Vredestein stworzył oponę ultra sportową: Ultrac Vorti R

Mniej niż rok po premierze opony Ultrac Vorti od firmy Vredestein, producent ten oferuje nam jego następcę: Ultrac Vorti R, jak dotąd jego najbardziej sportową oponę w oferowanej gamie.
Nowy model był wzorowany na swoim poprzedniku, a nowości i ulepszenia są widoczne dotyczą bieżnika oraz mieszanki gumy.
Po raz kolejny mile zaskakuje estetyka boku opony zaprojektowana przez włoskiego designera Giugiaro, który pracuje już od dłuższego czasu z marką Vredestein.

Ultrac Vorti R posiada bardzo szeroki bieżnik i szerokie klocki w strefie barku zewnętrznego, co zapewnia doskonałą przyczepność i ułatwia sterowanie samochodem na łukach.
Badania inżynierów nad maksymalną przyczepnością do podłoża doprowadziły do stworzenia specjalnej mieszanki gumowej na bazie wielu rodzajów żywic, które uaktywniają się w zależności od temperatury. Dzięki temu nowa opona charakteryzuje się wysoką przyczepnością niezależnie od skoków słupka rtęci.
Dodatkowo przyczepność, precyzja i sportowy charakter są wzmocnione poprzez asymetryczny profil oraz różne rozmiary opon dla osi tylnej i przedniej.
Wykorzystanie wielu innych technologii oraz wprowadzenie indeksu prędkości Y dla Ultrac Vorti R nie pozostawia wątpliwości do jakiego segmentu aut ten model jest kierowany, są to samochody ultra sportowe i o mocnych silnikach jak np. Porsche 911, Audi R8, Lamborghini Gallardo etc.
Podczas ostatniego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie Vredestein dumnie eksponował swoją współpracę z firmą Hamann tuningującą luksusowe samochody.
Holenderski producent opon proponuje specjalną serię opon z logo Hamann, które można było zobaczyć na bokach opony (jak widać to na poniższym zdjęciu).


Aby dowiedzieć się więcej na temat opisanego modelu oraz dostępnych rozmiarów zapraszamy do odwiedzenia strony rezulteo
Ultrac Vorti R: nowa opona ultra sportowa od Vredestein
Nowy model był wzorowany na swoim poprzedniku, a nowości i ulepszenia są widoczne dotyczą bieżnika oraz mieszanki gumy.
Po raz kolejny mile zaskakuje estetyka boku opony zaprojektowana przez włoskiego designera Giugiaro, który pracuje już od dłuższego czasu z marką Vredestein.

Ultrac Vorti R posiada bardzo szeroki bieżnik i szerokie klocki w strefie barku zewnętrznego, co zapewnia doskonałą przyczepność i ułatwia sterowanie samochodem na łukach.
Badania inżynierów nad maksymalną przyczepnością do podłoża doprowadziły do stworzenia specjalnej mieszanki gumowej na bazie wielu rodzajów żywic, które uaktywniają się w zależności od temperatury. Dzięki temu nowa opona charakteryzuje się wysoką przyczepnością niezależnie od skoków słupka rtęci.
Dodatkowo przyczepność, precyzja i sportowy charakter są wzmocnione poprzez asymetryczny profil oraz różne rozmiary opon dla osi tylnej i przedniej.
Wykorzystanie wielu innych technologii oraz wprowadzenie indeksu prędkości Y dla Ultrac Vorti R nie pozostawia wątpliwości do jakiego segmentu aut ten model jest kierowany, są to samochody ultra sportowe i o mocnych silnikach jak np. Porsche 911, Audi R8, Lamborghini Gallardo etc.
Podczas ostatniego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie Vredestein dumnie eksponował swoją współpracę z firmą Hamann tuningującą luksusowe samochody.
Holenderski producent opon proponuje specjalną serię opon z logo Hamann, które można było zobaczyć na bokach opony (jak widać to na poniższym zdjęciu).


Aby dowiedzieć się więcej na temat opisanego modelu oraz dostępnych rozmiarów zapraszamy do odwiedzenia strony rezulteo
Ultrac Vorti R: nowa opona ultra sportowa od Vredestein