Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
maciek89 napisał(a):Ale działa to chyba na tej samej zasadzie, co DTE, czyli (mam nadzieję) po odpięciu nie ma śladu dla serwisu i jak ktoś ma gwarancję Seata to jest to wtedy bez znaczenia. Jeśli coś się sypnie to w przypadku DTE zawsze mogą odpowiedzieć: sorry, ale to nie związku z naszym boxem, po prostu coś tam się zużyło. Co do tych wykresów- no cóż- jakieś tam wykresy są na stronie DTE, ale jak np wchodzi się na ich fanpage to jednak nie ma tych auta za wiele, więc też nie byłbym ich taki pewny. W każdym razie po założeniu wyjazd na hamownie i jeśli coś będzie nie tak to myślę, że nie byłoby problemu ze zwrotem. No i też na ile jest wsparcie w Polsce dla DTE? Że wyślą box do Niemiec? To to samo będzie z RaceChip. Ty jak rozumiem masz DTE? Hamowałeś auto? Masz może gdzieś źródło, czy faktycznie one się tak psuły?
maciek89 napisał(a):Co do tych jednokanałówek z Vtechu no to przy Racechip jest też dostępny najprostszy, ale pisałem oczywiście o najbardziej rozbudowanym boxie tj. Ultimate na 32 bitowym ARM Cortex III.
Z gwarancją Seata- no cóż, w pewnym stopniu może i jest jak piszesz, ale bardziej mi chodziło o to, czy powodem, dla którego nie wymienią Ci turbo będzie box, który zamontowałeś i wyczepiłeś, czy tego nie wykryją.Wiesz o co chodzi.
maciek89 napisał(a):No ja jeszcze myślę o tzw Stage 0,5 w Ecu Project lub Compsport- oni niby mają wysokiej jakości boxy programowalne, w których jeszcze jakieś drobne poprawki mogą wprowadzić, ale co to są za sprzęty to ciężko powiedzieć.
To, że boxy dają radę i można je jeszcze programować w jakimś stopniu dowodzi Sportmile, gdzie przy przy gratach pod Stage 2 (dolot, downpipe i zamrażara) zrobili w Golfie 7R ponad 420 KM przy boxie, tzw Stage 1,5. Może ktoś wie z jakiego ustrojstwa korzystają ci tunerzy i czy to jest trwałe i dobrej jakości?
bmelon napisał(a):SDeba czy sam instalowałeś box? Robiłeś to z kanału lub podośnika?
Pozdrawiam,
GB
fajne opowiastki i artykuł promocyjny tu czytam. Oczywiście każdy robi jak chce i jego sprawa ale ja z podobnym bajerem już się raz spotkałem
" wielokanałowego sterownika zewnętrznego " ( niezła ściema)
Jednakże ja mając porównanie na tym samym aucie Super Box lub dobry chip , zawsze powiem - Nigdy więcej żadnego boxa.
A ja mam pytanie : jak chcę z tego boxa wycisnąć nie + 50 KM tylko 25 i to w pewnym , ustalonym przeze mnie przedziale obrotów to co mi Pan z HP Factory zaproponuje ?
I na koniec jak słyszę , że hamownia w ogóle nie jest potrzebna na tym etapie to ....
Na FB też nie wiele wynika z opracowań tejże firmy a niusy to głównie z niemieckich stron widać. Trochę to dla mnie mało przekonujące i nierzetelne ale pewnie jestem uprzedzony do boxów.
aha , i jeszcze spytam dlaczego niemieckie DTE ma hamownie to strojenia , testów czy czego tam jeszcze a Wy nie potrzebujecie?
Dla mnie to ściema i pakowanie gotowych pudełek pod maskę i tyle. A w dodatku kupe lania wody i brandzlowania powietrza na forum. Owszem , silnika to może nie zabije i autko coś tam lepiej będzie się odpychało ale boxy to syf jest i tyle. ( takie jest moje zdanie jedynie ).
Podobnie działa jedna firma w Opolu. Cuda na kiju i wielka ściema a jak zapytałem dlaczego w aucie nie czuć przyrostu mocy to powiedzieli , że jeżdżę jak emeryt to jak mam moc poczuć. Silnik trzeba wkręcać na obroty. Sęk w tym , że przed instalacją mówili zupełnie odwrotnie. Że auto już od dołu będzie ciągnąć i że nie ma potrzeby kręcenia silnika bo dół będzie mocniejszy i takie tam. Wolałe zapłacić 600 PLN ( za ich czas pracy i strojenie indywidualne) niż z tym syfem jeździć . A z rury wydechowej to taki świst był na wysokich obrotach , że myślałem że zaraz wirnik sprężarki wyleci w kawałkach. Jakoś po programie tego nie było a silnik ciągnął od dołu do samej góry.
HPFactory napisał(a):Żaden klient, który obsługiwany jest w siedzibie DTE Systems nie ma możliwości wjazdu na tę hamownię, z czego klienci zdają sobie sprawę i nie mają z tym najmniejszych problemów. Dlaczego? Zawsze jadą na jazdę próbną na autobahn z zainstalowanym Performance Pack lub PedalBox - uśmiech lepszy niż jakikolwiek wynik z hamowni
HPFactory napisał(a):Jeśli masz do nas konkretne pytania, to czekamy na odpowiedź, a chętnie się ustosunkujemy
Morano napisał(a):fajne opowiastki i artykuł promocyjny tu czytam. Oczywiście każdy robi jak chce i jego sprawa ale ja z podobnym bajerem już się raz spotkałem i zaraz po podłączeniu " wielokanałowego sterownika zewnętrznego " ( niezła ściema) i jeździe próbnej , szybko kazałem to ustrojstwo ściągnąć zanim spustoszenie w silniku spowoduje. Wiem , że osoby którym wizja utraty gwarancji jest straszniejsza od zepsucia silnika zawsze wybiorą Box lub nie mają innej możliwości ( brak możliwości tuningu przez OBD itp) . W takim wypadku ratują się tym co jest na rynku. Jednakże ja mając porównanie na tym samym aucie Super Box lub dobry chip , zawsze powiem - Nigdy więcej żadnego boxa. A ja mam pytanie : jak chcę z tego boxa wycisnąć nie + 50 KM tylko 25 i to w pewnym , ustalonym przeze mnie przedziale obrotów to co mi Pan z HP Factory zaproponuje ? Jak sprawdzi ? I na koniec jak słyszę , że hamownia w ogóle nie jest potrzebna na tym etapie to ....Na FB też nie wiele wynika z opracowań tejże firmy a niusy to głównie z niemieckich stron widać. Trochę to dla mnie mało przekonujące i nierzetelne ale pewnie jestem uprzedzony do boxów.
-- 2 listopada 2015, 01:09 --
aha , i jeszcze spytam dlaczego niemieckie DTE ma hamownie to strojenia , testów czy czego tam jeszcze a Wy nie potrzebujecie?
Dla mnie to ściema i pakowanie gotowych pudełek pod maskę i tyle. A w dodatku kupe lania wody i brandzlowania powietrza na forum. Owszem , silnika to może nie zabije i autko coś tam lepiej będzie się odpychało ale boxy to syf jest i tyle. ( takie jest moje zdanie jedynie ).
Podobnie działa jedna firma w Opolu. Cuda na kiju i wielka ściema a jak zapytałem dlaczego w aucie nie czuć przyrostu mocy to powiedzieli , że jeżdżę jak emeryt to jak mam moc poczuć. Silnik trzeba wkręcać na obroty. Sęk w tym , że przed instalacją mówili zupełnie odwrotnie. Że auto już od dołu będzie ciągnąć i że nie ma potrzeby kręcenia silnika bo dół będzie mocniejszy i takie tam. Wolałe zapłacić 600 PLN ( za ich czas pracy i strojenie indywidualne) niż z tym syfem jeździć . A z rury wydechowej to taki świst był na wysokich obrotach , że myślałem że zaraz wirnik sprężarki wyleci w kawałkach. Jakoś po programie tego nie było a silnik ciągnął od dołu do samej góry.
Raynold napisał(a):Znaleźć tunera, który da gwarancje na silnik i skrzynie
HPFactory napisał(a):
Morano napisał(a):fajne opowiastki i artykuł promocyjny tu czytam. Oczywiście każdy robi jak chce i jego sprawa ale ja z podobnym bajerem już się raz spotkałem i zaraz po podłączeniu " wielokanałowego sterownika zewnętrznego " ( niezła ściema) i jeździe próbnej , szybko kazałem to ustrojstwo ściągnąć zanim spustoszenie w silniku spowoduje. Wiem , że osoby którym wizja utraty gwarancji jest straszniejsza od zepsucia silnika zawsze wybiorą Box lub nie mają innej możliwości ( brak możliwości tuningu przez OBD itp) . W takim wypadku ratują się tym co jest na rynku. Jednakże ja mając porównanie na tym samym aucie Super Box lub dobry chip , zawsze powiem - Nigdy więcej żadnego boxa. A ja mam pytanie : jak chcę z tego boxa wycisnąć nie + 50 KM tylko 25 i to w pewnym , ustalonym przeze mnie przedziale obrotów to co mi Pan z HP Factory zaproponuje ? Jak sprawdzi ? I na koniec jak słyszę , że hamownia w ogóle nie jest potrzebna na tym etapie to ....Na FB też nie wiele wynika z opracowań tejże firmy a niusy to głównie z niemieckich stron widać. Trochę to dla mnie mało przekonujące i nierzetelne ale pewnie jestem uprzedzony do boxów.
-- 2 listopada 2015, 01:09 --
aha , i jeszcze spytam dlaczego niemieckie DTE ma hamownie to strojenia , testów czy czego tam jeszcze a Wy nie potrzebujecie?
Dla mnie to ściema i pakowanie gotowych pudełek pod maskę i tyle. A w dodatku kupe lania wody i brandzlowania powietrza na forum. Owszem , silnika to może nie zabije i autko coś tam lepiej będzie się odpychało ale boxy to syf jest i tyle. ( takie jest moje zdanie jedynie ).
Podobnie działa jedna firma w Opolu. Cuda na kiju i wielka ściema a jak zapytałem dlaczego w aucie nie czuć przyrostu mocy to powiedzieli , że jeżdżę jak emeryt to jak mam moc poczuć. Silnik trzeba wkręcać na obroty. Sęk w tym , że przed instalacją mówili zupełnie odwrotnie. Że auto już od dołu będzie ciągnąć i że nie ma potrzeby kręcenia silnika bo dół będzie mocniejszy i takie tam. Wolałe zapłacić 600 PLN ( za ich czas pracy i strojenie indywidualne) niż z tym syfem jeździć . A z rury wydechowej to taki świst był na wysokich obrotach , że myślałem że zaraz wirnik sprężarki wyleci w kawałkach. Jakoś po programie tego nie było a silnik ciągnął od dołu do samej góry.
HPFactory napisał(a):Vampire1984, zacznę od tego, że już zarzucałeś nam różne rzeczy i niestety zmyłeś się jak tylko odpisaliśmy konkretnie na Twoje przedziwne teorie.
karambazielona napisał(a):HPFactory
Z całym szacunkiem ale już wiem skąd ta cena za box HPFactory 2899,00 zł brutto.
W cenę wliczona jest promocja np. tutaj na forum.
2899,00 zł brutto za box przyrost mocy 20 kmto jakieś 144 PLN za 1KM
Cena jest zaporowa względem osiągów.
(przykłąd silnik 1.6 TDI)
noodl3s napisał(a):Teraz nagle zacznie się nagonka. Atakujcie Compsport / przedstawiciela ABT bo też mają boxy.
Vampire1984 napisał(a):noodl3s napisał(a):Teraz nagle zacznie się nagonka. Atakujcie Compsport / przedstawiciela ABT bo też mają boxy.
Tyle ze zadnego z nich tu nie widzimy
maciek89 napisał(a):Vampire1984 napisał(a):noodl3s napisał(a):Teraz nagle zacznie się nagonka. Atakujcie Compsport / przedstawiciela ABT bo też mają boxy.
Tyle ze zadnego z nich tu nie widzimy
Nie widzimy ich, bo nie potrzebują takiej nachalnej reklamy w stylu garnków do gotowania zdrowej żywności. Mają realnych zadowolonych klientów, a nie wirtualnych. Jeśli ktoś ma budżet to wio z Cuprą do Sportmile na Stage 1.5 !Z tego wątku się już zrobiła reklama DTE- njaśmieszniejsze, że nie poparta żadnymi pomiarami przez klientów przed i po, więc to tylko spam i powinien się już dawno znaleźć w koszu.
maciek89 napisał(a):
Planowałem box, ale teraz już wiem, że odpuszczę temat. Poturlam się trochę serią i jak nic się nie posypie w tym TSI to wrzucam porządny program lub od razu Stage 2, bo nie ma się co bawić w te pudełka z tego co widzę. Poza tym w Cuprze nie da się zbyt wiele osiągnąć, ponieważ moc jest ucięta na ECU- dlatego przyrosty są mniejsze niż w bliźniakach.
box czy chip?gregor1 napisał(a):http://zmniejszacz.pl/zdjecie/345/3863922_skanowanie0001.jpg
wykres 1.8 tsi
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości