zauważyłem, że podczas mocnego przyspieszania, kiedy włącza się kontrola trakcji samochód ściąga na prawo, w sensie skręca kierownicę. Nie wiem, czy pojawiło się teraz, czy już miałem wcześniej, ale poczytałem trochę i znalazłem informacje o tzw "torque steer", które często występuje w mocnym fwd, a że u mnie ponad 300KM i 470NM, to i by się zgadzało. Zjawisko tylko przy ostrym starcie. Auto normalnie jedzie idealnie prosto, geometria zrobiona. Zamieniłem nawet przednie opony stronami i nic. Ciśnienia sprawdzone.
Pytanie do pozostałych użytkowników - ktoś uświadczył takiego zachowania?
Dodatkowo znalazłem potencjalne rozwiązanie, ale nie mam jak sprawdzić, jak w Cuprze 5F jest ustawiony TCS. Załączam link do opisu, co wyjaśni więcej:
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=36475
Może ktoś z Cupry sprawdzić ustawienia TCS?
-- 26 października 2016, 12:35 --
okazało się, że nie ma w Leonach 5F takiej adaptacji, ale doszedłem do innego źródła, które podpowiada, jak to zmienić w golfie 7, a co za tym idzie pewnie i w 5f. Jak będzie chwila na sprawdzenie, to się podzielę spostrzeżeniami. Link do instrukcji poniżej:raflo83 napisał(a):http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=36475
http://www.golfmk7.com/forums/showpost. ... tcount=265