Belka na wielowahacz - jak to w końcu jest?

Witajcie,
Zacząłem jeździć swoim 5F i właściwie jedynie co mnie wybitnie denerwuje to dziwne zachowanie auta przez tę tylną belkę - prowadzi się jak Polonez. Całe kpl. zawieszenie np. z Golfa VII można kupić za 1200-1500zł pytanie tylko czy w końcu da się czy nie da się przełożyć całości?
-- 4 lipca 2018, 15:06 --
Dobra sam sobie odpowiem bo się doszukałem.
Różni się tył nadwozia (a więc całe nadwozie) - kody opcji produkcyjnych (0N1 - Standard rear axle, 0N4 - 4-link rear suspension ) i bez spawania i cięcia by się nie obyło. Trudno, trzeba się przyzwyczaić do tej ociężałej dupy jak w Polonezie i nie ma rady. Póki co zmienię hamulce na 312mm żeby to się w ogóle chciało zatrzymywać.
Zacząłem jeździć swoim 5F i właściwie jedynie co mnie wybitnie denerwuje to dziwne zachowanie auta przez tę tylną belkę - prowadzi się jak Polonez. Całe kpl. zawieszenie np. z Golfa VII można kupić za 1200-1500zł pytanie tylko czy w końcu da się czy nie da się przełożyć całości?
-- 4 lipca 2018, 15:06 --
Dobra sam sobie odpowiem bo się doszukałem.
Różni się tył nadwozia (a więc całe nadwozie) - kody opcji produkcyjnych (0N1 - Standard rear axle, 0N4 - 4-link rear suspension ) i bez spawania i cięcia by się nie obyło. Trudno, trzeba się przyzwyczaić do tej ociężałej dupy jak w Polonezie i nie ma rady. Póki co zmienię hamulce na 312mm żeby to się w ogóle chciało zatrzymywać.