Strona 1 z 1

Charakterystyczne pierdzenie przy zmianie biegów.

PostNapisane: 2 czerwca 2015, 21:51
przez 007adam
Witam
Mam pytanie do użytkowników Cupry.
Jak w tytule, kiedy jest to pierdzenie przy zmianie biegów?
Czy występuje tylko ze skrzynią DSG?

Re: Charakterystyczne pierdzenie przy zmianie biegów.

PostNapisane: 3 czerwca 2015, 07:29
przez Goofol
Jeździłem testowo 280 w DSG i w trybie cupra przy ostrej jeżdzie przy każdej zmianie biegu słychać te pierdy dość wyraźnie :-D . Z tego co oglądałem filmy na yt to w manulau też to występuje ale wydaje mi się że mniej donośnie, wyraźnie itd.. Najlepiej jak wypowiedzą się koledzy którzy już jeżdżą swoimi cuprami, ja na swoją wciąż czekam i czekam i czekam...

Re: Charakterystyczne pierdzenie przy zmianie biegów.

PostNapisane: 3 czerwca 2015, 16:22
przez Pelikson
Jeżdżąc normalnie nie słychać tego, wystarczy że mocniej wciśniesz, obroty skoczą do 4k+ obrotów i wtedy już słychać :-) Jeszcze lepszy efekt jest kiedy środkowego kata opróżnisz lub wstawisz prostą rurkę zamiast niego :-D
Ponoć da się to też w manualu zrobić :-)

Re: Charakterystyczne pierdzenie przy zmianie biegów.

PostNapisane: 3 czerwca 2015, 17:23
przez zwirek75
Tylko DSG w trybie S.

Re: Charakterystyczne pierdzenie przy zmianie biegów.

PostNapisane: 4 czerwca 2015, 13:33
przez Pelikson
Nie zgodzę się z Tobą, w trybie D też bez problemu to słychać ;-)

Re: Charakterystyczne pierdzenie przy zmianie biegów.

PostNapisane: 8 czerwca 2015, 10:54
przez 007adam
Czyli w manualu nie występuje?
Pytam bo u siebie nie słyszę tego.

Re: Charakterystyczne pierdzenie przy zmianie biegów.

PostNapisane: 8 czerwca 2015, 11:03
przez Pelikson
Na Seat-Napinator czytałem, że w manualu też można. Jest na to jakiś sposób, ale ciężko go przez neta wytłumaczyć.

Re: Charakterystyczne pierdzenie przy zmianie biegów.

PostNapisane: 8 czerwca 2015, 15:58
przez sna
Mam bez DSG (bo w Polsce nie da się(lub nie dało) kupić SC w DSG) i śmiem stwierdzić, że nie da się tego wykonać w wersji manual.
Nie jesteś w stanie tak szybko zmienić biegów. Pierdnięcie powstaje w momencie kiedy DSG odcina i przywraca dopływ paliwa na czas zmiany biegu.

Pelikson, zarzuć linkiem:)

Re: Charakterystyczne pierdzenie przy zmianie biegów.

PostNapisane: 8 czerwca 2015, 17:03
przez Pelikson

Re: Charakterystyczne pierdzenie przy zmianie biegów.

PostNapisane: 9 czerwca 2015, 13:23
przez sna
sękju.
"Robisz przegazówkę " faaak;)