Porady odnośnie napraw blacharskich, malowania itp.
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez Szymko » 12 września 2013, 12:33
sebastianss1 napisał(a):Szymko a ile wedlugo ciebie 10-20 tyś . Przecież nie jest tak strasznie roz...y trzeba by bylo wsio poroskręcać i sprawdzić fachowo . Po zdieciach to jest wróżenie z fusów.
Napisałeś, że 5000 tys. a 5 milionów za taka naprawę to stanowczo za dużo.

-
Zobacz Profil
Szymko
- Sport

-
- Posty: 621
- Dołączył(a): 17 lutego 2011, 18:10
- Lokalizacja: Wlkp
- Auto: Seat Leon 1M
- Silnik: AZD 1.6
przez lukas4567 » 12 września 2013, 20:25
Ok marcin 7x5 wracając do podłużnicy, tego typu rzeczy są naciągane mam rozumieć????....Jak wygląda potem sprawa z tak naprawioną podłużnicą, chodzi mi o ewentualną korozje, trwałość..
-
Zobacz Profil
lukas4567
- Sport

-
- Posty: 213
- Dołączył(a): 3 czerwca 2012, 12:16
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BXE 1.9
przez marcin7x5 » 13 września 2013, 08:31
Wszystko zalezy jak się ktos do tego przyłozy i jaka metoda naciaga/prostuje. Wiadomo, że najlepiej to po wszelkich pracach blacharskich odnowic zabezpieczenie antykorozyjne w aucie.
-
Zobacz Profil

marcin7x5
- Cupra

-
- Posty: 3892
- Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
- Lokalizacja: CRY
- Region: kujawsko-pomorskie
- Auto: leon 1M
- Silnik: AUS 1.6
Powrót do Naprawy blacharsko-lakiernicze
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości