AKa napisał(a):1- wyciągnij wilgoć z auta- wilgotne powietrze ma większą pojemność cieplną, czy jakoś tak- nie wiem- ale na prosty rozum powietrze z większą ilością wilgoci cieżej ogrzać, a nawet ogrzane- i tak będzie zbierało ciepło z powierzchni.
Metoda? Żwirek do kociej kuwety wciąga/prasa gwoździowa typu fakt-superexspress na tylnym dywaniku- mało estetyczne, ale skuteczne.
2- na ostatnią brzydką, zimną, zawilgoconą aurę ustawiłem 20*C na nogi/tors/szybę + podgrzewanie tyłka na 1. Daje radę- nawet to potwierdza Moja Kobieta- która jest zmarźlakiem.
I co do Mitsubishi... Moim poprzednim autem był Lancer- klimatyzacja automatyczna działała jak chciała- kompletnie, a to ze względu na umiejscowienie czujnika temperatury w okolicach prawego kolana...
W naszych autach mamy czujnik wilgotności, który dostosowuje wilgotność wewnątrz auta, a co za tym idzie - nadmuch, więc zapewne u niektórych słabiej dmucha, u niektórych mocniej.
Tutaj troszkę więcej o tym(pisałem o nim w dziale tech.):
"A special sensor system in conjunction with the control algorithms in the Climatronic reduces misting-up of the windows and enhances climatic comfort by managing the humidity levels inside the car.
From the data delivered by the humidity and temperature sensor in the base of the interior mirror, the Climatronic control unit calculates the dew point temperature of the air – that is, the temperature at which the air humidity would condense. An infrared sensor remotely measures the radiated heat on the windscreen, and calculates the window temperature. To prevent the windows from misting up, Climatronic regulates the volume of air projected on to the windscreen and, with the compressor switched on, also the air humidity inside the car.
Relative humidity based on interior temperature can also be kept at a pleasant level"