
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Vampire1984 napisał(a):Te 2.0 i 1.8 krzywe momentu to już w ogóle dziwadła powychodziły im
Ja mówię o Mazda 3Vampire1984 napisał(a):Jechałem 165 konna wersja mazdy i jak dla mnie silnik gorszy od mojego 122. Do setki na bank tyle nie ma prawa mieć
miroA3 napisał(a):
Vampire1984 napisał(a):Kai samochody ja potrafię odróżnić czym jechałem
No właśnie katalogowo ten Mazda 165 KM jest dużo lepszy niż 1.4TSI 122KM.Vampire1984 napisał(a): a odczucia z jazdy hmm silnik(dość cichy), zawieszenie cichsze, ale przyspieszenie, elastyczność, skrzynia biegów sa gorsze niż w Leonie.
Mój katalogowo ma bodajże 9.3
artek_27 napisał(a):Chyba nie musiał podłaczać jak po włączeniu zapłonu już go witało welcome mode to jak by nie patrzeć już miał podstawy żeby go sprawdzić online
IroN_87 napisał(a):rlukawski, Hmm kiedy pytałeś o cenę w CS?
Program w 1,8TSI i 2.0TSI to 2500zł
1.4TSI jest tańszy.
IroN_87 napisał(a):A kto obsługuje 5F od dłuższego czasu? bo z tego co wiem to CS była jedyną firmą w Polsce przez jakiś czas, która programowała te sterowniki.
No właśnie jakby Niemiec Ci krzyknął taką cenę to byś był zadowolony![]()
Na szczęście nasi sąsiedzi zachodni i południowi dostrzegają fachowość polskich firm i coraz więcej przyjeżdża na program do PL.
AKa napisał(a):a) pojadę na remap z zalanym vpowerem nitro racing 100+ (eemakarena...)- i zaleję go później 98/95 to komputerownia inteligentnie sobie dobierze i zmieni wyprzedzenie zapłonu, dawkę i inne parametry i silnik nie wypierdzi flaków? Czy na 95 będzie kompletny fail.
Vampire1984 napisał(a):Przecież zawsze będzie pod gore jak zmajstrujesz coś bo producent nie daje gwarancji ze takie majstrowanie jest wg jego norm co oczywiście nie jest. Nie łudźmy się ze nam uznają coś takiego poza ASO kiedykolwiek...bo sami będąc producentem/inżynierem byście przyznali innym gwarancje?
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości