Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do 5F

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Evo » 25 grudnia 2016, 16:48

Cześć,

Przymierzam się do wkładki Powerflexa do Cupry. Czy w prosty sposób można sprawdzić którą wersje łapy silnika mam zamontowaną ? 5Q0198037A czy 5Q0198037B ? Auto z 2016 roku.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Blad » 26 grudnia 2016, 10:51

Zajrzyj pod spód to się dowiesz. Na stronie masz porównanie co i jak.
https://www.powerflex.co.uk/road-series ... =PFF85-832
Zobacz Profil
Blad
Signo
Signo
 
Posty: 195
Dołączył(a): 4 października 2014, 08:54
Auto: Cupra290
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez UniqueSilver » 26 lutego 2017, 21:11

Panowie i Panie, mam pytanie. Chciałbym zamówić sobie Powerflexa, jednak jestem techniczna noga kompletna. Zrobiłem zdjęcie swojego uchwytu i wygląda na to, że jest to:

Obrazek

Czyli bazując na stronie https://www.powerflex.co.uk/road-series ... 12039.html to chyba PFF85-832 lub PFF85-833 5Q0198037B. Teraz pytanie, na ich stronie w przypadku leona mamy do wyboru dwie wersje "REAR BEAM" i "MULTI LINK", nie mam pojęcia, którą wybrać do Cupry 280 manual z listopada 2015 roku. Proszę o pomoc jeśli ktoś wie co mam wybrać. Nie interesuje mnie wkładka torowa, chcę zredukować Wheel Hop.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
UniqueSilver
Sport
Sport
 
Posty: 287
Dołączył(a): 26 lutego 2017, 11:37
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Miguel07 » 26 lutego 2017, 21:50

Rear beam to belka z tylu a multi link to wielowahacz, strzelam ze cuperki raczej na belce nie sa :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Miguel07
Sport
Sport
 
Posty: 456
Dołączył(a): 26 kwietnia 2016, 13:38
Region: zagranica
Auto: Cupra R ST
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez verton91 » 27 lutego 2017, 22:07

UniqueSilver napisał(a):Panowie i Panie, mam pytanie. Chciałbym zamówić sobie Powerflexa, jednak jestem techniczna noga kompletna. Zrobiłem zdjęcie swojego uchwytu i wygląda na to, że jest to:

Obrazek

Czyli bazując na stronie https://www.powerflex.co.uk/road-series ... 12039.html to chyba PFF85-832 lub PFF85-833 5Q0198037B. Teraz pytanie, na ich stronie w przypadku leona mamy do wyboru dwie wersje "REAR BEAM" i "MULTI LINK", nie mam pojęcia, którą wybrać do Cupry 280 manual z listopada 2015 roku. Proszę o pomoc jeśli ktoś wie co mam wybrać. Nie interesuje mnie wkładka torowa, chcę zredukować Wheel Hop.


Ewidentnie u Ciebie jest to PFF85-830 lub PFF85-831, czyli pierwsza opcja ze strony :)
Rear beam, albo multi link, bierzesz to jakie masz zawieszenie, a to juz pytanie do Ciebie, czy masz zawieszenie wielowahaczowe z tyłu, czy klasyczną belkę. :)
REAR BEAM - belka
Multi link - wielowahacz

W temacie Cupry się nie orientuję, natomiast na 99% każda cupra ma wielowahacz.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
verton91
TopSport
TopSport
 
Posty: 1049
Dołączył(a): 12 maja 2015, 15:58
Lokalizacja: WWA
Region: mazowieckie
Auto: Leon 5F FR
Silnik: CZCA 1.4

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez gumbas » 28 lutego 2017, 13:37

Od 1.8 jest multi
"Ten samochód jest przerażający" - Żona

Pijawka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gumbas
Sport
Sport
 
Posty: 389
Dołączył(a): 8 czerwca 2016, 18:18
Lokalizacja: Poznań
Auto: CUPRA ST 290
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez UniqueSilver » 28 lutego 2017, 23:29

Ok dzięki. Napisałem już do polskiego przedstawiciela.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
UniqueSilver
Sport
Sport
 
Posty: 287
Dołączył(a): 26 lutego 2017, 11:37
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez zdenek » 1 marca 2017, 06:58

To dan znak jak coś odpiszą, bo sam jestem ciekawy.
Zobacz Profil
zdenek
Stella +
Stella +
 
Posty: 62
Dołączył(a): 25 września 2014, 10:32
Auto: LEON 1.9 TDI
Silnik: BKC 1.9

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Evo » 1 marca 2017, 12:29

Ja mam wkładkę Powerflexa, nie zauważyłem znaczącego zredukowania WH :(
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez gumbas » 1 marca 2017, 14:37

Czy ktoś jest chętny na związanie się ze mną zakupem wkładeczki http://www.ctsturbo.com/cart/products/C ... 4-690.html i podzieleniem kosztów shippingu przez liczbę zakupujących?
"Ten samochód jest przerażający" - Żona

Pijawka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gumbas
Sport
Sport
 
Posty: 389
Dołączył(a): 8 czerwca 2016, 18:18
Lokalizacja: Poznań
Auto: CUPRA ST 290
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez esde » 1 marca 2017, 15:40

Zagadaj do mrcn, może jeszcze nie zainstalował tej co mu sprzedałem i jest skłonny sprzedać :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
esde
TopSport
TopSport
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 22 lipca 2015, 18:20
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Leon ST Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Cobra_o7o » 1 marca 2017, 15:57

Tak się zastanawiam - czy te wkładki mają jakiś wpływ na samochód w dłuższej perspektywie użytkowania ich.
I czy aby na pewno jedynym sposobem pozbycia się WH jest montaż wkładek?
Ponadto, WH bez problemu wywołuję w 90KM samochodzie w bardzo dobrych warunkach drogowych więc nie wydaje mi się by tylko mocna ośka była jego źródłem.
Zobacz Profil
Cobra_o7o
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 07:30
Lokalizacja: śląska
Auto: odrzutowe
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez UniqueSilver » 2 marca 2017, 13:53

Evo napisał(a):Ja mam wkładkę Powerflexa, nie zauważyłem znaczącego zredukowania WH :(
o proszę. Mi powerflex zalecił montaż 3 elementów, nie samego uchwytu silnika. Najlepiej by było mieć sportowe opony, może to coś da.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
UniqueSilver
Sport
Sport
 
Posty: 287
Dołączył(a): 26 lutego 2017, 11:37
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Daniel1980 » 3 marca 2017, 13:55

Mi powerflex zalecił montaż 3 elementów, nie samego uchwytu silnika


jakie to elementy?
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Morano » 4 marca 2017, 09:05

UniqueSilver napisał(a):Najlepiej by było mieć sportowe opony, może to coś da.

No właśnie , sam myślę o Michelinach sport cup 2 na ten sezon. Co myślicie ? Ktoś już jeździł ? Ponoć rewelacja a w testach na tych właśnie gumach to Cupra powaliła Civic Type R na torze .
CUPRA 290 - 314 KM 397 Nm. Teraz : 355 KM 460 Nm.
Mercedes GLC 43 AMG - 425 KM 606 Nm.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Morano
Sport
Sport
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 sierpnia 2015, 18:28
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cupra ST 290
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Daniel1980 » 4 marca 2017, 18:16

Morano,
ja mam Cupy 2.

Szczerze spodziewalem sie czegos lepszego. Moim zdaniem lekko przereklamowane. Kosztuja fortune, a WH nadal jest :roll:
Wczesniej jezdzilem na Super Sportach. Mam je w bardzo dobrym stanie, bo szybko przeszedlem na Cupy.

Roznica mala, a bieznika o wiele wiecej.
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Evo » 4 marca 2017, 18:40

SC2 zapewnia bardzo dużą przyczepność, ale niekoniecznie na starcie. 60ft będzie na 99% lepsze na śmieciowym CSC5 czy Pilot sport 3, niż na SC2. Po prostu ta opona pokazuje swoje zalety w czasie jazdy po zakrętach.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Daniel1980 » 4 marca 2017, 19:31

jezdzilem SC2 na torze w Bydgoszczy i Koszalinie i w zakretach nie zrobila na mnie dobrego(lepszego) wrazenia od Super Sportow.
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez maciek89 » 4 marca 2017, 21:38

Jeśli chodzi o WH to ja mam wrażenie (może dla niektórych to zabawna teoria), że im gorsza przyczepność opony przy ruszaniu tym w Cuprze lepiej. :D Oczywiście mówię o suchym i dobrym asfalcie. Może to śmiesznie brzmi ale właśnie na zimówkach Nokian w temp powyżej 10st gdzie opony pływają startuje mi się zdecydowanie najlepiej. Zero wheel hop, a co za tym idzie odcięcia mocy trafiającej na koła. Na początku trochę wieśniackiego pisku ale auto idzie do przodu. Miałem porównanie z poliftowym S3 8P, gdzie do setki cupra szła tak samo (tylko pierwsze metry mała strata), a potem zaczął się lekki odjazd cupry. :) Normalnie wheel hop by mnie odciął z raz czy dwa na pierwszym biegu, a tutaj nic. Dlatego teraz jak będę zamawiać opony letnie to biorę średnią półkę - Pirelli PZero albo Hankook S1 Evo2, obydwie zbierają podobne opinie. Cup2 to genialna opona ale na tor, na codzień zdecydowanie szkoda

-- 4 marca 2017, 22:38 --

Acha i co do Michałków to teraz promują nowy model Pilot Sport 4 S, też może to być ciekawa alternatywa na codzień
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez esde » 4 marca 2017, 22:36

To będzie moja guma na przyszły sezon ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
esde
TopSport
TopSport
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 22 lipca 2015, 18:20
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Leon ST Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez feels3 » 5 marca 2017, 07:27

Byle unikać Potenzy, to najważniejszy krok [emoji14]
Zobacz Profil
feels3
Sport
Sport
 
Posty: 343
Dołączył(a): 13 kwietnia 2015, 08:30
Auto: Golf GTI PP
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Morano » 6 marca 2017, 08:32

maciek89 napisał(a):Acha i co do Michałków to teraz promują nowy model Pilot Sport 4 S, też może to być ciekawa alternatywa na codzień

no właśnie też biorę ją jako alternatywę i chyba na te właśnei się zdecyduję.
CUPRA 290 - 314 KM 397 Nm. Teraz : 355 KM 460 Nm.
Mercedes GLC 43 AMG - 425 KM 606 Nm.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Morano
Sport
Sport
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 sierpnia 2015, 18:28
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cupra ST 290
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez UniqueSilver » 7 marca 2017, 10:01

Dowiedziałem się od producenta, że pasuje do mojego http://www.powerflex.co.uk/i/product_images/85-832_%20Fi.pdf lub http://www.powerflex.co.uk/i/product_images/85-833_%20Fi.pdf

Zamawiam wkładkę, ciekawe jak to będzie działać...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
UniqueSilver
Sport
Sport
 
Posty: 287
Dołączył(a): 26 lutego 2017, 11:37
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez VVojtek84 » 9 marca 2017, 18:35

Zamówiłem całą poduszkę...
Zobaczymy co zdziała bo tak jak jest teraz to nie da się jeździć :evil:
Zobacz Profil
VVojtek84
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lipca 2016, 21:58
Auto: Lew 2.0 T 342ps
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez raflo83 » 12 kwietnia 2017, 08:12

gumbas napisał(a):Czy ktoś jest chętny na związanie się ze mną zakupem wkładeczki http://www.ctsturbo.com/cart/products/C ... 4-690.html i podzieleniem kosztów shippingu przez liczbę zakupujących?
co do tej wkładki, to muszę powiedzieć, że po ponad roku czasu uzywania (a może więcej) wyrobiła się znacznie. Drgania na wolnym praktycznie zerowe, ale też jakby łatwiej o WH z drugiej strony. Coś za coś.
VVojtek84, jak tam montaż poduszki? Jaki to nr katalogowy?
Był: Seat Leon Cupra 1P
Jest: Seat Leon Cupra 5F viewtopic.php?f=91&t=50354
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
raflo83
TopSport
TopSport
 
Posty: 1019
Dołączył(a): 18 grudnia 2012, 19:09
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez esde » 12 kwietnia 2017, 09:23

raflo83 napisał(a):co do tej wkładki, to muszę powiedzieć, że po ponad roku czasu uzywania (a może więcej) wyrobiła się znacznie. Drgania na wolnym praktycznie zerowe, ale też jakby łatwiej o WH z drugiej strony. Coś za coś.

Potwierdzam. Mam takie same odczucia u siebie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
esde
TopSport
TopSport
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 22 lipca 2015, 18:20
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Leon ST Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez gumbas » 12 kwietnia 2017, 09:23

U mnie po ponad 1kkm też już prawie ustały. WH oczywiście nadal jest ale zredukowany dość znacznie, a jak już się pojawi to nie jest taki przerażający - w sensie efektów dźwiękowych.
"Ten samochód jest przerażający" - Żona

Pijawka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gumbas
Sport
Sport
 
Posty: 389
Dołączył(a): 8 czerwca 2016, 18:18
Lokalizacja: Poznań
Auto: CUPRA ST 290
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez VVojtek84 » 11 maja 2017, 08:37

Raflo83 numer części to PFF85-833 wyeliminowało WH nawet na mokrym ale drgania są odczuwalne zwłaszcza na wstecznym.
Zobacz Profil
VVojtek84
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lipca 2016, 21:58
Auto: Lew 2.0 T 342ps
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez paulek » 11 maja 2017, 11:28

Cześć,

Jaki jest moment dokręcenia śruby łapy mocowania silnika?

Czy ktoś probował tulei powerflexa w kolorze niebieskim (twardsza niż zółta)?:

Obrazek
Zobacz Profil
paulek
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20 października 2015, 19:42
Region: śląskie
Auto: CJXE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez esde » 11 maja 2017, 12:44

paulek napisał(a):Jaki jest moment dokręcenia śruby łapy mocowania silnika?

100N + 1/4 obrotu. Spróbuj tutaj: http://blackforestindustries.com/FSitem ... ctions.pdf
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
esde
TopSport
TopSport
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 22 lipca 2015, 18:20
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Leon ST Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Daniel1980 » 11 maja 2017, 22:30

@ VVojtek84: Az mi ciezko uwierzyc, ze nawet na mokrym nie masz teraz WH, ale widze tez, ze ta podkladka ma troche inna budowe w stosunku do reszty.
Moja sie juz dawno zuzyla, ma juz ponad rok i WH lapie na suchym rowniez.
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez VVojtek84 » 12 maja 2017, 13:08

Zdarzy się na mokrym ale bardzo słaba. I to jest całe wypełnienie a nie tylko wkładka :) Polecam bo u mnie robi robote
Zobacz Profil
VVojtek84
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lipca 2016, 21:58
Auto: Lew 2.0 T 342ps
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez raflo83 » 4 października 2017, 11:37

Jest jakiś sprytny sposób na sprawdzenie, która wersje powerflexa zamówić? Mam teraz CTS i podkładka zasłania wszystko, a nie mam gdzie podjechać i szybko odkręcić.
Był: Seat Leon Cupra 1P
Jest: Seat Leon Cupra 5F viewtopic.php?f=91&t=50354
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
raflo83
TopSport
TopSport
 
Posty: 1019
Dołączył(a): 18 grudnia 2012, 19:09
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez Quarien » 4 października 2017, 11:57

Dorzucę sie: czy wersje plastikowe przypadkiem się nie "wyrabiają"?
I w sumie dlaczego nikt nie zaproponował tego rozwiązania? :) https://www.awesomegti.com/shop-by-bran ... nt-insert/

Silnik wybuchnie, drgania wytrzęsą mi zad, czy po prostu jestem tu pierwszy, który to znalazł? ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Quarien
Sport
Sport
 
Posty: 275
Dołączył(a): 9 stycznia 2014, 11:09
Auto: Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez maciek89 » 4 października 2017, 12:26

Już ktoś to wrzucał ale w innym topicu
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez raflo83 » 4 października 2017, 13:21

Quarien napisał(a):Dorzucę sie: czy wersje plastikowe przypadkiem się nie "wyrabiają"?
I w sumie dlaczego nikt nie zaproponował tego rozwiązania? :) https://www.awesomegti.com/shop-by-bran ... nt-insert/

Silnik wybuchnie, drgania wytrzęsą mi zad, czy po prostu jestem tu pierwszy, który to znalazł? ;)

Poli się wyrabiają, u mnie już nie działa po ponad 1,5 roku. Wkładka 034 jest szerzej opisana na seatcupra net. W sumie nie zbiera lepszych opini, niż zwykły powerflex i ludzie narzekali, że się....powyginała, ugniotła i straciła swoje własciwości.
Był: Seat Leon Cupra 1P
Jest: Seat Leon Cupra 5F viewtopic.php?f=91&t=50354
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
raflo83
TopSport
TopSport
 
Posty: 1019
Dołączył(a): 18 grudnia 2012, 19:09
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez verton91 » 30 listopada 2017, 00:49

Jeśli byłby ktoś chętny, sprzedam swoją wkładkę, która przy mocarnych 125 koniach nie daje nic ( kupiłem bo miałem problem z lużną poduszką silnika ).
Wkładka ma przebieg max 600km, zapłaciłem 185zł z wysyłką, sprzedam za 100zł + wysyłka lub dowóz na terenie warszawy gratis :)

Tuleja skrzyni biegów do której pasuje wkładka : Obrazek

A tak wygląda sama wkładka i pudełko :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
verton91
TopSport
TopSport
 
Posty: 1049
Dołączył(a): 12 maja 2015, 15:58
Lokalizacja: WWA
Region: mazowieckie
Auto: Leon 5F FR
Silnik: CZCA 1.4

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez johnson » 1 marca 2019, 20:32

wkladke mam i ja i w sumie jest spoko, ale to nie do konca to.
sa jakies polecane zestawy na podmiane mocowania silnika/skrzyni?
Dobre opinie ma revo, cena 480 funtow. Racingline ma jakies ceny z czapki za caly zestaw.
Moze ktos uzywa jakiegos fajnego zestawu?
Zobacz Profil
johnson
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 29 sierpnia 2008, 12:31
Lokalizacja: Wro/Wawa
Auto: audi A3

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez raflo83 » 20 kwietnia 2019, 16:00

Ostatnio pogorszył się wheelhop u mnie. Na suchym czasem się pojawiał a na deszczu, to jeździć się nie dało. Odkręciłem poduchę i hybryda powerflexa popękana, tak wiec na dłuższą metę to jakiś zestaw kompletny lub od razu zakupić ze 3 szt. i wymieniać co roku. Zareklamowałem i czekam na nowa sztukę. Zobaczymy, czy do wina pękniętego powerflexa, czy gdzie indziej leży przyczyna
Obrazek
Był: Seat Leon Cupra 1P
Jest: Seat Leon Cupra 5F viewtopic.php?f=91&t=50354
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
raflo83
TopSport
TopSport
 
Posty: 1019
Dołączył(a): 18 grudnia 2012, 19:09
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez johnson » 20 kwietnia 2019, 16:26

Ja wczoraj zalozylem taka sama hybryde ale czarna i dosc mocno czuc wibracje na wolnych obrotach.
Od 1500obr jest spoko ale ponizej czuc dosc mocno.
U Ciebie bylo tak samo ?
Moja jest czarna, to chyba wersja track czyli twarda.
Poza wibracjami na wolnych jest MEGA.
od 3jki nie jestem w stanie zerwac przyczepnosci, zero wheelhopa.
Silnik jest jak zespawany z buda. Uczucie super.
Moze sie troche ulozy, dopiero 20km zrobilem.
Zobacz Profil
johnson
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 29 sierpnia 2008, 12:31
Lokalizacja: Wro/Wawa
Auto: audi A3

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez raflo83 » 20 kwietnia 2019, 16:34

Oj czarna to prawie jak stal :-D między żółta a czarna jest spora różnica w twardości. Dzwoniłem do inter-rally reklamować żółta i chciałem podmienić na czarna, ale odradzali. Te tuleje się wyrabiają po jakimś czasie i drgania są lżejsze, ale nie wiem na ile czarna się ułoży. Ja największe drgania miałem jeszcze na poprzedniej wkładce CTS. Nie był to hardcore, ale na kierownicy i budzie lekko było czuć. Najgorzej na wstecznym. Później tez się ułożyła.
Był: Seat Leon Cupra 1P
Jest: Seat Leon Cupra 5F viewtopic.php?f=91&t=50354
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
raflo83
TopSport
TopSport
 
Posty: 1019
Dołączył(a): 18 grudnia 2012, 19:09
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez johnson » 20 kwietnia 2019, 16:41

raflo83 napisał(a):Oj czarna to prawie jak stal :-D między żółta a czarna jest spora różnica w twardości. Dzwoniłem do inter-rally reklamować żółta i chciałem podmienić na czarna, ale odradzali. Te tuleje się wyrabiają po jakimś czasie i drgania są lżejsze, ale nie wiem na ile czarna się ułoży. Ja największe drgania miałem jeszcze na poprzedniej wkładce CTS. Nie był to hardcore, ale na kierownicy i budzie lekko było czuć. Najgorzej na wstecznym. Później tez się ułożyła.

Ja mam ta blaszana wkladke chyba leyo i po 10tys km jest jak nowka.
Teraz zapakowalem tego powerflexa czarnego i jest super sztywno ale troche wibruje do 1500 rpm.
Polatam troche i zobacze. Zaplacilem tylko 50 funtow wiec jak sie nie ulozy to pomysle.
Ogolnie za eliminacje wheelhopa daje 10, za uczucie takiej zwartosci auta 10 ale licze ze te wibracje sie troche uspokoja jak sie ten powerflex rozklepie.
Zamowilem tez staba 034 to moze przed majowka zapakuje.
Zobacz Profil
johnson
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 29 sierpnia 2008, 12:31
Lokalizacja: Wro/Wawa
Auto: audi A3

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez raflo83 » 20 kwietnia 2019, 16:55

Ja się mocno zastanawiałem nad hybryda Revo, ale ze będę miał podmianke z powodu reklamacji to wstawię jeszcze raz powerflexa i zobaczę jak się spisuje. Z jakie sklepu zamawiasz z UK?

-- 20 kwietnia 2019, 16:55 --

Jak Ci będzie za twardo na czarnym powerflexie, to zawsze możesz spróbować go zmodyfikować. Gdzieś czytałem, ze ludzie nawiercali i/lub nacinali inne wkładki. Niby naruszasz oryginalna konstrukcje wkładki, ale i tak zastępując dolna OEM poduszkę hybryda to zmieniasz założenia inżynierów VAG, wiec zawsze można zaryzykować. :evil:
Był: Seat Leon Cupra 1P
Jest: Seat Leon Cupra 5F viewtopic.php?f=91&t=50354
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
raflo83
TopSport
TopSport
 
Posty: 1019
Dołączył(a): 18 grudnia 2012, 19:09
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez johnson » 20 kwietnia 2019, 16:55

raflo83 napisał(a):Ja się mocno zastanawiałem nad hybryda Revo, ale ze będę miał podmianke z powodu reklamacji to wstawię jeszcze raz powerflexa i zobaczę jak się spisuje. Z jakie sklepu zamawiasz z UK?

Ja myslalem nad revo i powrflexem ale znalazlem posty na gti forum gdzie ludziom sie wyrywala ta wewnetrzna tuleja z tej wkladki revo.
Ogolnie caly system revo jest mega tylko cena sroga.
Ja kupowalem z https://powerflexstore.co.uk.
Jakbys cos chcial to mam kupon na 20% znizki na wszystko.
Wysylka jest gratis, idzie kurierem gls.
Zobacz Profil
johnson
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 29 sierpnia 2008, 12:31
Lokalizacja: Wro/Wawa
Auto: audi A3

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez brzooza » 23 kwietnia 2019, 12:20

Podejdzie to do 1,4 125 hp? ;p
Zobacz Profil
brzooza
Sport
Sport
 
Posty: 301
Dołączył(a): 29 maja 2018, 15:07
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon FR 5F
Silnik: benzyna 1.4

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez johnson » 8 maja 2019, 18:07

kupilem dzisiaj wkladke revo RV582M500302
jak przyjedzie z UK to zdam relacje czy robi robote i jak wypada przy powerflexie

-- 8 maja 2019, o 19:07 --

Mam to revo i jest juz zalozone
Musze powiedziec ze robi robote.
Jest mniej wibracji niz na metalowej wkladce.
W porownaniu z powerflexem jest jak seria.
Trzyma moze minimalnie slabiej tylko od tej hybrydowej wkladki.
Jak wroce na stage 3 to zarzucam caly ten system mocowan z revo.
Powerflex do sprzedania. Ktos chetny?
Mam tez metalowa wkladke do fabrycznej poduszki.
Zobacz Profil
johnson
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 29 sierpnia 2008, 12:31
Lokalizacja: Wro/Wawa
Auto: audi A3

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez raflo83 » 9 maja 2019, 18:20

raflo83 napisał(a):Ostatnio pogorszył się wheelhop u mnie. Na suchym czasem się pojawiał a na deszczu, to jeździć się nie dało. Odkręciłem poduchę i hybryda powerflexa popękana, tak wiec na dłuższą metę to jakiś zestaw kompletny lub od razu zakupić ze 3 szt. i wymieniać co roku. Zareklamowałem i czekam na nowa sztukę. Zobaczymy, czy do wina pękniętego powerflexa, czy gdzie indziej leży przyczyna
Obrazek
dotarła nowa żółta hybryda. Trochę się polepszyło, ale do ideału brakuje. Trzeba będzie iść w jakieś kompleksowe rozwiązanie na jesień.johnson, ciekawy jestem tej czarnej hybrydy, ale jednak się obawiam, że poziom wibracji nie będzie akceptowalny.
Był: Seat Leon Cupra 1P
Jest: Seat Leon Cupra 5F viewtopic.php?f=91&t=50354
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
raflo83
TopSport
TopSport
 
Posty: 1019
Dołączył(a): 18 grudnia 2012, 19:09
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez johnson » 9 maja 2019, 19:02

ja dzisiaj latalem w deszczu na revo i mialem zero wheelhopa, albo kontrola trakcji albo z wylaczonym esc pelen poslizg wiec jestem super zadowolony. Teraz zamulam na stage 1 wiec powiedzmy do tych 360-370 km sprawuje sie super.
W przyszlym tygodniu juz chyba wracam w okolice 470- 480 wiec zobacze jak bedzie. Jezeli sie pogorszy cos to wrzuce czarna dla porownania.
Na czarnej wkladce nie jest w sumie zle. Jeszcze raz ja zamontowalem od zera i bylo duzo lepiej.
Niemniej na revo jest jak na serii praktycznie, mnije wibruje niz na metalowej wkladce a trzyma chyba tak samo praktycznie jak ten powerflex czarny.
Musze miec wiecej mocy i momentu zeby zrobic prawdziwy test i bedzie wiadomo ktora zostaje.
Zobacz Profil
johnson
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 29 sierpnia 2008, 12:31
Lokalizacja: Wro/Wawa
Auto: audi A3

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez jacog » 17 maja 2019, 22:05

Hej, jak wygląda montaż poduszki hybrydowej a konkretnie demontaż oryginalnej? Bardzo ciasno siedzi, potrzeba jakiś tooli do jej wyciągnięcia jak Revo oferuje? Swoją droga poducha Revo za 66 funtów zawiera toola do demontażu czy nie? Bo niby jest też osobny osobno oraz jakiś zestaw za 120 funtów.
Zobacz Profil
jacog
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 2 października 2018, 20:43
Region: dolnośląskie
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wkładka mocowania silnika i inne poliuretanowe tuleje do

Postprzez johnson » 17 maja 2019, 22:39

Ja wiertlem 3mm rozwiercilem plastik zewnetrzny fabrycznej dolnej poduchy i potem wychodzi srubokretem.
Do revo potrzeba dluzszej sruby, 65 albo 70mm nie pamietam teraz.
Jak poszukasz na youtubie filmiko dap to im mimo uzycia toola revo nie udalo sie wyjac w calosci fabrycznej poduszki.
Zobacz Profil
johnson
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 29 sierpnia 2008, 12:31
Lokalizacja: Wro/Wawa
Auto: audi A3

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości