Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
daniel28 napisał(a):Również nie mogę się połapać na stronie eibacha jakie prokity zakupić
Dla 1.8 tsi hatchback pasują :
NUMER KATALOGOWY: E10-15-021-01-22
NACISK NA PRZEDNIĄ OŚ: 985 kg
NACISK NA TYLNĄ OŚ : 1010 kg
wielowachacz
Jak i również :
NUMER KATALOGOWY: E10-15-021-02-22
NACISK NA PRZEDNIĄ OŚ: 1075 kg
NACISK NA TYLNĄ OŚ : 1010 kg
wielowachacz
W aucie mam :
OŚ
1 - 970
2 - 910
Fado365 napisał(a):Niestety, kupiłem właśnie za 570 z jakąś końcówką. Z tego co widziałem to i tak przyzwoita cena, bo na Eibachu są po 690
Fado365 napisał(a):Tak, montowałem "sam"
weuek napisał(a):Bo do tego trzeba zrobić przygotowania. Ja ze dwa dni wcześniej oczyszczam i psikam, w kolejny dzień już tylko psikam. A w trzeci się biorę za odkręcanie. W 10-letnim i w 7-letnim dało się odkręcić bez większego trudu, a chłop ze mnie niewielki.
PS Drążki to są kierownicze a stabilizatora są łączniki. Pisałem o tych drugich.
Sosna napisał(a):Widać w ST dupka cięższa to i ułożyło się lepiej. Kolego pajda_SM jak się jeździ prowadzenie/komfort? Przeróbka była z FR czy z Xcellence? Pytam bo sam mam ST i mnie strasznie nęci ten zestaw.
poodboo napisał(a):Kolego pajda_SM możesz podać dokładna nazwę i specyfikacje tego prokita? Bardzo podoba mi sie jak siedzi twój eSTek i chciałbym coś takiego do mojego. Masz 2.0 tdi?
Jeśli o eibachy to masz - 30 lub - 35 dobierasz to po katergori wagowej auta, wlepka na drzwiach pasażerasebo7w7 napisał(a):Potrzebuję sprężyn (chyba Eibach pro kit będzie najlepszy), które obniżyłyby mojego TopSporta 1.8t o 20-25mm z przodu, jest coś takiego? Z tyłu mam seryjne sprężyny i nie zamierzam tego ruszać, z przodu seria pękła i wymieniłem na Monroe niby miały być OK a w efekcie Leon przypomina podrywającego się do lotu bombardiera. Patrzę na te Eibachy -30 ale tyle tego jest, że się gubię w tych oznaczeniach. Amortyzatory z przodu mam nówki Bilstein 22-045744 czyli B4? Ktoś potwierdzi czy Eibach E8120-140 będzie odpowiednie do 1.8t? Tak jak wspomniałem wyżej, optymalne obniżenie z przodu to 20-25mm.
pajda_SM napisał(a):poodboo napisał(a):Kolego pajda_SM możesz podać dokładna nazwę i specyfikacje tego prokita? Bardzo podoba mi sie jak siedzi twój eSTek i chciałbym coś takiego do mojego. Masz 2.0 tdi?
tak mam 2.0 tdi dsg
nr katalogowy E10-79-010-04-22 , generalnie masz 4 opcje do wyboru ,ja dobierałem po kategorii wagowej którą masz na wlepce od strony pasażera
eibachy kupiłem na allegro bo na stronie eibacha było drożej
poodboo napisał(a):Czy to się jeszcze ułoży?
Było 150ps teraz już jest więcej [emoji16]poodboo napisał(a):pajda_SM napisał(a):poodboo napisał(a):Kolego pajda_SM możesz podać dokładna nazwę i specyfikacje tego prokita? Bardzo podoba mi sie jak siedzi twój eSTek i chciałbym coś takiego do mojego. Masz 2.0 tdi?
tak mam 2.0 tdi dsg
nr katalogowy E10-79-010-04-22 , generalnie masz 4 opcje do wyboru ,ja dobierałem po kategorii wagowej którą masz na wlepce od strony pasażera
eibachy kupiłem na allegro bo na stronie eibacha było drożej
Czy twoje 2.0 tdi to wersja 150 konna? bo patrzac na nr sprezyn sa one przeznaczone do samochodu z belką skrętna.
Mi doradzili (również w sklepie na allegro) prokity E10-79-010-02-22 do wielowahacza ale nie siadł tak ładnie z tyłu jak twój. Przejechałem już z 3k kilometrów i to w wiekszości obciążonym samochodem i wydaje mi się że teraz jest jeszcze wyżej jak zaraz po założeniu...![]()
Czy to się jeszcze ułoży? Czy można coś jeszcze zrobić aby to zawieszenie obniżyć na tych sprężynach?
Nacisk na osie na tabliczce:
1- 1020 kg
2- 1010 kg
Do twoich kategorii wagowej powinni ci dać e10-79-010-04-22 gdzie ma kategoriepoodboo napisał(a):pajda_SM napisał(a):poodboo napisał(a):Kolego pajda_SM możesz podać dokładna nazwę i specyfikacje tego prokita? Bardzo podoba mi sie jak siedzi twój eSTek i chciałbym coś takiego do mojego. Masz 2.0 tdi?
tak mam 2.0 tdi dsg
nr katalogowy E10-79-010-04-22 , generalnie masz 4 opcje do wyboru ,ja dobierałem po kategorii wagowej którą masz na wlepce od strony pasażera
eibachy kupiłem na allegro bo na stronie eibacha było drożej
Czy twoje 2.0 tdi to wersja 150 konna? bo patrzac na nr sprezyn sa one przeznaczone do samochodu z belką skrętna.
Mi doradzili (również w sklepie na allegro) prokity E10-79-010-02-22 do wielowahacza ale nie siadł tak ładnie z tyłu jak twój. Przejechałem już z 3k kilometrów i to w wiekszości obciążonym samochodem i wydaje mi się że teraz jest jeszcze wyżej jak zaraz po założeniu...![]()
Czy to się jeszcze ułoży? Czy można coś jeszcze zrobić aby to zawieszenie obniżyć na tych sprężynach?
Nacisk na osie na tabliczce:
1- 1020 kg
2- 1010 kg
pajda_SM napisał(a):Ja zadowolony jestem z Eibacha
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Pro-KitTomektr napisał(a):pajda_SM, na jakich Eibach
KriSSo napisał(a):tak oczywiście, o tym piszę, a zmiana kompletu ma największy sens. Pro-kitek to pół środek tuningowy, tu trakcja taka z przymrużeniem oka. Cena? Tak, adekwatna do efektu a komfort jazdy na kompletnym zawieszeniu znacznie lepszy. No ale wiadomo, każdemu według potrzeb. Nie ma co ganić pro-kit. Jeśli komuś pasuje, super.
pajda_SM napisał(a):Pisząc st xa lub kw to piszesz o zawieszeniu gwintowanym gdzie zmieniasza amory i sprężyny a to koszta.
PRO kit to masz same sprężyny i koszt niecały 600 zł a nie 3k-4k
A wygląd poprawia się znacznie a i nie jest to beton
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
KriSSo napisał(a):Luzik, nie czepiam się.
KriSSo napisał(a):Nie ma co ganić pro-kit. Jeśli komuś pasuje, super.
Fado365 napisał(a):Do tego znacznie przyjemniej się na takie auto patrzy. Polecam, niskim kosztem fajny efekt.
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość