Raynold, pozwolisz, że trochę sprostuję i rozwinę temat dla
pinkibass, aby uniknąć nieporozumień
Pierwsze pytanie było "Czym ten PedalBox istotnie różni się od trybów fabrycznych?". Przede wszystkim tym, że możemy go ustawić wedle swoich upodobań, czyli zarówno na mocniejsze doznania z jazdy, jak i słabsze. Przykładem słabszych może być np. fakt, kiedy ktoś uważa, że Sport w jego aucie jest zbyt "nadgorliwy", zaś normal zbyt... normalny - kilka sekund i ustawiamy sobie coś pomiędzy tymi wartościami. Przykładem mocniejszych doznań może być wzmocnienie fabrycznych trybów i tutaj jest trochę więcej filozofii.
Nie do końca jest tak, że zmiana jest na plus tak poważna jak przytoczona 1/4 gazu i 50%. Przede wszystkim żaden z programów PedalBoxa nie jest liniowy. Dlaczego? Bo żaden producent aut nie oferuje seryjnie liniowego pedału gazu, stąd PedalBox tak naprawdę wykrzywiając linię w drugą stronę, zbliża go do liniowego działania (oczywiście zależy od ustawienia). Na naszej stronie znajduje się przykładowa grafika, z której można odczytać, jak to wygląda, choć zaznaczam, że są to wartości poglądowe. Ewentualnie można zerknąć jeszcze tutaj (też poglądowo):
http://test.nothrottlelag.com/wp-content/uploads/2014/07/throttle-response.jpg . Dlatego zaznaczam, że nie jest to zwykłe "mnożenie" wartości o jakiś współczynnik, a zupełnie nowa mapa dla pedału gazu danego modelu.
Ponadto poza samą czułością występuje efekt szybszej reakcji silnika/pojazdu na polecenia wydawane pedałem gazu (tzw. brak opóźnienia). Jak to się dzieje? Jest to mała tajemnica DTE Systems, ale mogę zdradzić, że wiąże się ze zmianą charakterystyki i sprytnym podejściem do tematu

Zapewniam, że po instalacji PedalBoxa właściciel każdego auta zauważy różnicę na plus, choć ustawienia na jakich będzie jeździł różnią się w zależności od auta oraz potrzeb właściciela. Znamy zarówno klientów, którzy mają PedalBoxa w najnowszych M4/M5 (mimo wbudowanych trybów Sport+/M) i jeżdżą na maksymalnych ustawieniach, jak i takich co instalują go w VW Polo i jeżdżą na niewiele zmodyfikowanym pedale gazu.
Raynold, nie wiem, kto reklamuje, że osiągi samochodu są zwiększone, ale na pewno nie DTE Systems i my

Choć przyznam, że jest w tym ziarno prawdy. Najczęstszym zdaniem wypowiadanym przez klientów, którzy pierwszy raz jadą swoim samochodem z PedalBoxem jest "wydaje się, jakby miał dwa razy więcej mocy" - i naprawdę tak jest

Wielu klientów też zauważa, że ruszanie z miejsca (przy skrzyni manualnej) oraz zmiany biegów są znacznie łatwiejsze, przyjemniejsze i szybsze. Ponadto na pewno zyskujemy jakąś część sekundy z tak zwanej "rolki", bo auto szybciej wyrywa do przodu tj. szybciej zareagowało na nasze polecenie stopą. Jednak nie jest to mierzalne i można z tym dyskutować

Na koniec chcę zaznaczyć jedną rzecz w przypadku PedalBoxa. Można o nim czytać, pytać innych, którzy z niego nie korzystali, dyskutować, oglądać materiały wideo i dalej zgłębiać wiedzę. Mimo wszystko możliwość przetestowania tego na żywym organizmie, czyli swoim pojeździe jest bezcennym doświadczeniem i najlepiej przekonuje do tego produktu. Możemy wtedy sprawdzić, czy spełnia nasze oczekiwania. Dlatego zapraszamy do nas na testy

A osobom, które chcą spróbować, a nie mogą dojechać do Warszawy, przypominamy, że od czasu otrzymania przesyłki dajemy 14 dni na przetestowanie produktu - jeśli Was nie zadowala, zwracamy pieniądze
