmiar 235 40 18
Sober napisał(a):kowalek napisał(a):rozmiar 235 40 18
A czemu taki dziwny rozmiar? Standardowo są 225/40R18.
kowalek napisał(a):Bo tak mi sie podoba....
bubolak napisał(a):kowalek napisał(a):Bo tak mi sie podoba....
Nie za bardzo rozumiem co Ci się podoba? Cena - wyższa, balon większy, przekłamania na liczniku, aquaplaning, opory toczenia. Chyba, że masz 3xx KM, ponad 2t masy i RWD, to się zgodzę, ale do Leo?
no naprawde 10mm szerzej pewnie opory bedą diametralnie większe.... i balon wiekszy o 4mm toż to niedpuszczalne sie w nadkole nie zmieści.....
p.s.
Czy ja się pytam o rozmiar czy opinie o oponach bo chyba czytać nie umie.....
rufu napisał(a):no naprawde 10mm szerzej pewnie opory bedą diametralnie większe.... i balon wiekszy o 4mm toż to niedpuszczalne sie w nadkole nie zmieści.....
p.s.
Czy ja się pytam o rozmiar czy opinie o oponach bo chyba czytać nie umie.....
Kolega Ci zwrócił uwagę, że rozmiar który podałeś jest nie odpowiedni. Po to producent podaje rozmiary opon żeby się do nich stosować.
Chcesz oponę która ładnie wygląda
Yokohama prada spec 2
Toyo T1R
Na obu jeździłem tylko w rozmiarze który podałeś żadna z nich nie występuje.
kowalek napisał(a):rufu napisał(a):no naprawde 10mm szerzej pewnie opory bedą diametralnie większe.... i balon wiekszy o 4mm toż to niedpuszczalne sie w nadkole nie zmieści.....
p.s.
Czy ja się pytam o rozmiar czy opinie o oponach bo chyba czytać nie umie.....
Kolega Ci zwrócił uwagę, że rozmiar który podałeś jest nie odpowiedni. Po to producent podaje rozmiary opon żeby się do nich stosować.
Chcesz oponę która ładnie wygląda
Yokohama prada spec 2
Toyo T1R
Na obu jeździłem tylko w rozmiarze który podałeś żadna z nich nie występuje.
No te toyo ciekawe, a jak u nich ze ścieralnością i właściwościami jezdnymi?
jagood napisał(a):ścieralność jak w każdej oponie UHP
bubolak napisał(a):jagood napisał(a):ścieralność jak w każdej oponie UHP
Dokładnie, jak chcesz opony, które Ci długo wytrzymają, to kup Energy Saver. Jak chcesz oponę, która dobrze trzyma, to szybko się zetrze. Miałem Rainsporty 1 (2 są podobno jeszcze lepsze) opona rewelacyjna i w 2 sezony z 7mm starła się na semi-slicka
bubolak napisał(a):35k km, ale jeden sezon 140KM drugi 204KM, stawiam na to, że ten drugi je zmasakrował... Więc w serii może 40-45 by dały rade od nowości.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=80186&hl=t1r
kowalek napisał(a):no to przyzwoicie no to moje poszukiwania zakończeone, teraz wybór czy rainsport 2 czy toyo t1r??
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość