Strona 1 z 2

Catback do Cupry

PostNapisane: 24 sierpnia 2015, 20:03
przez Tomek2791
Zastanawiam sie nad wymiana catback'a w mojej Cuprze. Seryjny wydech cos tam nawet burczy ale jakoś tak ekologicznie :-D. Zastanawiam sie czy wybór catback'a Milltek Sport to dobry wybór? Macie jakieś doświadczenie z ta firmą? W Subaru miałem turboback'a supersprinta i było OK ale subaru z racji silnika boxer na zwykłej rurze brzmi fajnie :-P. Alternatywa dla Milltek'a jest rownież angielski BCS... Właściciele Cupr i nie tylko macie jakiś pomysł na fajny wydech :-D

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 24 sierpnia 2015, 20:04
przez Vampire1984
A czy istnieje cos takiego nie do cupry?:D Ile taki bajer kosztuje? Mocno uprzykrza zycie w trakcie zwyklej jazdy po miescie w srodku?

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 24 sierpnia 2015, 20:42
przez raflo83
Tomek2791 napisał(a):Alternatywa dla Milltek'a jest rownież angielski BCS... Właściciele Cupr i nie tylko macie jakiś pomysł na fajny wydech
pewnie kiedyś coś w tym temacie podziałam. Znając życie, to gdybym zrobił catback po jakimś czasie chciałbym kompletny wydech itd itp 8) Na pewno przydałby się lepszy dzwięk...

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 24 sierpnia 2015, 20:48
przez Tomek2791
Póki jest gwarancja catback jest bezpieczny bo nie ingeruje w sondy. Fajny byłby wydech z regulowanym poziomem głośności.

A tak przy okazji to kogo wczoraj widziałem biala Cupra w Arkadii? :wink:

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 24 sierpnia 2015, 20:56
przez caligator
Milltek bardzo fajnie gada... Nie jest denerwujacy ale glosniejszy niz seria - głownie na zewnatrz.... Jak chcesz wyraznie glosniej w srodku to musisz bardziej w wydechu podlubac...

Tu masz mojego catbacka non-res millteka w cuprze 1p... W nowej cuprze jest troche lepiej...
https://youtu.be/qjcIqIdRr-k

Tu juz catback millteka z dorobionym w ecuproject DP i sportowym katalizatorem:
https://youtu.be/PvXCQ5bLgzY

Wyslane z galaxy s6 edge madafaka

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 24 sierpnia 2015, 21:06
przez Tomek2791
Super, dzieki za filmiki poglądowe. Milltek rzeczywiście brzmi zacnie i ma polskiego przedstawiciela co troche upraszcza zakup. Co masz na myśli ze catback w Cuprze 5F brzmi troche lepiej? Głośniej? Bardziej basowo?

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 06:21
przez Sebool2006
Raczej bardziej rasowo. Mialem ostatnio przyjemność słuchać w golfie 7r wydech millteka i robi robotę.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 08:55
przez Tomek2791
Ten wydech w golfie był z regulowanym poziomem głośności? Najchętniej widziałbym u siebie zestaw składający sie z dwóch rur zastępujących pierwszy i środkowy tlumik dalej końcowy z podwójnymi czarnymi końcówkami :-D

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 09:45
przez DanielFM
Mam u siebie w Cuprze R 1M pełny wydech Millteka (DP + Catback non res) i jestem mega zadowolony. We wszystkich generacjach Cupry Milltek brzmi świetnie. Jestem w stanie zrobić rabat dla klubu od tej ceny:
http://allegro.pl/uklad-wydechowy-millt ... 23175.html

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 10:48
przez esde
Też byłbym zainteresowany tematem, a szczególnie wersją SSXSE158. Z tego co się orientowałem to mówimy tutaj o wydatku około 4k PLN.

Wszystkie produkty Millteka do Cupry 5F: http://www.millteksport.com/exhaust.pro ... antid=1464. Jest z czego wybierać :)

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 11:54
przez Tomek2791
DanielFM napisał(a):Mam u siebie w Cuprze R 1M pełny wydech Millteka (DP + Catback non res) i jestem mega zadowolony. We wszystkich generacjach Cupry Milltek brzmi świetnie. Jestem w stanie zrobić rabat dla klubu od tej ceny:
http://allegro.pl/uklad-wydechowy-millt ... 23175.html


Dostałem odpowiedz od Milltek Polska ze nie mogę zamówić konfiguracji tylko z końcowym tłumikiem a zamiast pierwszego i drugiego wstawić rury.. Na stronie Milltek'a jest zdjęcie Cupry w takiej konfiguracji.. Możesz mi wycenić taki zestaw?

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 13:24
przez maciek89
Tu macie catback do Cupry 280 Manual od MG: https://www.youtube.com/watch?v=Pua1Ayv6RTk
Koszt około 3000 PLN

Niestety w 2.0 TSI tak jak w większości małych doładowanych silników fajnego dźwięku się nie osiągnie. Będzie co najwyżej głośniej i mocowo nic to nie daje w Cuprze (jedynie DP, jak ktoś wspomniał wyżej)

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 13:29
przez Pik
No ja bym się mocno zastanowił, czy wywalić ponad 3 tysie tylko po to żeby było głośniej... :wink:

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 14:09
przez Tomek2791
Co do niefajnego dźwięku z R4 2.0 to bym sie nie zgodził. Mercedes A45 AMG brzmi dobrze.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 15:09
przez DanielFM
esde napisał(a):Też byłbym zainteresowany tematem, a szczególnie wersją SSXSE158. Z tego co się orientowałem to mówimy tutaj o wydatku około 4k PLN.

SSXSE158 cena detal przy obecnym kursie funta to ok. 6800zł.

Tomek2791 napisał(a):Dostałem odpowiedz od Milltek Polska ze nie mogę zamówić konfiguracji tylko z końcowym tłumikiem a zamiast pierwszego i drugiego wstawić rury.. Na stronie Milltek'a jest zdjęcie Cupry w takiej konfiguracji.. Możesz mi wycenić taki zestaw?


Nie istnieje nic takiego jak Milltek Polska :)
Wysłałem zapytanie do Millteka i mogą mi zrobić coś takiego jak:
SSXSE157 (owalne końcówki) lub SSXSE166 ( 4 okrągłe końcówki) i zamiast drugich tłumików dać rury. Będzie tak jak na fotkach ze strony: dwie rury przelotowe, puszka i końcówki. Jak dostanę wycenę dam znać :-D

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 15:12
przez esde
DanielFM napisał(a):SSXSE158 cena detal przy obecnym kursie funta to ok. 6800zł.

O matko jedyna...

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 15:40
przez maciek89
Tomek2791 napisał(a):Co do niefajnego dźwięku z R4 2.0 to bym sie nie zgodził. Mercedes A45 AMG brzmi dobrze.


Brzmi słabo, tylko wydech ma tak wystrojony żeby efektownie pierdział przy zmianie biegów (dużo głośniej niż VAGi), natomiast podczas jazdy na niższych obrotach z bliska brzmi bardzo kiepsko. W Cuprze po zamontowaniu całego aftermarketowego wydechu efekt byłby raczej podobny, co w AMG w serii (trzeba im przyznać, że nieźle wyczarowali ten wydzior :) ). Jeśli któryś czterocylindrowiec brzmi dobrze sam w sobie to chyba tylko boxer Subaru (wg. mnie)- chociaż w nowym STI jest wyraźnie wykastrowany, ale odpowiednim wydechem można coś z niego wyciągnąć. ;) Warto też dodać, że bratnie modele dla Cupry czyli Golf R i S3 brzmią dużo bardziej donośnie.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 15:59
przez Pelikson
Lepiej zmienić DP na jakiś aftermarketowy de-cat ;) Nie dość że da mocniejszy, donośniejszy dźwięk oraz głośniejsze 'pierdzenie' to parę koni bez robienia remapu gratis. W Cuprze DP jest baaaaardzo rygorystyczny i zamiast wywalać 5-6k na inne końcówki i samo brzmienie, wolałbym wrzucić porządny DP. Z tego co gadałem z gościem w serwisie zmiana wydechu nie spowoduje utraty gwarancji na całe auto , tylko na sam wydech.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 16:30
przez Tomek2791
DanielFM napisał(a):
esde napisał(a):Też byłbym zainteresowany tematem, a szczególnie wersją SSXSE158. Z tego co się orientowałem to mówimy tutaj o wydatku około 4k PLN.

SSXSE158 cena detal przy obecnym kursie funta to ok. 6800zł.

Tomek2791 napisał(a):Dostałem odpowiedz od Milltek Polska ze nie mogę zamówić konfiguracji tylko z końcowym tłumikiem a zamiast pierwszego i drugiego wstawić rury.. Na stronie Milltek'a jest zdjęcie Cupry w takiej konfiguracji.. Możesz mi wycenić taki zestaw?


Nie istnieje nic takiego jak Milltek Polska :)
Wysłałem zapytanie do Millteka i mogą mi zrobić coś takiego jak:
SSXSE157 (owalne końcówki) lub SSXSE166 ( 4 okrągłe końcówki) i zamiast drugich tłumików dać rury. Będzie tak jak na fotkach ze strony: dwie rury przelotowe, puszka i końcówki. Jak dostanę wycenę dam znać :-D

No to czekam :-D koncówki cztery w kolorze czarnym :-D Co do Milltek Polska to strona istnieje http://milltek-polska.pl ale oczywiście moze to byc nadużycie :wink: . Prawda jest taka ze widać ze handlują tylko zestawami ze strony producenta i przerósł ich temat niestandardowy.

-- 25 sierpnia 2015, 17:24 --

Pelikson napisał(a):Lepiej zmienić DP na jakiś aftermarketowy de-cat ;) Nie dość że da mocniejszy, donośniejszy dźwięk oraz głośniejsze 'pierdzenie' to parę koni bez robienia remapu gratis. W Cuprze DP jest baaaaardzo rygorystyczny i zamiast wywalać 5-6k na inne końcówki i samo brzmienie, wolałbym wrzucić porządny DP. Z tego co gadałem z gościem w serwisie zmiana wydechu nie spowoduje utraty gwarancji na całe auto , tylko na sam wydech.

Napewno masz racje ale zmiana DP wymaga strojenia zeby w pełni go wykorzystać a to juz powoduje utratę gwarancji. Nie wiem jeszcze jak tam wyglada sprawa czujników czy nie sa wkręcone w DP.

-- 25 sierpnia 2015, 17:27 --

maciek89 napisał(a):
Tomek2791 napisał(a):Co do niefajnego dźwięku z R4 2.0 to bym sie nie zgodził. Mercedes A45 AMG brzmi dobrze.


Brzmi słabo, tylko wydech ma tak wystrojony żeby efektownie pierdział przy zmianie biegów (dużo głośniej niż VAGi), natomiast podczas jazdy na niższych obrotach z bliska brzmi bardzo kiepsko. W Cuprze po zamontowaniu całego aftermarketowego wydechu efekt byłby raczej podobny, co w AMG w serii (trzeba im przyznać, że nieźle wyczarowali ten wydzior :) ). Jeśli któryś czterocylindrowiec brzmi dobrze sam w sobie to chyba tylko boxer Subaru (wg. mnie)- chociaż w nowym STI jest wyraźnie wykastrowany, ale odpowiednim wydechem można coś z niego wyciągnąć. ;) Warto też dodać, że bratnie modele dla Cupry czyli Golf R i S3 brzmią dużo bardziej donośnie.

No właśnie bratnie modele brzmią lepiej wiec jednak da sie :-D subar to inna bajka, sam miałem GT z pełnym SS wiec wiem ze gada pięknie ale to boxer wiec nie ma co porównywać.. Fucus ST tez ładnie gada a te jest 2.0 R4.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 20:44
przez Pelikson
Jest jeden czujnik w DP. Wiadomo najlepiej odrazu zrobić program po montażu de-cat DP i wtedy da to sporo aczkolwiek nie jest to wymagane.
Po montażu de-cat DP + dolotu bez strojenia ~ 15 KM + :)

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 20:51
przez raflo83
Pelikson napisał(a):est jeden czujnik w DP. Wiadomo najlepiej odrazu zrobić program po montażu de-cat DP i wtedy da to sporo aczkolwiek nie jest to wymagane.
Po montażu de-cat DP + dolotu bez strojenia ~ 15 KM + :)
to już z własnego doświadczenia :D ?

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 20:57
przez maciek89
grzechem by było nie wystroić skoro i tak już tracimy gwarancję. Downpipe, intercooler + minimalna modyfikacja fabrycznego dolotu i jest 400 KM. :D Albo iść grubo, albo "cieszyć się" 4 letnią gwarancją.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 25 sierpnia 2015, 21:10
przez Tomek2791
Wiesz moze i bym machnął ręka na gwarancje w 3-4 roku ale 400 KM i oska to nie bedzie współpracowac. Cupra jeździ niezłe tylko dźwięk jest taki bezpłciowy. Ostatnio chyba w Motorze była prezentacja Skody Superb iz silnikiem 2.0 DSG 4X4 ma 280KM i 5,8s do 100 wiec Cupra moze mieć problem a Skoda po programie ja zniszczy :wink: Swoja droga 400 KM w Skodzie i poniżej 5s do 100 to juz niezła jazda :wink:

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 26 sierpnia 2015, 12:08
przez kososki
ale robiąc indywidualny program w profesjonalnej firmie mogą zrobić tak, że na 1. biegu moc się znacząco nie zmieni więc nie będzie drastycznego spadku trakcji. Dopiero przy wyższych biegach np. od 3. byłoby zrobione na maxa, a wtedy większych problemów z trakcją już być nie powinno. Główna zaleta programu w Cuprze to poprawa czasu 100-250km/h, bo do 100km/h to raczej różnicy się w ośce nie poczuje.
Wypadałoby tez założyć jakieś lepsze gumy, jakieś półslicki jak Micheliny z tego pakietu Performance, czy jak to tam się nazywa.
Ja wciąż mam dylemat co wybrać - program czy pozostałe 3,5 roku gwarancji.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 26 sierpnia 2015, 12:20
przez maciek89
Możesz wybrać Stage 0,5 w Compsporcie i zachować gwarancję (wypinasz przed wizytą w serwisie i nie ma śladu)- ok. 330-340 KM i 430 Nm z tego co pamiętam, cena 3500 PLN

Co do półslicków - są z nimi 2 problemy, - pierwszy to drastycznie pogorszony komfort- są duże twardsze i upierdliwe na co dzień, drug- trzeba je wcześniej dobrze rozgrzać, bo bez tego przyspieszenie może być nawet gorsze niż na zwykłych gumach.

Co do Superba- może i "zniszczy", ale w deszczu w starcie ze świateł, a nie do tego została stworzona Cupra. Z testów wynika, że nowy Superb tak jak poprzedni kiepsko się prowadzi i strasznie izoluje od drogi. Całkiem inne auta. Kupowanie Superba do dynamicznej jazdy to kompletna pomyłka. Chyba, że ktoś kupuje auto do startów spod świateł, ale dla mnie to obciach. :)

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 27 sierpnia 2015, 17:30
przez Pelikson
raflo83 napisał(a):
Pelikson napisał(a):est jeden czujnik w DP. Wiadomo najlepiej odrazu zrobić program po montażu de-cat DP i wtedy da to sporo aczkolwiek nie jest to wymagane.
Po montażu de-cat DP + dolotu bez strojenia ~ 15 KM + :)
to już z własnego doświadczenia :D ?


Widziałem któraś firma wrzucała wykres właśnie po montażu de-cat DP + dolotu ( nie VWR tylko jakiś inny o większej średnicy rury ) i wyszła w okolicach 315KM bez dotykania softu :)

Moim zdaniem jak robić Cupre to już 'na poważnie' czyli DP, dolot i IC a na koniec soft. Bez ICa będzie puchła niemiłosiernie w upalne dni.
Kumpel jeździł Golfem 7R po mocnym programie ~390KM i po paru startach z LC + prędkości grubo ponad 200km/h i było aż czerwono pod maską, komp zaczynał odcinać moc. Po montażu IC i korekcie wypluł coś ponad 400KM i można upalać co bólu.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 27 sierpnia 2015, 18:58
przez Tomek2791
Powiem szczerze ze coraz cześciej żałuje ze nie dołożyłem kilku dukatow i nie kupiłem Golfa7R :-(

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 27 sierpnia 2015, 20:32
przez maciek89
Różnica w cenie Cupra vs R jest jednak duża. Ja gdybym kupił R-kę to żałowałbym, że nie dołożyłem do S3, bo różnica jest mała, a auto prócz tego, że jedzie to jeszcze wygląda i ma piękne wnętrze (w przeciwieństwie do Golfa). Czerwone S3 Sportback lub sedan to jest to :twisted:

Hmm może kiedyś.. :roll:
http://www.blogcdn.com/de.autoblog.com/ ... 367766.jpg

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 27 sierpnia 2015, 22:39
przez Tomek2791
Co do wnętrza golfa to sie zgodzę, zegary sa jak z koreanskiego auta :wink: w ogóle Leon jest znacznie ładniejszy od Golfa7, gdyby tylko dołożyli napęd 4X4 to byłby ideał :-D

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 07:22
przez raflo83
Tomek2791 napisał(a):Powiem szczerze ze coraz cześciej żałuje ze nie dołożyłem kilku dukatow i nie kupiłem Golfa7R :-(
dlaczego - trakcja?

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 08:36
przez Tomek2791
Trakcja - teraz jest OK ale deszcz, śnieg to bedzie masakra :-( Chyba nawet nie bede kupował zimowek i niech stoi do wiosny.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 08:51
przez maciek89
Tomek, ale przecież od 2, 3 lat nie było zimy. :D Jedynie kilka dni w roku. :) Trochę nam się klimat zmienił i jeśli jeździ się głównie w mieście, tudzież po często uczęszczanych trasach to się tej zimy nie odczuwa w ogóle. Co innego jak jedziesz w góry na narty, ale w takich warunkach chyba się nie szaleje. ;) Chociaż też zależy gdzie mieszkasz.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 08:53
przez borowa
Bez przesady, latałem 280'tką w +2'C oraz mocnym deszczu na letnich kapciach, nie narzekałem na trakcję, byłem zdziwiony tym na ile mogę sobie pozwolić :wink:

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 28 sierpnia 2015, 19:30
przez mstokowy
Ja też przejeździłem cała zimę i żadnego problemu nie było, no chyba że ktoś nie potrafi obsługiwać gazu inaczej niż 0-1

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 13 września 2015, 00:23
przez Pik
Na seatcupra.net spekulują że ponoć 290ka ma mieć zmodyfikowany wydech, aby brzmiał bardziej rasowo...

Może warto poczekać, posłuchać efektu i ewentualnie podmienić zmieniony fragment wydechu zamiast pakować w drogaśne specjalizowane zestawy?

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 13 września 2015, 00:27
przez Tomek2791
Fabryczny wydech tez do tanich nie należy. Zamówiłem catback Milltek'a, jak dojdzie podzielę sie wrażeniami. :wink:

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 14 września 2015, 19:21
przez esde
Tomek2791 napisał(a):Fabryczny wydech tez do tanich nie należy. Zamówiłem catback Milltek'a, jak dojdzie podzielę sie wrażeniami. :wink:

A który model? Z tylnym tłumikiem, czy bez? Jakie końcówki?

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 14 września 2015, 19:30
przez Tomek2791
Na jednym tłumiku końcowym z dwoma podwójnymi końcówkami w kolorze czarnym..

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 14 września 2015, 20:00
przez esde
:brawo:

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 14 września 2015, 21:13
przez maciek89
Świetny wybór. Wrzuć filmik po zamontowaniu jak to gada. :D

To jak w końcu jest z tym downpipe? Traci się gwarancję, czy nie? Bo chyba jeśli zmieni się cokolwiek od silnika do kata to jest po gwarancji. :(

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 14 września 2015, 21:27
przez Tomek2791
Na razie poprzestanę na catback. Ale DP nie wykluczam.....moze wiosna :wink: Zobaczę jak bedzie gadał zestaw z jednym tłumikiem :wink:

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 15 września 2015, 16:26
przez Pelikson
Na przeglądzie w ASO Autorud Rzeszów pytałem gościa to powiedział, że po zmianie wydechu traci się gwarancje tylko na wydech, ale ile ASO tyle różnych opinii.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 15 września 2015, 19:11
przez maciek89
Nawet w przypadku downpipe? Wlasnie się zastanawiam, bo warto byłoby zrobic DP dla fajniejszego dźwięku, a w przyszłości mamy juz odznaczony jeden mod potrzebny do Stage 2. ;)

Ja od jednego z polskich tunerów dostałem taką odpowiedź w sprawie DP vs gwarancja: "Może odrazu sie nie traci ale gdyby była jakas powazniejsza awaria auta byłoby dobrze wsadzic seryjny"

Ciekawe tylko, czy mozna wsadzić seryjny bez śladu- nie wiem, nie znam się ;)
I jeszcze... Czy downpipe o większej średnicy niz seria nie zakłóci pracy seryjnych katalizatorów, czy nie bedzie wywalać błędu? Czy bez remapu zamiast dodać kilka koni to nie straci się mocy na customowym DP, jeśli wszystko poza tym jest seryjne?

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 15 września 2015, 19:45
przez Tomek2791
Z tego co ja wiem to po DP warto zrobic strojenie. Jak bede wymieniał catback'a to spojrzę czy śruby sa znakowane :wink:

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 15 września 2015, 22:24
przez Pelikson
DP z catem nie wyrzuci błędów, de-cat właśnie nie jestem pewny ale chyba potrzebny jest remap i wyłączenie w kompie sondy.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 15 września 2015, 22:51
przez maciek89
Pelikson, pisałeś wcześniej, że jest jakis czujnik w downpipe- czyli przy zrobieniu customowego wkręca sie go do niego i śmiga jak trzeba, a potem ewentualnie mozna zamontować z powrotem seryjny DP bez śladu?

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 16 września 2015, 07:59
przez Tomek2791
Pamietam, ze w golfie gti trzeba było umieścić sade na tuleje zeby nie "wąchała" całych spalin i było OK. Powrót do stanu fabrycznego jest bezproblemowy.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 16 września 2015, 16:12
przez Pelikson
Tak masz jeden czujnik ( sonde ) w DP. Tak czy siak czy to custom czy gotowiec warto wkręcić, tylko jeżeli będzie de-cat to chyba sonda wyłapie i trzeba będzie skorzystać z pomysłu Tomka albo przy remapie poprosić tunera o wyłączenie sondy :)

Za jakiś miesiąc dwa będę to przerabiał także dam znać.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 24 września 2015, 23:01
przez Tomek2791
Sondy, sondy :wink: głupi tablet wie lepiej :wink:

-- 25 września 2015, 00:01 --

Catback zamontowany. Wersja z jednym ostatnim tłumikiem i podwójnymi końcówkami w kolorze czarnym.. Auto juz bardzo ładnie gada a wydech musi sie jeszcze ułożyć wiec bedzie jeszcze lepiej.. Pięknie bulgocze przy zejściu z obrotów :wink:
Moja dupohamownia mówi mi, ze auto sie odetkało bo zbiera sie wyraźnie lepiej :brawo: .. Poziom hałasu wewnątrz zmienił sie nieznacznie.

Re: Catback do Cupry

PostNapisane: 1 października 2015, 21:45
przez Daniel1980
Czesc Tomek2791,

tez teraz przerabiam temat do swojej 280. Pisalem z Miltekiem i Supersprintem. Mam tez na oku Bull X z DE.
Masz wersje z homologacje, czyli cichsza? Czy ta glosniejsza? Nie ma srodkowego tlumika?
Supersrint ma w ofercie cat back do Cupry 5F jest wideo:

https://www.facebook.com/supersprint.Eu ... =3&theater

Wrzuc fotki i jakies audio prosze :-) .

Pozdrawiam
Daniel