Cześć,
Zgodnie z informacją znalezioną w Internecie wersje te różnią się w dość zauważalnym zakresie:
Silnik 130KM pracuje w cyklu Millera. Dodatkowo sprężarka ma zmienną geometrię. Głowica jest żeliwna.
Natomiast silnik 150KM pracuje wg obiegu Otta. Turbo jest o stałej geometrii łopatek, dodatkowo gładzie cylindrów (głowica aluminiumiowa) pokryte są powłoką poprawiającą warunki smarowania.
Moje pytanie brzmi natomiast tak - czy w tych dwóch wersjach montowane są te same sprzęgła, dwumasy a przede wszystkim skrzynie (manualne)?
Pytam pod kątem ewentualnych możliwości chiptuningu wersji 130KM - docelowo chciałbym uzyskać osiągi mocniejszej wersji.
Z góry dziękuję jeśli ktoś podzieli się wiedzą.
Pozdrawiam,
Michał
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka