Witam.
Mam problem z silnikiem 2,0 Tdi "CUNA" a dokładnie z nastawnikiem turbo tylko podczas jazdy w korku po chwili zaczyna migać spirala świec i silnik wchodzi w tryb awaryjny (brak doładowania).
Błąd :
P00AF00 - turbocharger/supercharger boost control 'a' module performance
P256300 - turbocharger boost control position sensor circuit range/performance
Podczas normalnej jazdy czy to miasto czy autostrada problem nie występuje.
Sprawdziłem vcds napięcie nastawnika i na wyłączonym silniku (3919 mV , na biegu jałowym 908 mV
Czy ktoś zna jakie powinny być prawidłowe napięcia nastawnika żebym mógł się do nich odnieść.
Ewentualnie jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić nim po raz kolejny Ja wymontuje i odeślę do firmy która ja regenerowała 3 miesiące temu .
Dodam jeszcze ze podczas przyspieszania od ok 1800 obrotów słychać "gwizd", "syczenie" ,układ dolotowy ,wydechowy sprawdzony brak nieszczelności .Podciśnienia również ok.