
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
B3N napisał(a):No to chyba coś to nie działa jakoś bardzo dobrze...bo ostatnio kupiłem jakis płyn (tani) i jak użyłem spryskiwaczy to nieźle śmierdziało alkoholem. Zapach ochydny. Pewnie na metanolu.
Gregor napisał(a):Co to znaczy na agrafkę? Mam oryginały fabryczne i sika tak, że ekkkhhhmmm no paściato jakoś. Mam po prostu włożyć igłę w każdy z tych 3-ech dziubków i na chama ustawić, czy jest jakaś specjalna instrukcyja do tego?
Właśnie tak można regulować. Ja to robię igłą tzn. wsuwam ok. 0,5cm i bardzo delikatnie ustawiam każdą dysze. Pisząc delikatnie mam na myśli minimalny ruch, bo inaczej spryskasz wszystko wokół a nie szybę. Dodam,że dysze chodzą bardzo lekko - nic na chama.
Rychu napisał(a):jak czujnik wykryje duze zanieczyszczenie powietrza na zewnatrz
Rychu napisał(a):Tak jak czytałem instrukcje to często się obieg wew. włącza. Np. przy cofaniu albo jak czujnik wykryje duze zanieczyszczenie powietrza na zewnatrz aczkolwiek to ostatnie coś słabo działa (albo nie działa na diesle jadące z przodu).
sdss napisał(a):Gdzie to jest w opcjach?
Downbeat napisał(a):Kurczę poważnie to aż taka różnica? Montaż jest tego łatwy? Zastanawiam się bo będę robił ceramikę auta i szyby "niewidzialna wycieraczka" wiec nie wiem czy to ma u mnie sens.
mrcn napisał(a):Downbeat napisał(a):Kurczę poważnie to aż taka różnica? Montaż jest tego łatwy? Zastanawiam się bo będę robił ceramikę auta i szyby "niewidzialna wycieraczka" wiec nie wiem czy to ma u mnie sens.
Myślę, że oszczędność płynu jest konkretna - masz skuteczny 'sprysk' sporo krócej trzymając wajchę...Wymiana jest banalnie prosta.
sdss napisał(a):Założyłem mgiełki i na max ustawione do góry i słabo spryskuja szybe.
maciek89 napisał(a):W oryginalnym jest regulacja na torx, a nie na płaski. Ja brałem od ASO. Spokojnie daje się wyregulować na odpowiedniej wysokości. Wygląda na to, że są 2 rodzaje tych samych części. Pozostaje pytanie, czy te regulowane płaskim śrubokrętem są oryginalne?
dar3k napisał(a):Wczoraj zakladalem zakupione spryski, zaczalem od jednego i natychmiast zaobserwowalem, ze robia to zle (link ponizej).
Dopiero przy wysokoim ustawieniu kierunku spryskiwacza za pomoca plaskiego srubokreta plyn leci na okolo 1/3 wysokosci szyby, dla mnie jest to za nisko. W moim drugim samochodzie, (bmw seria 1) plyn z mglowego spryskiwacza trafia gdzies w polowe wysokosci szyby przedniej oraz jest szeroko rozprowadzany, to jest idealna wysokosc i szerokosc, piora wycieraczek potrzebuja moze jedno/dwa machniecia i szyba jest czysta.
W leonie wiekszosc plynu z mglowego sprysku trafia w ramie wycieraczki, nie wiem czy ktos to zauwazyl. Mgielki kupilem na tej aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=5194267531
nr kat VW 5M0955986C
Na razie wrocilem do fabrycznych, plynu zuzywa sie wiecej, kierowany jest jednak tam gdzie mi to odpowiada.
Ja odradzam zakup tych spryskiwaczy. Sprobuje poszukac innych, jesli w ogole da sie takie znalezc.
dar3k napisał(a):W leonie wiekszosc plynu z mglowego sprysku trafia w ramie wycieraczki, nie wiem czy ktos to zauwazyl. Mgielki kupilem na tej aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=5194267531
nr kat VW 5M0955986C
Powrót do Leon 3 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość