Rodzaj i wymiana płynu hamulcowego

Witam. Planuję wymienić płyn hamulcowy w Leonie. Od zawsze stosuję metodą, nazwijmy to przelewową, czyli odciągam nadmiar płynu ze zbiorniczka (aby nie zapowietrzyć), nalewam nowego, następnie poprzez pompowanie spuszczam po kolei płyn z zacisków do momentu aż się pojawi nowy płyn.
Mam jednak kilka pytań.
1. Stosowana przez mnie metoda wymiany płynu hamulcowego sprawdza się, gdy nowy płyn wyraźnie różni się od starego kolorem lub odcieniem. W tej chwili mam płyn w kolorze żółtym (zapewne oryginalny). Czy wiecie które z płynów, powiedzmy lepszych gatunkowo mają kolor inny od żółtego? Rozważam płyny Bosch, ATE, Ferodo, Brembo, Organika. Przy okazji zaznaczę, że jeżdżę spokojnie i chciałbym pozostać przy płynie DOT 4.
2. Czy dobrze rozumiem, że przy DSG nie ma potrzeby i możliwości wymiany płynu w wysprzęgliku?
3. Czy stosujemy ogólną zasadę, tzn. od najdalszego do najbliższego koła?
4. Rozumiem, że przy tej metodzie nie ma potrzeby odpowietrzania pompy ABS?
Mam jednak kilka pytań.
1. Stosowana przez mnie metoda wymiany płynu hamulcowego sprawdza się, gdy nowy płyn wyraźnie różni się od starego kolorem lub odcieniem. W tej chwili mam płyn w kolorze żółtym (zapewne oryginalny). Czy wiecie które z płynów, powiedzmy lepszych gatunkowo mają kolor inny od żółtego? Rozważam płyny Bosch, ATE, Ferodo, Brembo, Organika. Przy okazji zaznaczę, że jeżdżę spokojnie i chciałbym pozostać przy płynie DOT 4.
2. Czy dobrze rozumiem, że przy DSG nie ma potrzeby i możliwości wymiany płynu w wysprzęgliku?
3. Czy stosujemy ogólną zasadę, tzn. od najdalszego do najbliższego koła?
4. Rozumiem, że przy tej metodzie nie ma potrzeby odpowietrzania pompy ABS?