Strona 1 z 1
System zarządzania pracą cylindrów ACT

Napisane:
7 sierpnia 2014, 08:59
przez artek_27
Witam
Myślicie panowie że ACT w 1.8 tsi jest dopiero od połowy tego roku czy w 1.8 może od początku był system ACT bo znalazłem taki link i piszą że 1.8 niby ma ACT
http://www.seat-auto.pl/content/mediali ... klient.pdf
Re: System zarządzania pracą cylindrów ACT

Napisane:
7 sierpnia 2014, 16:08
przez RageMan
W Golfie tak, w Leonie nie ma takiej opcji, chyba że w roczniku 2015.
Re: System zarządzania pracą cylindrów ACT

Napisane:
7 sierpnia 2014, 17:22
przez pinkibass
Z tego co się orientuję 1.8 TSI nie miał i nie ma ACT - w żadnym cenniku nie ma o tym wzmianki.
Był tylko wczesniej w 1.4 140 KM (Golf) a od połowy 2014 w 1.4 150 KM - ten juz także w Leonie
Re: System zarządzania pracą cylindrów ACT

Napisane:
7 sierpnia 2014, 17:35
przez artek_27
No jak nie ma jak w tym linku co podałem w dostępnych silnikach jest system ACT
-- 7 sierpnia 2014, 17:34 --
otworzycie link strona nr 8 są dostępne silniki i jest 1.4 Act I jest 1.8 ACT
-- 7 sierpnia 2014, 17:35 --
BENZYNA
Entry Reference Style FR
1.2 TSI 86 KM (63 kW) ✔ ✔ – –
1.2 TSI 110 KM (81 kW) – ✔ ✔ –
1.2 TSI 110 KM (81 kW) Start/Stop – ✔ ✔ –
1.4 TSI 125 KM (92 kW) Start/Stop – – ✔ ✔
1.4 TSI 150 KM Start/Stop – – ✔ –
1.4 TSI ACT 150 KM (110 kW) Start/Stop – – ✔ ✔
1.8 TSI ACT 180 KM (132 kW) Start/Stop ––– ✔
Re: System zarządzania pracą cylindrów ACT

Napisane:
7 sierpnia 2014, 18:20
przez pinkibass
Faktycznie, na stronie 8 jest 1.8 ACT.
Ja bym stawiał jednak na błąd w druku, bo nigdzie indziej w tym dokumencie nie występuje coś takiego jak "1.8 ACT", nawet stronę wczesniej w dokładnych danych technicznych silników.
Re: System zarządzania pracą cylindrów ACT

Napisane:
13 listopada 2014, 11:54
przez Mateo3377
Act jest w Leonie 1.4 tsi 150 km. Jak działa w praktyce mogę napisać. Act aktywuje się gdy jedziemy mniej więcej ze stałą prędkością nie generujac moment obrotowy ponad 100nm. W moim przypadku w mieście w godzinach szczytu to nie jest do zrobienia, act działa przy małym natężeniu ruchu. Rozpędzam auto do 70 km/h puszczam gaz i działają mi 2 cylindry i utrzymuje prędkość na 4 biegu około 60 km /h . Po za miastem 5 bieg 80 km na godzinę załącza się 2 cylindry, zmiana biegu przy około 90 km/h do 130 działa act. Co najważniejsze jadąc 70-80 km na 6 biegu nie zadziała nam act bo nie generujemy ponad 1400 obrotów. Ja stosuję ekodriving i w trasie spalam średnio 4.6 litra w mieście około 6 litrów. Nie każdy potrafi jechać na tych 2 cylindra wystarczy ze dodacie więcej gazu i moment jest ponad 100nm i macie już 4 cylindry i spalanie litr więcej.