Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Progi i błotnik

Porady odnośnie napraw blacharskich, malowania itp.

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Progi i błotnik

Postprzez E4roD » 2 listopada 2018, 12:14

Cześć.
Potrzebuje rady, jeden z mechaników uszkodził mi progi, zostały one wgniecione po oby dwóch stronach i zabezpieczenie zostało zerwane. Już lekki osad korozji się pojawia. Pewnie przez podnośnik, ale nie chciał się przyznać.
Jeden z blacharzy-lakierników krzyknął sobie 500 zł za dwie strony, zerwanie starego zabezpieczenia, szlif, wyciągnięcie progu, zabezpieczenie i malowanie do połowy, dobra cena?
No i mam taki dylemat bo zauważyłem na jednym z moich błotników przednich małą korozje i nie wiem co z tym zrobić bo i tak błotnik jest lekko wgnieciony, przygoda parkingowa to moim zdaniem średnio to się opłaca robić. Czy nie lepiej kupić błotnika w następnym roku, w lepszym stanie i np. go pomalować, przynajmniej nie będzie już wgniotki i w ogóle. Ile taki błotnik może kosztować, no i ewentualne malowanie elementu bo ciężko znaleźć w moim kolorze. Seat Leon II.
Zobacz Profil
E4roD
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2 lipca 2018, 16:14
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon II
Silnik: TDI pompowtryski PD

Reklama

Re: Progi i błotnik

Postprzez Leon_TS_ARL » 3 listopada 2018, 08:39

Zależy od regionu i jak to robią. U mnie w okolicy malowanie elementu 300-500zł. Zależy od wielkości i lakiernika.
Popytaj w 2-3miejscach.
Elementy typu błotnik musisz pośledzić allegro/olx po ile chodzą. Czasem lepiej kupić używkę w kolor niż naprawiać i malować stary.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Leon_TS_ARL
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 3664
Dołączył(a): 27 grudnia 2010, 14:43
Lokalizacja: MMz
Region: mazowieckie
Auto: Leon TS
Silnik: ARL 1.9

Re: Progi i błotnik

Postprzez Sebool2006 » 3 listopada 2018, 09:30

U mnie w okolicy malowanie średnio zaczyna się od 500 za element. Sam jestem teraz a etapie lakierowania to znam ceny. Co do błotnika to zależy jak bardzo pokazała się rdza i w jakim miejscu. I tak jak kolega wyżej napisał ze lepiej kupić używkę niż naprawiać stary.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo


Powrót do Naprawy blacharsko-lakiernicze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron