Układ wydechowy 1.8 TSI DSG

Cześć wszystkim,
jestem w trakcie kombinowania ze swoim wydechem w Leonie FR 1.8 TSI ze skrzynią DSG. Próbuje osiągnąć fajne brzmienie, które w środku nie będzie mi przeszkadzać ( jeżdzę 35-40k rocznie ). Póki co, wyciąłem tłumik końcowy, rozprowadziłem po Y-Pipe dwie końcówki 90mm na dwie strony. Z zewnątrz autko brzmi w sumie fajnie, potrafi sobie delikatnie pierdnąć przy zmianie biegów, ale to jeszcze nie jest to czego bym chciał. Niestety, w środku jest inaczej.. Basowe buczenie przy niskich obrotach, dodawanie gazu na 7 biegu = dźwięk z E36 albo Civica, w trasie nie ma tragedii, dopiero powyżej 170 słychać wydech, ale to powiedzmy, że tego się za bardzo nie ominie. Szukam porad, co mogę zrobić, żeby jeszcze bardziej uwydatnić dźwięk z zewnątrz, nie cierpiąc na tym w środku.
Mój najbliższy plan to wymiana tłumika środkowego na jakiś przelotowy krótszy niż fabryczne 80 cm i jednak powrót do jakiegoś tłumika końcowego z nadzieją, że zredukuje się buczenie w środku. Dodam, że na zewnątrz nie ma kompletnie żadnego buczenia, brzmi przyjemnie.
Czy macie jakieś porady, może ktoś już robił jakieś fajne układy u siebie w 1.8 TSI?
Zaciekawił mnie ten filmik :
https://www.youtube.com/watch?v=3CzeIaD ... TGQJDLZilU
Brzmi dosyć fajnie, choć mógłby głośniej strzelić przy zmianie biegów.
Wygląda tak : https://ibb.co/WtJKTp9
Mamy tu jakiś końcowy tłumik + środkowy okrągły.
Zastanawiam się też nad zamontowaniem elektronicznych klap, około 380 zł sztuka, a tutaj w sumie wystarczyła by jedna.
Montażem zajmuje się sam, więc nie muszę płacić za robocizny firm.
Z góry dzięki za pomoc
jestem w trakcie kombinowania ze swoim wydechem w Leonie FR 1.8 TSI ze skrzynią DSG. Próbuje osiągnąć fajne brzmienie, które w środku nie będzie mi przeszkadzać ( jeżdzę 35-40k rocznie ). Póki co, wyciąłem tłumik końcowy, rozprowadziłem po Y-Pipe dwie końcówki 90mm na dwie strony. Z zewnątrz autko brzmi w sumie fajnie, potrafi sobie delikatnie pierdnąć przy zmianie biegów, ale to jeszcze nie jest to czego bym chciał. Niestety, w środku jest inaczej.. Basowe buczenie przy niskich obrotach, dodawanie gazu na 7 biegu = dźwięk z E36 albo Civica, w trasie nie ma tragedii, dopiero powyżej 170 słychać wydech, ale to powiedzmy, że tego się za bardzo nie ominie. Szukam porad, co mogę zrobić, żeby jeszcze bardziej uwydatnić dźwięk z zewnątrz, nie cierpiąc na tym w środku.
Mój najbliższy plan to wymiana tłumika środkowego na jakiś przelotowy krótszy niż fabryczne 80 cm i jednak powrót do jakiegoś tłumika końcowego z nadzieją, że zredukuje się buczenie w środku. Dodam, że na zewnątrz nie ma kompletnie żadnego buczenia, brzmi przyjemnie.
Czy macie jakieś porady, może ktoś już robił jakieś fajne układy u siebie w 1.8 TSI?
Zaciekawił mnie ten filmik :
https://www.youtube.com/watch?v=3CzeIaD ... TGQJDLZilU
Brzmi dosyć fajnie, choć mógłby głośniej strzelić przy zmianie biegów.
Wygląda tak : https://ibb.co/WtJKTp9
Mamy tu jakiś końcowy tłumik + środkowy okrągły.
Zastanawiam się też nad zamontowaniem elektronicznych klap, około 380 zł sztuka, a tutaj w sumie wystarczyła by jedna.
Montażem zajmuje się sam, więc nie muszę płacić za robocizny firm.
Z góry dzięki za pomoc