Oczywiście są różne wersje wyposażenia/silników, więc profile u różnych osób mogą robić różne rzeczy. Ja piszę z perspektywy Cupry.
W każdym razie interesuje mnie jak z niego korzystacie - na których profilach i kiedy jeździcie.
Na tak zwany codzień korzystam ze skrzyni w D i trybu Comfort. Gdy chcę pocisnąć tyle ile fabryka dała, daję Cupra i butuję.
Problem w tym, że pozostaje mi wtedy tryb Sport i tryb Indywidualny.
W Individual dałem większość na comfort, silnik w Sport i VAQ w Cupra. W sumie tutaj pytanie, jaka jest różnica w zachowaniu VAQ w zależności od ustawień? Nie za bardzo mam jak to testować na publicznych drogach
No i pytanie, czy korzystacie w takim układzie w ogóle z trybu Sport? Mi wydaje się bez sensu. Tryb Cupra nie jest aż tak absurdalnie radykalny aby jeździć nim tylko na torze (szczególnie, że ustawienia ESP się nie zmieniają), więc jak chce się pojeździć bardziej sportowo, nie ma powodu "obcinać" tego trybu bardziej "ugrzecznioną" wersją.