Cytek napisał(a):Ad 2. To nie teoria tylko fakt (proszę zerwać pokrywę filtra i zobaczyć czy nie widać opiłków aluminium, zaczyna się około 100 000 plus minus i w zależności od paliwa i innych czynników)
Zapewne masz na mysli przypadłośc głównie 1.6 tdi.
Cytek napisał(a):Kolega jak ewentualnie sprzedaje samochód to analizuje całe auto i jeśli posiada wiedzę, że coś potencjalnie może wkrótce (termin mocno nieokreślony) ulec uszkodzeniu to wymienia zawczasu na nowe aby nie narazić na koszty ewentualnego przyszłego właściciela,
Nie analizuję przed sprzedażą, a cały czas monitoruje stan auta prowadząc ewidencje wszystkich wymian z datami i przebiegami. Moje poprzednie a3 mając każdy rachunek na vervę z orlenu i zdjęcie na każdą wymianę z określonym jej przebiegiem było łatwe do zmonitorowania co do tego co może z czasem wymagać uwagi.
Tak - kupujacy został poinformowany o mozliwej koneczności wymiany sprzegła, a cena była adekwatna do stanu. Tak - da się być uczciwym.
Cytek napisał(a):nie można przecież pozwolić aby nowy właściciel kupujący kilkuletnie auto brał na siebie jakiekolwiek ryzyko...
zapomniałeś chyba, że nieco wczesniej piszesz...
Cytek napisał(a):koszt około 7000 więc jeśli to prawda... to wolę sprzedać wcześniej i kupić nowy
Mówisz o 7000 tys. zł jako o jakimkolwiek ryzyku? No cóż. Zazdroszczę tak beztroskiego podejścia do kalkulacji. Dziwi mnie tym samym chęć kupienia uzywanego auta i to w dieslu.
Sporo sprzeczności w Twoich wypowiedziach.
Cytek napisał(a):nie znalazłem także takiego wątku. Jeśli jest proszę wskazać a posypię głowę popiołem.
Powtarzam.
Opcja "Szukaj" jest w prawym górnym rogu. Zachęcam do uzywania bo ilośc 20 (co zreszta widać po wątkach w jakich sie udzieliłeś) postów nie sugeruje udzielania sie w pochodnych tematach i zadania tam konkretnych pytań.