Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
qrczakos1990 napisał(a):Nie jest wymagane kodowanie. Zrzucasz zderzak, odkręcasz mocowania wymieniasz i składasz. Na YouTube jest film którym się sugerowałem i wymieniłem z sukcesem
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
Wstawiłbys linka z tym filmikiem? Dzisiaj trochę porozbierałem bo coś mi brzęczy w lewej lampie ale jedna śruba od strony nadkola jest gdzieś schowana i bez demontażu zderzaka ani rusz.qrczakos1990 napisał(a):Nie jest wymagane kodowanie. Zrzucasz zderzak, odkręcasz mocowania wymieniasz i składasz. Na YouTube jest film którym się sugerowałem i wymieniłem z sukcesem
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
rybsztein napisał(a):Wstawiłbys linka z tym filmikiem? Dzisiaj trochę porozbierałem bo coś mi brzęczy w lewej lampie ale jedna śruba od strony nadkola jest gdzieś schowana i bez demontażu zderzaka ani rusz.qrczakos1990 napisał(a):Nie jest wymagane kodowanie. Zrzucasz zderzak, odkręcasz mocowania wymieniasz i składasz. Na YouTube jest film którym się sugerowałem i wymieniłem z sukcesem
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
Pojszło z mojego Szajsunga eS10e
qrczakos1990 napisał(a):Dokładnie, nie wymienisz bez demontażu zderzaka.
Co do numerów lampy przyznam nie patrzyłem. Jest różnica przed lift polift.
Film
https://youtu.be/V6nKI8dgbg8
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
weuek napisał(a):A jak długo zwykle żyją dzienne LED w tych reflektorach? Dożywają ze 100 000 km?
weuek napisał(a):w i40 nieświecący pasek dziennego LED to nie taki rzadki widok na drodze.
weuek napisał(a):Pytam, bo, na przykład, w i40 nieświecący pasek dziennego LED to nie taki rzadki widok na drodze.
bzykofm napisał(a):Przecież Opel to też już francuskie auto, właśnie Puegot (dokładnie to PSA jest właścicielem). Skąd więc taka rozbieżność w jakości?
bzykofm napisał(a):Przecież Opel to też już francuskie auto, właśnie Puegot (dokładnie to PSA jest właścicielem). Skąd więc taka rozbieżność w jakości?
MarkusD napisał(a):(...) szkoda że nie mamy w Leonach reflektorów matrycowych jak w Oplach Astra lub Insignia, jak ktoś miał okazję pojeździć z takim oświetleniem to wie czego brakuje, niestety nie da się wszystkiego co najlepsze wsadzić do jednego samochodu.
W moim przypadku to była rozterka wracać do Seata po 10 latach czy zmienić tylko model na nową Astrę ze względu m.in na matrycowe oświetlenie LED.
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości