Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Migająca kontrolka świec żarowych

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Migająca kontrolka świec żarowych

Postprzez trenertenisa » 26 listopada 2015, 12:42

Wczoraj rano (w nocy było -5 st.C) odpaliłem furę i wszystko było ok. Po przejechaniu 400 metrów zaczęła migać kontrolka świec żarowych auto straciło moc. Migało przez jakoś kilometr (hamowałem i przyspieszałem w międzyczasie) i dopiero jak miałem się gdzie zatrzymać i zgasić silnik to po ponownym włączeniu przestało migać i zaczęło normalnie jechać z pełną mocą. Dziś rano (w nocy -2 st.C) jak chciałem odpalić to rozrusznik kręcił z trzy razy dłużej niż zwykle ale jak załapał to już wszystko jest ok. W czasie dnia odpala na dotyk (wczoraj zresztą też tak odpalał)......co to może być za chochlik ???
Był Audi S4 Avant i Audi Q7...jest Seat ST 2.0 TDI 184 PS FR
Zobacz Profil
trenertenisa
Stella +
Stella +
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2 października 2014, 09:51
Auto: leon st fr
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Migająca kontrolka świec żarowych

Postprzez -arti- » 26 listopada 2015, 14:42

trenertenisa napisał(a):Wczoraj rano (w nocy było -5 st.C) odpaliłem furę i wszystko było ok. Po przejechaniu 400 metrów zaczęła migać kontrolka świec żarowych auto straciło moc. Migało przez jakoś kilometr (hamowałem i przyspieszałem w międzyczasie) i dopiero jak miałem się gdzie zatrzymać i zgasić silnik to po ponownym włączeniu przestało migać i zaczęło normalnie jechać z pełną mocą. Dziś rano (w nocy -2 st.C) jak chciałem odpalić to rozrusznik kręcił z trzy razy dłużej niż zwykle ale jak załapał to już wszystko jest ok. W czasie dnia odpala na dotyk (wczoraj zresztą też tak odpalał)......co to może być za chochlik ???


VCDS prawdę Ci powie. Raczej świeca jedna z czterech mogła powiedzieć PA PA :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
-arti-
Sport
Sport
 
Posty: 660
Dołączył(a): 3 marca 2012, 11:15
Region: mazowieckie
Auto: LEON TDI
Silnik: BLS 1.9

Re: Migająca kontrolka świec żarowych

Postprzez Pazdz » 28 listopada 2015, 17:16

A miałeś jakiś błąd na wyświetlaczu z S&S? Miałem w kwietniu podobny przypadek. Winna była jakaś kostka od czujnika temperatury spalin przy silniku.
Zobacz Profil
Pazdz
Signo
Signo
 
Posty: 113
Dołączył(a): 21 stycznia 2014, 22:24
Lokalizacja: Gryfino
Auto: Seat Leon 5F
Silnik: turbo diesel inny

Re: Migająca kontrolka świec żarowych

Postprzez trenertenisa » 4 stycznia 2016, 20:39

Pazdz napisał(a):A miałeś jakiś błąd na wyświetlaczu z S&S? Miałem w kwietniu podobny przypadek. Winna była jakaś kostka od czujnika temperatury spalin przy silniku.


Dzisiaj odebrałem auto z serwisu. Powiedzieli że był jakiś błąd na sterowniku zaworu turbiny ale wykasowali i niby jest wszystko ok. Mam jeździć dalej.....żeby tylko nie wpadł w tryb awaryjny podczas wyprzedzania.....a i jeszcze wyszedł błąd na układzie dynamicznego wspomagania kierownicy.

-- 4 stycznia 2016, 21:39 --

Jest akcja serwisowa. Polega na tym ze jeżeli występują takie objawy jak u mnie jest to usterka zaworu i trzeba ją wymienić w komplecie z przewodem podcisnienia.
Był Audi S4 Avant i Audi Q7...jest Seat ST 2.0 TDI 184 PS FR
Zobacz Profil
trenertenisa
Stella +
Stella +
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2 października 2014, 09:51
Auto: leon st fr
Silnik: CJXA 2.0

Re: Migająca kontrolka świec żarowych

Postprzez STLeon » 10 lutego 2016, 00:21

trenertenisa napisał(a):Wczoraj rano (w nocy było -5 st.C) odpaliłem furę i wszystko było ok. Po przejechaniu 400 metrów zaczęła migać kontrolka świec żarowych auto straciło moc. Migało przez jakoś kilometr (hamowałem i przyspieszałem w międzyczasie) i dopiero jak miałem się gdzie zatrzymać i zgasić silnik to po ponownym włączeniu przestało migać i zaczęło normalnie jechać z pełną mocą. Dziś rano (w nocy -2 st.C) jak chciałem odpalić to rozrusznik kręcił z trzy razy dłużej niż zwykle ale jak załapał to już wszystko jest ok. W czasie dnia odpala na dotyk (wczoraj zresztą też tak odpalał)......co to może być za chochlik ???


Podczas ostatnich mrozów mojego też to spotkało kilka razy...Po odpaleniu autka wszystko było ok,ale po odszronienu szyb i zajęciu miejsca za kierą raziła mnie migająca kontrolka świec.Ponowne uruchomienie i już problemu nie było,kontrolka już się nie zaświeciła.Tak samo gdy po odpaleniu podniosłem chwilowe obroty i zostawiłem silnik włączony na chwilkę problemu też nie było.Poniżej -5c' zdarzyło się to parę razy...nie jestem expertem...czujnik spalin?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
STLeon
Stella +
Stella +
 
Posty: 35
Dołączył(a): 22 listopada 2015, 11:46
Lokalizacja: Żary
Region: lubuskie
Auto: Leon ST 1.6CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Migająca kontrolka świec żarowych

Postprzez Delicado » 1 marca 2016, 11:09

miałem taką akcję, że zaświeciła się kontrolka świec, auto straciło moc - okazało się, że jakiś zwierzak przegryzł mi przewody podciśnienia. po wymianie wszystko wróciło do normy.
Zobacz Profil
Delicado
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 25 grudnia 2013, 13:10
Auto: Seat Leon III
Silnik: CAXC 1.4

Re: Migająca kontrolka świec żarowych

Postprzez lucasnufc » 16 marca 2016, 12:29

U mnie tez był problem z przewodem podcisnienia od egru.
Zobacz Profil
lucasnufc
Sport
Sport
 
Posty: 391
Dołączył(a): 9 kwietnia 2014, 14:02
Auto: seat LEON
Silnik: BXE 1.9

Re: Migająca kontrolka świec żarowych

Postprzez Pazdz » 30 grudnia 2016, 19:55

Podbiję trochę temat. Dziś odpaliłem samochód i nie zgasła mi żółta kontrolka od silnika i wywaliło błąd systemu S&S. Przejechałem kawałek i zaczęła migać kontrolka świec. Niedawno podłączyłem VCDSa, usunąłem błędy i pojechałem na przejażdżkę po paru kilometrach znowu znowu zaczęła migać dioda od świec i auto miało ograniczoną moc. Błąd:

Kod: Zaznacz cały
Znaleziono 1 błąd:
4817 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza
          P2279 00 [167] - -
          MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 104185 km
                    Data: 2016.12.30
                    Czas: 19:09:01

                    Prędkość obrotowa silnika: 2461.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 99.6 %
                    Prędkość pojazdu: 116 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 91 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 105 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.860 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1588.7 mg/stroke
                    Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 0.5305
                    Zawór recyrk.spalin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 %
                    Nastawnik przepustn.1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 %
                    Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2656 hPa
                    Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1877.4 hPa
                    Średnia dawka wtrysku: 69.13 mg/stroke


Problem może być z podciśnieniem, czy coś większego?
Zobacz Profil
Pazdz
Signo
Signo
 
Posty: 113
Dołączył(a): 21 stycznia 2014, 22:24
Lokalizacja: Gryfino
Auto: Seat Leon 5F
Silnik: turbo diesel inny


Powrót do Leon 3 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości