brzooza napisał(a):No i czym się różnią? Tym ze wersja 150 ma większe turbo, inna skrzynie, oraz tryb dwucylindrowy? Nie wspominając już o mapie, to te silniki niczym innym się nie różnią. Sprawdź w etce części.
Chłopaki robią po 200hp z 1.4 i wersji 122/125 i jeżdżą. Test AutoŚwiatu hehe
Turbo, sprzęgło, skrzynia, zmienne fazy rozrządu na wałku wydechowym. Z 1.4 140/150 robisz 180 KM samym programem, pod 200 na pb98, a z wersji 122/125 KM bez zmiany turbo nie zrobisz 180... Pisanie, że silniki te same ma rację bytu jak różni się program, a nie 3/4 osprzętu wpływającego na osiągi.
Co nie tak z testem długodystansowym autoswiata? Sugerujesz, że PRO niemiecka gazeta celowo pluje w swoje produkty ? Czy może, że wiejscy mechanicy i tunerzy wiedzą lepiej?
TSI EA 211 to fajne silniki, ale tak na prawdę nie są jakoś specjalnie sprawdzone na rynku jeszcze, a egzemplarzy plus 300 kkm przebiegu nie ma zatrważających ilości, żeby wyciągnąć jakieś sensowne wnioski o trwałości pierścieni, tłoków, panewek itp. VAG ostatnie lata zaliczał same wtopy z silnikami benzynowymi więc można mieć ograniczone zaufanie.
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka