Strona 1 z 2

Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 30 listopada 2016, 13:32
przez zmora
Witajcie!
Jestem bliski zakupu Leona hatchback z tego roku w metaliku, jednak ciągle nie mogę się zdecydować która wersję wybrać.
Jestem pewien, że możecie mi pomóc w wyborze.
Od jakiegoś czasu zbieram oferty z salonów, aby rozeznać się w cenach i mam już ok. 17 ofert, więc wiem mniej więcej ile średnio kosztuje dopłata do danej funkcjonalności.
Jeździć będę 70% miasto / 30% trasa.
Zawsze jeździłem manualem, więc na automacie strasznie mi nie zależy.
Nie mam określonego budżetu, ale będę auto brał w połowie na kredyt i nie chciałbym nadwyrężać budżetu (im mniej tym lepiej).

Do konkretów. Minimum czego chcę od auta to (moja baza): Hatchback 1.4 125KM FR Metalik z pakietem Techno+.
Taka wersja kosztuje ok. 77k.

Mogę też wybrać wersję z:
1) Comfort+ - dopłata do bazy ok. 3000 zł (80.000)
2) silnik 150KM i Comfort+ - dopłata do bazy ok. 9000 zł (86.000)
3) silnik 150KM i DSG - dopłata do bazy ok. 14000 zł (91.000)

Moje pytania:
1) Co radzicie?
2) Na jaki rabat procentowy mam szansę na os. fizyczną bez grupy zawodowej z ich kredytem?

PS: Czytałem forum, wiem jakie są różnice między tymi silnikami, ale chciałbym wiedzieć czy dopłata jest tego warta (9k).

Pozdrawiam

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 30 listopada 2016, 13:46
przez bzykofm
zmora napisał(a):Jeździć będę 70% miasto / 30% trasa.

To teoretycznie przemawia za 125KM bo gdzie w mieście wykorzystasz 150? Chyba, że Twoim hobby jest startowanie spod świateł to wtedy..szkoda biednego Leosia. Tyle ile dostaniesz odpowiedzi to pewnie będziesz miał propozycji. Ja na Twoim miejscu brałbym 125 a gdyby coś zostało do wydania to wolałbym lepsze wyposażenie. Na temat skrzyni się nie wypowiadam bo nie trawię automatów.
zmora napisał(a):2) Na jaki rabat procentowy mam szansę na os. fizyczną bez grupy zawodowej z ich kredytem?

viewtopic.php?f=1&t=41255&start=300

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 30 listopada 2016, 16:22
przez kamatosek
Bierz 1.4 150 różnica jest ogromna

Wersja 150 Pali mniej

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 30 listopada 2016, 17:40
przez zmora
bzykofm napisał(a):To teoretycznie przemawia za 125KM bo gdzie w mieście wykorzystasz 150? Chyba, że Twoim hobby jest startowanie spod świateł to wtedy..szkoda biednego Leosia. Tyle ile dostaniesz odpowiedzi to pewnie będziesz miał propozycji. Ja na Twoim miejscu brałbym 125 a gdyby coś zostało do wydania to wolałbym lepsze wyposażenie.

Taki był mój pierwotny plan aby wziąć 125KM i ewentualnie dodatkowo Comfort+.
Jednak wiele osób poleca dopłacić do 150KM, ale nie wiem czy to jest tego warte.

Wątek o rabatach przejrzałem, bardzo duży rozstrzał opinii, pewnie urwę max 3000 zł.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 1 grudnia 2016, 09:21
przez piorun
Przy podobnym dylemacie wybrałem wersję 125KM + lepsze wyposażenie. Jeżeli chodzi o moc to musisz sam zdecydować, nic nie zastąpi jazd testowych. Wersja 150KM jest szybsza, ale ja byłem zadowolony i z jazdy 125KM, stąd mój wybór.
Pakiet Comfort+ zdecydowanie warty jest dopłaty 3k.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 1 grudnia 2016, 15:07
przez maison
Jeśli weźmiesz 150KM to będziesz miał ACT. Przy 70% jazdy po mieście, to chyba troche średni pomysł...mnie osobiście w jeździe po mieście wkurza odłączanie cylindrów co chwilę.

kamatosek napisał(a):Bierz 1.4 150 różnica jest ogromna

Wersja 150 Pali mniej


Z tą "ogromną" różnicą to chyba trochę przesadziłeś. Różnica to jest między 1.4 125KM a Cuprą. Jeździłem zastępczym 125KM i po przesiadce do swojego 150KM czuje się trochę większą moc, ale bez zbytnich rewelacji.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 1 grudnia 2016, 15:24
przez zmora
Dzięki za Wasze opinie. Osobiście jeździłem testowo tylko na 125KM i było w porządku, ale nie mam odniesienia do 150KM.

maison napisał(a):Jeśli weźmiesz 150KM to będziesz miał ACT. Przy 70% jazdy po mieście, to chyba troche średni pomysł...mnie osobiście w jeździe po mieście wkurza odłączanie cylindrów co chwilę.

maison Celna uwaga. Czy wg. Ciebie bardzo czuć odłączanie cylindrów? Ponoć miało to pracować niezauważalnie. Trochę kiepsko gdyby ten system wpływał na komfort.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 1 grudnia 2016, 20:56
przez maison
zmora napisał(a):Dzięki za Wasze opinie. Osobiście jeździłem testowo tylko na 125KM i było w porządku, ale nie mam odniesienia do 150KM.

maison napisał(a):Jeśli weźmiesz 150KM to będziesz miał ACT. Przy 70% jazdy po mieście, to chyba troche średni pomysł...mnie osobiście w jeździe po mieście wkurza odłączanie cylindrów co chwilę.

maison Celna uwaga. Czy wg. Ciebie bardzo czuć odłączanie cylindrów? Ponoć miało to pracować niezauważalnie. Trochę kiepsko gdyby ten system wpływał na komfort.


Jak byś jechał w aucie z ACT po raz 1 lub 10 to tego nie poczujesz, bo nie zwrócisz nawet na to uwagi. Ale po kilku, kilkunastu tys. km to wyczujesz to zawsze. Nie można powiedzieć że jest to niekomfortowe, ale jak jeździsz po mieście to cylindry odłączają się i włączają praktycznie co kilka sekund, co nie wpływa korzystnie na żywotność tego układu i samo w sobie jest bez sensu, bo w takich warunkach to żadna oszczędność.
Ja robię w większości trasy i wtedy na 2 cylindrach jedzie się dłużej i to już jest jakiś sens.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 00:08
przez verton91
125 koni i lepsze wyposażenie :)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 06:51
przez kamatosek
Ale wy pieprzycie jak typowe Janusze "ACT wyłącza się i włącza co kilka sekund"

Po to jest to ACT aby tak działać i te 0,5L mniej wachy zwłaszcza po mieście było ;)

Ile jest na forum leonów w którym zdechło ACT jeszcze nie słyszałem na forum kury też niema takiego przypadku

25% wiekszy moment obrotowy to nie jest mało przy lekkim aucie ;)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 10:55
przez bzykofm
ACT za krótko jest na rynku aby stwierdzać jak się sprawdza. Jak VW wprowadził 1.4 TSI to też był cud techniki, silnik roku itd... a co się okazało? Jedna z najbardziej awaryjnych jednostek. Kilka, jeśli już nie kilkanaście wersji napinacza i za każdym razem miało być już dobrze, pękające cylindry... Producenci doszli do wniosku, że najtaniej testuje się nowości na kupujących. Jak za jakiś czas zaleje nas fala nówek nieśmiganych z ACT to się okaże jakie to cudo. A co do samego ACT to moim zdaniem taka z tego oszczędność jak z systemu start & stop. Minimalne mniejsze zużycie paliwa, za to dużo szybsze innych podzespołów.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 12:18
przez kupusso
Tak mi się wydaje, że jak ACT zacznie nawalać to można wyłączyć w sofcie siłowniki i problem z głowy.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 12:23
przez bzykofm
kupusso napisał(a):jak ACT zacznie nawalać to można wyłączyć w sofcie siłowniki i problem z głowy.

To po co dopłacać skoro i tak się wyłączy :D

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 12:24
przez kupusso
Dopłacasz za 25KM i 50Nm

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 12:47
przez Fredi88
Za 25km i 50nm mozna "doplacic" programem za 1-1,5k zl. Tak samo traci sie gwarancje jak przy grzebaniu zeby ACT na stale odlaczyc.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 13:06
przez bzykofm
Fredi88 napisał(a):Za 25km i 50nm mozna "doplacic" programem za 1-1,5k zl.

Dokładnie, wyprzedziłeś mnie :-D
Różnica między 125 a 150 to 6400 :!: Delikatna przesada.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 13:28
przez zmora
bzykofm napisał(a):Różnica między 125 a 150 to 6400 Delikatna przesada.

bzykofm, u mnie po negocjacjach różnica (to samo wyposażenie tylko inny silnik) wynosi ok. 4300 zł. Ale to chyba ciągle za dużo.

Czy to jest warte tych 25KM i 50Nm i ACT? Ciężka decyzja.

Auta nie planuję sprzedawać po gwarancji, chciałbym je mieć na dłużej i zostawić w rodzinie.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 13:31
przez bzykofm
zmora napisał(a):Auta nie planuję sprzedawać po gwarancji, chciałbym je mieć na dłużej i zostawić w rodzinie.

Tym bardziej nie inwestuj w niesprawdzone systemy.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 13:43
przez kupusso
Fredi88 napisał(a):Za 25km i 50nm mozna "doplacic" programem za 1-1,5k zl. Tak samo traci sie gwarancje jak przy grzebaniu zeby ACT na stale odlaczyc.


150 po programie ma 180/300. To jest takie błędne koło
Z wyłączeniem ACT pisałem w kontekście możliwych późniejszych awarii. Na gwarancji nikt tego nie będzie ruszał bo i po co, a później też nikt tego nie będzie ruszał do momentu wystąpienia pierwszej usterki. Tutaj nie wiemy ile to będzie chodzić. Zacznie się psuć, a naprawa będzie droga to wyłączam i tyle. Nie ma się czego bać.

bzykofm, rozumiem że masz doświadczenie z ACT? Skoro doradzasz w takim temacie

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 14:57
przez bzykofm
kupusso napisał(a):bzykofm, rozumiem że masz doświadczenie z ACT? Skoro doradzasz w takim temacie

Nie, nie mam. Po protu podchodzę z dystansem do nowych wynalazków, do których wprowadzania koncerny samochodowe są zmuszane przez ekoterroryzm. Poza tym opieram się na opiniach osób, które ACT użytkują, testach itp. a temat nie dotyczy tylko ACT.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 15:15
przez kamatosek
Zajebisty pomysl robic Chipa w fabrycznie nowym aucie z 4 letnia gwarancja :)

Poza tym 1.4 125PS ma inne turbo inaczej pracuja zawory i niema dwumasa ;)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 16:47
przez mirek_p11
bzykofm, jak wybierałem Leona z silnikiem 1.4 tsi również nie chciałem systemu ACT i nie żałuję podjętej decyzji. Autem jeździ się bardzo przyjemnie mimo róznicy tych 25 KM. Przed Leonem miałem Octavie z 1.8 tsi 160 KM i za niedopracowaną jednostkę już zapłaciłem ( remont silnika z powodu wadliwych tłoków i pierścieni olejowych kosztował 7000 zł ).

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 17:28
przez verton91
Zdecydowanie poprawiony silnik 1.4 125 koni będzie mniej awaryjny, ewentualne koszty napraw będą dużo niższe - nie ma dwumasy, systemow odlaczania cylindrow itp.
Ale tym niech przejmują się jedynie osoby które biorą samochód na dłużej niż okres gwarancyjny :)

Słyszałem przy ostatniej wizycie w ASO, ze silnik 1.4 125koni ( CZCA ) ma wymianę rozrządu przy 120tyś. O inne nie pytałem :P

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 17:37
przez baziakos
Z tego co mi wiadomo to system ACT istnieje już od kilku lat i nie słyszałem o jego awarii ;-)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 2 grudnia 2016, 20:46
przez Peterek
Dobrze "objeździłem" Leosie 125 i 150 KM.
Kupiłem 125 KM plus wyposażenie. Różnica mnie nie powaliła na kolana :wink: stąd mój wybór.
Nie mam specjalnego parcia na moc. Do tych przyjemności służy mi od lat CBR 1100 :-D
Do nowinek technicznych też mam dystans, start-stop nie używam.
Pozdro

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 3 grudnia 2016, 13:32
przez Jos
Jak manual do miasta to 125. Wygodniej się rusza, nie zrywa sprzęgła. Jak ci zabraknie mocy zrobisz sobie mapę, a dorzucić wyposażenia już nie dorzucisz a będziesz żałował. 125 koni w zupelności wystarcza, a w trasie też pojedzie.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 3 grudnia 2016, 22:40
przez verton91
Zgadzam się z kolegą powyżej, mam 125 koni, mieszkam w piasecznie (17km od centrum wawy), dojezdzam codziennie do scislego centrum warszawy w duuuzych korkach i spalanie srednie z kilku tys km mam rzedu 7-7,5l a noge mam ciezka i czesto zdarza mi się ruszać ostrzej ze swiatel. W trasach bylem wielu, fakt ze praktycznie zawsze 2 osoby + bagaze, i wtedy naprawde samochod daje rade, zwykle nawet na niemieckich autostradach bylem tym co przegania wszystkich lewym pasem, spalania w trasie przy moich prędkościach - np srednia z trasy wawa-zurich to 9,2l ze srednia predkoscia pokazana z komputera 141km/h razem z krotkimi postojami na ktorych nie gasilem silnika), trasa wawa-chorwacja spalanie 7,3l ze srednia predkoscia 95km/h, natomiast wszystko jest kwestią ilosci przyspieszen w trasie i ruchu, bo ostatnio jadac tak glownie 150-170 z warszawy do poznania mialem spalanie 11l.
Moc to moc, jej zawsze mało, ale ten silnik naprawde daję radę, z czystym sumieniem polecam.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 5 grudnia 2016, 18:37
przez ggregorii
Byl jeszcze 1.4 140 hp bez ACT i dwu masy ale ciężko jest go znalesc. Ja mam z ACT i niby to 150 hp a jedzie jak jedzie. Załaduj sobie kaplet do auta to będziesz majtał biegami. Mowie co wiem bo sam czasem to robię. Z drugiej strony jeżdżę tez Aygo i do miasta starcza 60 hp :)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 5 grudnia 2016, 21:17
przez daniel28
ggregorii napisał(a): Z drugiej strony jeżdżę tez Aygo i do miasta starcza 60 hp :)

Dokładnie. Po mieście śmigam autem 77 koni - tak samo w korku stoję ja, cupra , m3. Ruszamy na zielonym - cupra wystrzela a ja ją doganiam na światłach :-D Jeżeli zależy tobie na ekonomii, tańszym ubezpieczeniu, zakupie, spłacie .... Nie widzę sensu zakupu mocniejszej wersji do miasta. Chyba że mocniejsza wersja poprawi tobie morale ( co też nie jest bez znaczenia ) wtedy jak najbardziej 150 .

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 5 grudnia 2016, 21:39
przez ggregorii
JA dodam ze jazda stylem zero jedynkowy silnikiem z ACT i Dwumaską to troszkę masakra, jeśli stoisz w korkach. Faktycznie sprzęgło zrywa i szarpie, albo to taki urok albo wada, a do tego dwu masa w tym silniku ma taki objaw że jak pod obciążeniem wciskasz sprzęgło to potrafi strzelać (tyrktryrktyrk) . No ale jak masz kawałek prostej albo auto-bankę jakąś i nie jesteś za bardzo doładowany i wciśniesz to ładnie ciągnie tak do 170 według zegarów. Po tym zaczyna puchnąć.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 5 grudnia 2016, 21:56
przez wsowa
ggregorii napisał(a):(tyrktryrktyrk)

Do szału mnie doprowadza ten dźwięk!

Z tym misto vs trasa to też zależy jak liczyć. Ja czasowo jeżdżę więcej po mieście bo praktycznie codziennie. Ale przebieg nabijam na trasie jak raz na miesiąc może trochę rzadziej pojadę 1000+ km. I wtedy to 150 KM jest przyjemne. A na mieście też się nie marnuje.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 3 stycznia 2017, 00:56
przez zmora
Dzięki Panowie za wszystkie uwagi i opinie. Nabyłem 1.4 125KM. Przejechane prawie 1000km i jestem bardzo zadowolony.
Jest dosyć twardy, na jeździe tego tak nie czułem, ale jeszcze w granicach przyzwoitości.
Zbiera się bardzo fajnie i daje masę radości z jazdy. No ale przechodzę z małej żabki, więc nic dziwnego :roll:
Pozostało zbierać na drugie felgi i opony, bo stalówki strasznie szpecą auto.

Pozdro i najlepszego w nowym roku.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 3 stycznia 2017, 01:01
przez Fredi88
Gratuluje i zycze zadowolenia z auta :mrgreen:

Nie bardzo tylko rozumiem... dostales FRa na stalowkach? :shock:

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 3 stycznia 2017, 01:06
przez zmora
Fredi88 napisał(a):Gratuluje i zycze zadowolenia z auta :mrgreen:

Nie bardzo tylko rozumiem... dostales FRa na stalowkach? :shock:


Dzięki :-D

Felgi fabryczne Dynamic 17 z letnimi oponami mi spakowali do bagażnika i wracałem na stalówkach z zimowymi.
Zimy w Polsce mamy krótkie, ale nie mogę na nie patrzeć na tych stalówkach 16 cali.
Chciałbym ten zimowy komplet później sprzedać, fabryczne 17 zostawić na zimę a na lato kupić 18.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 3 stycznia 2017, 01:14
przez bzykofm
Kołpaki chociaż jakieś dostałeś?

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 3 stycznia 2017, 01:15
przez zmora
bzykofm napisał(a):Kołpaki chociaż jakieś dostałeś?


Nie :-(

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 3 stycznia 2017, 01:28
przez bzykofm
Żenada :-( może trzeba było spróbować negocjować...
W każdym bądź razie przyjemności z jazdy życzę.
W środku nie widzisz co masz na ośkach :-D

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 3 stycznia 2017, 12:38
przez szczudlo6
zmora napisał(a):
bzykofm napisał(a):Kołpaki chociaż jakieś dostałeś?


Nie :-(


Dokladnie, trzebabylo negocjowac. Oni dadza Ci wszystko tylko trzeba torche pomarudzic, powiedziec ze gdzie indziej daja itd.
Mi tez chcieli dac stalowki bez kolpakow a skonczylo sie ze dali mi alusy ATT :)

Najwazniejsza zasada podczas negocjacji to ze oni chca sprzedac a Ty nie musisz kupic. Im bardziej sprawiasz wrazenie niezdecydowanego, niechetnego tym wiecej Ci dadza :) Moge to potwierdzic na moim przykladzie gdzie negocjowalem auto ponad 1miesiac I wkoncu sam prezes juz mi dawal upust I dokladal gadzety :)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 3 stycznia 2017, 14:07
przez Jos
Gratulacje! Co do felg ja od 8 lat wkladam zimowki na aloje i nie zauważyłem problemów, zimy coraz lżejsze, drogi coraz lepsze, no ale mieszkam w dużym mieście.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 10 stycznia 2017, 21:33
przez ramzei
zmora napisał(a):
bzykofm napisał(a):Kołpaki chociaż jakieś dostałeś?


Nie :-(

A mi przy kupnie dali nokiany na ORI felgi 17- gratis. Do wiosny wyszukałem na allegro ori 18 z protenzami do Golfa VII R ;)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 10 stycznia 2017, 23:13
przez Fredi88
ramzei napisał(a):ori 18 z protenzami do Golfa VII R ;)


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: To że od Golfa R, to nie znaczy że zaraz pRotenzy :D

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 11 stycznia 2017, 00:46
przez verton91
PROTEnZY to same wypadają z ust jak się na tych 18stkach jedzie po dziurach nie mając multilinka :D

Btw, nigdy potenzy mi się dobrze nie kojarzyly, uwazam ze ojca samochod to kibel (renault fluence) a właśnie tam były od nowości takowe :D
Nie bijcie jeśli te opony są w miarę dobre :P

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 18 stycznia 2017, 21:50
przez olo1200
szczudlo6 napisał(a):
zmora napisał(a):
bzykofm napisał(a):Kołpaki chociaż jakieś dostałeś?


Nie :-(


Dokladnie, trzebabylo negocjowac. Oni dadza Ci wszystko tylko trzeba torche pomarudzic, powiedziec ze gdzie indziej daja itd.
Mi tez chcieli dac stalowki bez kolpakow a skonczylo sie ze dali mi alusy ATT :)

Najwazniejsza zasada podczas negocjacji to ze oni chca sprzedac a Ty nie musisz kupic. Im bardziej sprawiasz wrazenie niezdecydowanego, niechetnego tym wiecej Ci dadza :) Moge to potwierdzic na moim przykladzie gdzie negocjowalem auto ponad 1miesiac I wkoncu sam prezes juz mi dawal upust I dokladal gadzety :)



Potwierdzam, za tydzień odbieram Leona, sprzedawca chyba ma mnie dość, ciągle marudzę, ale za to podobno włączą kilka funkcji, nie oszukujmy się, kupując auto za przykładowo 80 000 zł mamy prawo czegoś wymagać i negocjować ;)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 18 stycznia 2017, 23:46
przez verton91
Nie chcę Cię martwić, ale kilka funkcji to mi włączyli za darmo w ASO Seata podczas wymiany oleju, więc coś słabo negocjowałeś :D

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 19 stycznia 2017, 00:05
przez iacoski
Panowie a o jakich funkcjach mówimy i o które warto się uśmiechnąć?

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 19 stycznia 2017, 10:12
przez verton91
Osobiście jestem zadowolony z doświetlania zakrętów, oraz testu zegarów(taki bajer) :)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 19 stycznia 2017, 11:42
przez olo1200
iacoski napisał(a):Panowie a o jakich funkcjach mówimy i o które warto się uśmiechnąć?


Welcome Mode, Statyczne doświetlanie zakrętów, System zmęczenia kierowcy ;)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 19 stycznia 2017, 21:07
przez iacoski
eee, już myślałem że jakieś samonaprowadzanie albo flary ;)

A to zmęczenie kierowcy to o co kaman? Coś zmyślnego czy po prostu alkomat? ;)

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 19 stycznia 2017, 21:34
przez marpit
Monitoruje ruchy kierownicy, pewnie naciśnięcia gazu itp. Po prostu sprawdza czy nie zasypiasz.
Jest to opcja dodatkowo płatna w konfiguracji ale na 99% opiera się to tylko na aktywacji.

Re: Wybór wersji 1.4 benzyna (przedlift) z 2016

PostNapisane: 20 stycznia 2017, 16:30
przez olo1200
marpit napisał(a):Monitoruje ruchy kierownicy, pewnie naciśnięcia gazu itp. Po prostu sprawdza czy nie zasypiasz.
Jest to opcja dodatkowo płatna w konfiguracji ale na 99% opiera się to tylko na aktywacji.


Tak jak wyżej, fukcja normalnie jest płatna ale z tego co wiem, nirktórym się udaje aby to aktywowali ;) Zobaczymy jak u mnie . Zapytać możesz co Ci szkodzi, może i odpłatnie to zrobią ??