Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Chiptunning Leona 5F

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Chiptunning

Postprzez maciek89 » 30 września 2015, 19:38

Ale działa to chyba na tej samej zasadzie, co DTE, czyli (mam nadzieję) po odpięciu nie ma śladu dla serwisu i jak ktoś ma gwarancję Seata to jest to wtedy bez znaczenia. Jeśli coś się sypnie to w przypadku DTE zawsze mogą odpowiedzieć: sorry, ale to nie związku z naszym boxem, po prostu coś tam się zużyło. Co do tych wykresów- no cóż- jakieś tam wykresy są na stronie DTE, ale jak np wchodzi się na ich fanpage to jednak nie ma tych auta za wiele, więc też nie byłbym ich taki pewny. W każdym razie po założeniu wyjazd na hamownie i jeśli coś będzie nie tak to myślę, że nie byłoby problemu ze zwrotem. No i też na ile jest wsparcie w Polsce dla DTE? Że wyślą box do Niemiec? To to samo będzie z RaceChip. Ty jak rozumiem masz DTE? Hamowałeś auto? Masz może gdzieś źródło, czy faktycznie one się tak psuły?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: Chiptunning

Postprzez SDeba » 30 września 2015, 19:47

maciek89 napisał(a):Ale działa to chyba na tej samej zasadzie, co DTE, czyli (mam nadzieję) po odpięciu nie ma śladu dla serwisu i jak ktoś ma gwarancję Seata to jest to wtedy bez znaczenia. Jeśli coś się sypnie to w przypadku DTE zawsze mogą odpowiedzieć: sorry, ale to nie związku z naszym boxem, po prostu coś tam się zużyło. Co do tych wykresów- no cóż- jakieś tam wykresy są na stronie DTE, ale jak np wchodzi się na ich fanpage to jednak nie ma tych auta za wiele, więc też nie byłbym ich taki pewny. W każdym razie po założeniu wyjazd na hamownie i jeśli coś będzie nie tak to myślę, że nie byłoby problemu ze zwrotem. No i też na ile jest wsparcie w Polsce dla DTE? Że wyślą box do Niemiec? To to samo będzie z RaceChip. Ty jak rozumiem masz DTE? Hamowałeś auto? Masz może gdzieś źródło, czy faktycznie one się tak psuły?

Trochę ten temat zbadałem, bo nie wydaję pieniędzy na byle co. Jeśli zasadę działania patrzysz przez to czy jest widoczne dla serwisu, to rownie dobrze zglos sie po jednokanalowe boksiki do V-Tech a zaplacisz max 1500zl :mrgreen: Dostalem od gosci z HP szczegolowe warunki gwarancji, ktore ewidentnie pokazuja pod co podlega gwarancja i nie ma tam, ze cos moze nie miec zwiazku z boksem. Rozmawialem tez nie raz przez telefon, bo bylo to dla mnie wazne i bardziej pewny tego nie moge byc. Wykresy pokazywalo HP kilka stron wczesniej + mozna je dsotac na maila. Prawdziwe wykresy z certyfikowanej hamowni Maha, a z moich doswiadczen wynika, ze jest to najbardziej miarodajna hamownia w okolicy. W Polsce z tego co rozmawialem z HP mamy pelne wsparcie serwisowe, diagnoze na miejscu, pomoc w jakichkolwiek sprawach itp. Mowie co kto lubi, moze w innych okolicznosciach wybralbym RaceChipa :wink:

Tak mam Performance Pack od nich u siebie. Nie hamowałem i przyznam szczerze ze nie zamierzam. Czuje przyrost i czy to bedzie 2KM wiecej czy 5KM mniej niz obiecywali nie ma dla mnie wiekszego znaczenia, bo mnie on satysfakcjonuje. Zrodlo? Moi znajomi w tym jeden z Austrii, ale zupelnie uczciwie mowie, ze to ich opinie i to jest ich kilka, wiec tak jak pisalem - nie warto skreslac RaceChip, a moze wrecz odwortnie 8)

PS Gwarancje Seata masz do momentu, kiedy narpawde Ci sie cos nie spier... :wink: Większość dużych tunerów w DE daje gwarancje, czy to na zasadzie gwarancji okresowej, czy ubezpieczenia.
Zobacz Profil
SDeba
Stella +
Stella +
 
Posty: 85
Dołączył(a): 21 lutego 2014, 16:44
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez maciek89 » 30 września 2015, 19:52

Co do tych jednokanałówek z Vtechu no to przy Racechip jest też dostępny najprostszy, ale pisałem oczywiście o najbardziej rozbudowanym boxie tj. Ultimate na 32 bitowym ARM Cortex III.

Z gwarancją Seata- no cóż, w pewnym stopniu może i jest jak piszesz, ale bardziej mi chodziło o to, czy powodem, dla którego nie wymienią Ci turbo będzie box, który zamontowałeś i wyczepiłeś, czy tego nie wykryją. :) Wiesz o co chodzi. :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez SDeba » 30 września 2015, 20:25

maciek89 napisał(a):Co do tych jednokanałówek z Vtechu no to przy Racechip jest też dostępny najprostszy, ale pisałem oczywiście o najbardziej rozbudowanym boxie tj. Ultimate na 32 bitowym ARM Cortex III.

Z gwarancją Seata- no cóż, w pewnym stopniu może i jest jak piszesz, ale bardziej mi chodziło o to, czy powodem, dla którego nie wymienią Ci turbo będzie box, który zamontowałeś i wyczepiłeś, czy tego nie wykryją. :) Wiesz o co chodzi. :)

No jasne :wink: Raczej chciałem ci pokazać, czemu ja się nie szczypałem o te kilka stówek, bo osobiście (ale to moja opinia) uważam, że nie warto, kiedy dostajemy za nie naprawdę wiele tzw wartości dodanej. Nic nie wykryją, ale znając podejście niektórych ASO nawet jakbyś nie miał boksika to by ci udowadniali, że coś tam coś tam i nie na gwarancji :-D Chciałem Ci jeszcze napisać, że dla mnie ważne tez było to, że dają w PL 2 tygodnie na przetestowanie produktu. Nigdy wcześniej nie miałem boksa, więc nie wiedziałem z czym to się je i czy będę zadowolony...
Zobacz Profil
SDeba
Stella +
Stella +
 
Posty: 85
Dołączył(a): 21 lutego 2014, 16:44
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez maciek89 » 30 września 2015, 20:30

No ja jeszcze myślę o tzw Stage 0,5 w Ecu Project lub Compsport- oni niby mają wysokiej jakości boxy programowalne, w których jeszcze jakieś drobne poprawki mogą wprowadzić, ale co to są za sprzęty to ciężko powiedzieć. :P

To, że boxy dają radę i można je jeszcze programować w jakimś stopniu dowodzi Sportmile, gdzie przy przy gratach pod Stage 2 (dolot, downpipe i zamrażara) zrobili w Golfie 7R ponad 420 KM przy boxie, tzw Stage 1,5. Może ktoś wie z jakiego ustrojstwa korzystają ci tunerzy i czy to jest trwałe i dobrej jakości?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez SDeba » 30 września 2015, 20:46

maciek89 napisał(a):No ja jeszcze myślę o tzw Stage 0,5 w Ecu Project lub Compsport- oni niby mają wysokiej jakości boxy programowalne, w których jeszcze jakieś drobne poprawki mogą wprowadzić, ale co to są za sprzęty to ciężko powiedzieć. :P

To, że boxy dają radę i można je jeszcze programować w jakimś stopniu dowodzi Sportmile, gdzie przy przy gratach pod Stage 2 (dolot, downpipe i zamrażara) zrobili w Golfie 7R ponad 420 KM przy boxie, tzw Stage 1,5. Może ktoś wie z jakiego ustrojstwa korzystają ci tunerzy i czy to jest trwałe i dobrej jakości?

Mnie wydaje się, że wszystkie boksy są programowalne :-D Żeby nie było że reklamuje czy coś to napiszę to raz a porządnie: polecam Ci kontakt z chłopakami z HP factory, bo byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, a z kilkoma firmami w Pl gadałem :wink:
Zobacz Profil
SDeba
Stella +
Stella +
 
Posty: 85
Dołączył(a): 21 lutego 2014, 16:44
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez bmelon » 30 września 2015, 20:51

SDeba czy sam instalowałeś box? Robiłeś to z kanału lub podośnika?

Pozdrawiam,
GB
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bmelon
Sport
Sport
 
Posty: 540
Dołączył(a): 1 lipca 2014, 08:27
Auto: Leon ST
Silnik: benzyna 1.8

Re: Chiptunning

Postprzez SDeba » 30 września 2015, 20:57

bmelon napisał(a):SDeba czy sam instalowałeś box? Robiłeś to z kanału lub podośnika?

Pozdrawiam,
GB

Sam instalowałem. Mimo że pod maskę zaglądałem w Leonie może trzeci raz to zajęło mi to 10 minut. W moim silniku wszystkie czujniki sa pod maska. Tak jak pisalem znajomy mial od HP do Cupry i tam trzeba pod autem cos podlaczyc, ale nie wiem jak to robił choć wiem ze sam.
Zobacz Profil
SDeba
Stella +
Stella +
 
Posty: 85
Dołączył(a): 21 lutego 2014, 16:44
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez maciek89 » 30 września 2015, 22:13

Tak jeszcze spojrzałem na cenę boxa DTE w DTUK i z przesyłką do PL wychodzi 2500-2600, też ciekawa alternatywa. Dziwne, że taniej niż na stronie DTE.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez 83Dario » 1 października 2015, 06:30

Ale wy się z tymi boxami sadzicie za przeproszeniem, za gotowce żeby tyle przepłacać i jeszcze później za hamownie płacić to jakiś żart. Umawiacie się czy do Ecuproject do Mirka czy do Bartka od CTR macie boxa za 2tyś wraz z hamowaniem auta przed i po oraz gwarancja na urządzenie. Zamawianie boxów za 2,5tys i bawienie się w podłączanie + ciekawość ile jest a ile było przed za gotowca to dla mnie bezsens.
Macie już w Polsce firmy tunerskie które robią to za mniejszą kasę i stroją pod wasze auto tak jak było to w moim przypadku.
Pozdrawiam i miłej zabawy życzę :-D
Zobacz Profil
83Dario
Sport
Sport
 
Posty: 619
Dołączył(a): 22 lutego 2012, 15:45
Lokalizacja: WLKP
Auto: FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez HPFactory » 1 października 2015, 08:56

SDeba, bardzo się cieszymy, że jesteś zadowolony :)

maciek89, pozwolę sobie na kilka słów o DTUK. Firma ta jest jednym z pierwszych partnerów DTE Systems na świecie, a od kilku(nastu?) lat starają się tworzyć własną markę w UK. DTUK korzysta z rozwiązań DTE Systems tj. z naszych modułów, okablowania i programów. Aczkolwiek w przypadku niektórych modeli robią znacznie agresywniejsze ustawienia, przez co nie mogą oferować naszej 12 miesięcznej gwarancji. Przykładem takich ustawień jest Golf 7 GTI, gdzie z 230KM chłopaki obiecują 315KM, aczkolwiek zdaniem DTE jest to wyżyłowanie tego rozwiązania do granic możliwości :) Mimo wszystko polecamy produkty Andrewa z DTUK, bo w końcu to nasza rodzina ;) Oczywiście za niższą ceną idą w parze niższe "przywileje" i brak gwarancji, że to co kupujemy jest faktycznie od DTE Systems, bo DTUK może bez naszej wiedzy zmieniać programy na swoje, co nie zawsze wychodziło im na dobre ;) Skontaktuj się z nami prywatnie, a może też uda nam się coś ciekawego zaproponować ;)

83Dario, nasza nadrzędna zasada, to że nie wypowiadamy się ani dobrze, ani źle o konkurencji. Dlatego też postaram się pisać jak najbardziej ogólnie. Po pierwsze, co to znaczy, że miałeś "boxa" strojonego pod swoje auto? Boxy z natury powinny być urządzeniami inteligentnymi (stąd biorą się w nich co raz potężniejsze procesory i oprogramowanie), bo powinny w czasie rzeczywistym dostosowywać swoje działanie do tego, jak obecnie pracuje silnik (stąd obecność w naszym Performance Pack podłączenia do czujnika wału rozrządu, z którego możemy odczytać między innymi obecne obroty silnika, dzięki czemu jesteśmy w stanie tworzyć pełne mapy dla silnika). Mapy są tworzone w DTE Systems przez długi czas, bo wykonujemy ogromną ilość pomiarów i zaznajamiamy się bardzo dobrze z silnikiem. Jeśli ktoś twierdzi, że robi mapę na "boxa" od zera w pół godziny, to chętnie polecimy go DTE, bo oszczędzi ogromną ilość pracy :-D Nie chcę sobie nawet wyobrażać, co ktoś może Ci sprzedawać pod pojęciem "strojenia", skoro jedyne co może zrobić ze swoim produktem, to wrzucić tam gotowy soft od producenta, a następnie zmieniać dwa suwaczki procentowe góra dół, które oszukują stale silnik o na stałe wyznaczony procent.

W przypadku topowych rozwiązań typu "box" strojenie NIE JEST wymagane i powie Ci to każda topowa firma w tej dziedzinie - nawet ABT (legenda tuningu VAG) nie daje swoim partnerom tego typu zaleceń, a wręcz to uniemożliwia, bo mogą oni jedynie zainstalować to, co przyszło w przesyłce. To o czym mówisz to jedynie "proofing" na hamowni, czyli udowadnianie sobie, że jednak ten przyrost jest. Sprawa z naszymi klientami wygląda w ten sposób, że od momentu instalacji jeżdżą oni z uśmiechem na twarzy i odkrywają swój pojazd "na nowo", stąd rzadko kiedy mierzą auta z Performance Pack na hamowni, bo zwyczajnie czują ten przyrost i są z niego w stu procentach zadowoleni. Niektórzy klienci mierzą auta we własnym zakresie i najczęściej jest to miłe zaskoczenie na plus, tak jak ostatnio w przypadku Golfa R klientowi wypluło 378KM ;)

Instalacja samemu jest zalecana zarówno przez DTE Systems jak i przez nas. Dlaczego? Bo chcemy, aby klienci wiedzieli, jak działa produkt, do czego jest podłączony, a przede wszystkim, aby mogli sami go odłączyć. Możliwość odłączenia samemu jest przydatna zarówno przed zaplanowaną wizytą w serwisie, a przede wszystkim przed niezaplanowaną, dlatego zwyczajnie do tego zachęcamy. A że instalacja jest prosta i nie trzeba do niej więcej niż jednej pary rąk, a każdy kto kiedykolwiek składał meble z IKEI sobie z nią poradzi, to nie spotykamy się z tym, aby klienci mieli z tym problem - wręcz odwrotnie.

Co do ceny - chciałbym zaznaczyć, że w naszej cenie zawarte jest: 14 dni na przetestowanie produktu, 12 miesięczna gwarancja na silnik, elektronikę silnika i skrzynię biegów, 24 miesiące gwarancji na sam produkt, dożywotnie wsparcie z naszej strony w Polsce oraz produkt od znanej i nieanonimowej firmy na rynku europejskim ;)

Na koniec dodam, że wielu z przytaczanych ogólnie na forum tunerów od 2016 roku będą oferować nasze produkty ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
HPFactory
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 września 2015, 09:08
Auto: Inne
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez bmelon » 1 października 2015, 10:24

Myślę, iż w.w wypowiedzi jest dużo informacji, które innym, tak jak mi pozwolą na podjęcie decyzji o zakupie. Ja jeszcze czekam na dostawę urzadzenia, ale po instalacji i po pewnym okresie użytkowania nieomieszkam się z Wami podzielić wrażeniami.

Pozdrawiam,
GB
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bmelon
Sport
Sport
 
Posty: 540
Dołączył(a): 1 lipca 2014, 08:27
Auto: Leon ST
Silnik: benzyna 1.8

Re: Chiptunning

Postprzez bmelon » 1 października 2015, 16:55

Właśnie zainstalowałem PedalBox. Bardzo fajna sprawa polecam. Zupełnie inny samochód - tj. reakcja na gaz - teraz jest jak z moto ciśniesz i jedzie bez zastanowienia.

Pozdrawiam,
GB
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bmelon
Sport
Sport
 
Posty: 540
Dołączył(a): 1 lipca 2014, 08:27
Auto: Leon ST
Silnik: benzyna 1.8

Re: Chiptunning

Postprzez mateusz_FR77 » 26 października 2015, 18:00

Joł.. robił z was ktoś program w Leonie 2.0TDI 184ps?
Jak sie sprawdza? Duża różnica ? i ile wyszło na hamowni ? :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mateusz_FR77
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30 lipca 2015, 17:49
Auto: Seat Leon III 5F FR
Silnik: turbo diesel inny

Re: Chiptunning

Postprzez bmelon » 27 października 2015, 15:17

Ja zainstalowałem Performance Pack firmy DTE Systems do swojego 1.8 TSI. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne - auto zyskało większą elastyczność na 2-6 biegu i znacznie lepiej przyspiesza. Śmiało polecam tym, którzy obyli się z mocą swojego auta i brakuje już pozytywnych wrażeń z jady.

Pozdrawiam,
GB
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bmelon
Sport
Sport
 
Posty: 540
Dołączył(a): 1 lipca 2014, 08:27
Auto: Leon ST
Silnik: benzyna 1.8

Re: Chiptunning

Postprzez Morano » 2 listopada 2015, 00:09

fajne opowiastki i artykuł promocyjny tu czytam. Oczywiście każdy robi jak chce i jego sprawa ale ja z podobnym bajerem już się raz spotkałem i zaraz po podłączeniu " wielokanałowego sterownika zewnętrznego " ( niezła ściema) i jeździe próbnej , szybko kazałem to ustrojstwo ściągnąć zanim spustoszenie w silniku spowoduje. Wiem , że osoby którym wizja utraty gwarancji jest straszniejsza od zepsucia silnika zawsze wybiorą Box lub nie mają innej możliwości ( brak możliwości tuningu przez OBD itp) . W takim wypadku ratują się tym co jest na rynku. Jednakże ja mając porównanie na tym samym aucie Super Box lub dobry chip , zawsze powiem - Nigdy więcej żadnego boxa. A ja mam pytanie : jak chcę z tego boxa wycisnąć nie + 50 KM tylko 25 i to w pewnym , ustalonym przeze mnie przedziale obrotów to co mi Pan z HP Factory zaproponuje ? Jak sprawdzi ? I na koniec jak słyszę , że hamownia w ogóle nie jest potrzebna na tym etapie to .... :brawo: Na FB też nie wiele wynika z opracowań tejże firmy a niusy to głównie z niemieckich stron widać. Trochę to dla mnie mało przekonujące i nierzetelne ale pewnie jestem uprzedzony do boxów.

-- 2 listopada 2015, 01:09 --

aha , i jeszcze spytam dlaczego niemieckie DTE ma hamownie to strojenia , testów czy czego tam jeszcze a Wy nie potrzebujecie?
Dla mnie to ściema i pakowanie gotowych pudełek pod maskę i tyle. A w dodatku kupe lania wody i brandzlowania powietrza na forum. Owszem , silnika to może nie zabije i autko coś tam lepiej będzie się odpychało ale boxy to syf jest i tyle. ( takie jest moje zdanie jedynie ).
Podobnie działa jedna firma w Opolu. Cuda na kiju i wielka ściema a jak zapytałem dlaczego w aucie nie czuć przyrostu mocy to powiedzieli , że jeżdżę jak emeryt to jak mam moc poczuć. Silnik trzeba wkręcać na obroty. Sęk w tym , że przed instalacją mówili zupełnie odwrotnie. Że auto już od dołu będzie ciągnąć i że nie ma potrzeby kręcenia silnika bo dół będzie mocniejszy i takie tam. Wolałe zapłacić 600 PLN ( za ich czas pracy i strojenie indywidualne) niż z tym syfem jeździć . A z rury wydechowej to taki świst był na wysokich obrotach , że myślałem że zaraz wirnik sprężarki wyleci w kawałkach. Jakoś po programie tego nie było a silnik ciągnął od dołu do samej góry.
CUPRA 290 - 314 KM 397 Nm. Teraz : 355 KM 460 Nm.
Mercedes GLC 43 AMG - 425 KM 606 Nm.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Morano
Sport
Sport
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 sierpnia 2015, 18:28
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cupra ST 290
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez HPFactory » 2 listopada 2015, 16:31

fajne opowiastki i artykuł promocyjny tu czytam. Oczywiście każdy robi jak chce i jego sprawa ale ja z podobnym bajerem już się raz spotkałem


Czyli z czym się spotkałeś? Z produktem DTE Systems, czyli Performance Pack podłączonym pod minimum trzy czujnijki w silniku? Bo jeśli marka była inna lub rozwiązanie dwu/jedno kanałowe, to naprawdę "nie ima" się to do nas zupełnie. Trochę tak jakbyś przetestował Fiata, a potem powiedział, że skoro Fiat się słabo prowadził, to Porsche też będzie ;)

" wielokanałowego sterownika zewnętrznego " ( niezła ściema)

Dlaczego ściema? Wszyscy w branży wiedzą (i próbują nas dogonić), że podłączamy się pod minimum trzy czujniki w aucie. A ten trzeci jest najważniejszy, bo z niego dowiadujemy się na jakich obrotach pracuje silnik, stąd nie zalewamy silnika paliwem oraz nie zwiększamy ciśnienia w sposób niekontrolowany, tak jak to ma miejsce w przypadku zwykłych rozwiązań typu box. Dlatego też proszę o konkrety lub o nie obrażanie naszego rozwiązania, skoro nie miałeś z nim kontaktu.

Jednakże ja mając porównanie na tym samym aucie Super Box lub dobry chip , zawsze powiem - Nigdy więcej żadnego boxa.

Twój wybór, choć nadal nie rozumiem, jak jakiś Super Box odnosi się do naszych produktów. Równie dobrze można powiedzieć, że nigdy więcej tradycyjnego chiptuningu, bo jakiś tuner skopał Ci program. Masło maślane.

A ja mam pytanie : jak chcę z tego boxa wycisnąć nie + 50 KM tylko 25 i to w pewnym , ustalonym przeze mnie przedziale obrotów to co mi Pan z HP Factory zaproponuje ?

Nic nie zaproponujemy. I nie tylko my jako HP Factory - samo DTE Systems tez nic nie zaproponuje, ani żaden inny partner na rynku. Dlaczego? Pomijam już fakt, że każdy klient we własnym zakresie może wybrać w jakim zakresie obrotów ma odbywać się tuning za pomocą przycisków na obudowie. Bo przede wszystkim odnosi się to do idei DTE Systems, czyli "Bezpiecznego tuningu" - nigdy nie pozwolimy na to, żeby ktokolwiek poza inżynierami firmy DTE Systems dostosowywał program i działanie urządzenia indywidualnie. Nie możemy dawać wtedy an to żadnej gwarancji. To jest normalna praktyka każdego dużego tunera - choćby vide ABT. Programy na Performance Pack tworzone są przez długi czas, pod uwagę brane są różne czynniki w tym też zalecenia producenta na temat wytrzymałości jednostki lub jego długotrwała praca pod różnym rodzajem obciążenia. Sprzedajemy gotowy produkt pod którym podpisujemy się naszymi markami. Reasumując nie wykonujemy usług tego typu, bo (proszę się nie obrazić) wierzymy w to, że nasz zespół inżynierów składających się również z byłych twórców silników w BMW i VAG, lepiej wie co jest dobre dla silnika i jak to można wykonać.

I na koniec jak słyszę , że hamownia w ogóle nie jest potrzebna na tym etapie to .... :brawo:

A dlaczego ma być potrzebna? Chętnie przeczytamy Twoje zdanie, a wtedy dopiero możemy wytłumaczyć, gdzie się mylisz :)

Na FB też nie wiele wynika z opracowań tejże firmy a niusy to głównie z niemieckich stron widać. Trochę to dla mnie mało przekonujące i nierzetelne ale pewnie jestem uprzedzony do boxów.

A jakich opracowań sobie życzysz? Tak jak wszyscy w tej branży sprzedajemy 98% produktów online, stąd poza Case Story w postaci opracowywania rozwiązań od DTE Systems, poza zadowolonymi telefonami/mailami od klientów, ciężko nam cokolwiek pokazać. Choć oczywiście nie twierdzę, że nie masz racji, bo racją jest, że za mało się udzielamy w internecie, a to ze względu na to, iż pracujemy nad nową stroną, poszerzamy działalność o nowe dziedziny (ciężarówki) oraz szukamy osoby, która wspomoże obecny zespół w tych zadaniach :) Mimo wszystko możemy zdradzić, że niedługo opublikujemy galerię wybranych aut z całej polski, które jeżdżą z naszymi rozwiązaniami ;)

aha , i jeszcze spytam dlaczego niemieckie DTE ma hamownie to strojenia , testów czy czego tam jeszcze a Wy nie potrzebujecie?

DTE Systems posiada hamownie jedynie co celów firmowych, czyli opracowywania samych produktów. Żaden klient, który obsługiwany jest w siedzibie DTE Systems nie ma możliwości wjazdu na tę hamownię, z czego klienci zdają sobie sprawę i nie mają z tym najmniejszych problemów. Dlaczego? Zawsze jadą na jazdę próbną na autobahn z zainstalowanym Performance Pack lub PedalBox - uśmiech lepszy niż jakikolwiek wynik z hamowni ;)

Dla mnie to ściema i pakowanie gotowych pudełek pod maskę i tyle. A w dodatku kupe lania wody i brandzlowania powietrza na forum. Owszem , silnika to może nie zabije i autko coś tam lepiej będzie się odpychało ale boxy to syf jest i tyle. ( takie jest moje zdanie jedynie ).


Zdanie szanujemy, aczkolwiek przyznasz rację, że mało konkretne informacje przekazujesz i chcąc nie chcąc najłatwiej lanie wody zarzucić Tobie ;) Polecam dokładnie zainteresować się na czym polega chiptuning, a potem dokładnie zobaczyć, co robią tunerzy podczas tzw. chipa - czy faktycznie cokolwiek jest strojone i czy faktycznie nie korzystają z gotowca. Za długo działamy w branży motoryzacyjnej oraz za długo siedzimy w motorsporcie, żeby móc przyznać Ci rację ;)

Podobnie działa jedna firma w Opolu. Cuda na kiju i wielka ściema a jak zapytałem dlaczego w aucie nie czuć przyrostu mocy to powiedzieli , że jeżdżę jak emeryt to jak mam moc poczuć. Silnik trzeba wkręcać na obroty. Sęk w tym , że przed instalacją mówili zupełnie odwrotnie. Że auto już od dołu będzie ciągnąć i że nie ma potrzeby kręcenia silnika bo dół będzie mocniejszy i takie tam. Wolałe zapłacić 600 PLN ( za ich czas pracy i strojenie indywidualne) niż z tym syfem jeździć . A z rury wydechowej to taki świst był na wysokich obrotach , że myślałem że zaraz wirnik sprężarki wyleci w kawałkach. Jakoś po programie tego nie było a silnik ciągnął od dołu do samej góry.

Kolejny raz Cię proszę - nie wprowadzaj w błąd innych użytkowników forum. Nie jesteśmy żadną firmą z Opola i nie mamy zielonego pojęcia co za dobry lub niedobry produkt włożyli Tobie pod maskę. Nie generalizuj, bo to nie te czasy. W naszym przypadku nie spotkałem się jeszcze nigdy, aby ktoś niepoczuł przyrostu mocy, czy to w 1.2 TSI czy w 4.4 V8 z M5 F10. Ponadto dajemy 14 dni na przetestowanie produktu - jak jesteś niezadowolony, to zwracasz i zapominasz o kłopocie. No i wtedy faktycznie możesz nam "dokopać", ale póki co śmiem twierdzić, że nie widziałeś naszych produktów nawet na zdjęciach, więc jest to trochę krzywdzące ;)
PS. To że miałeś wrażenie, że coś jest nie tak na wysokich obrotach, to normalne w przypadku zwykłych boxów niektórych firm. Sterując jednym lub dwoma kanałami bez wiedzy o obrotach i obciążeniu silnika można przedawkować ciśnienie i turbina głupieje ;)

Ponadto swoimi wypowiedziami niejako obrażasz naszych klientów, a mamy ich rocznie około 200 tysięcy na całym świecie.

Jeśli masz do nas konkretne pytania, to czekamy na odpowiedź, a chętnie się ustosunkujemy ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
HPFactory
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 września 2015, 09:08
Auto: Inne
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez maciek89 » 2 listopada 2015, 18:34

200 tysięcy klientów co roku i 540 lajków na fb przy DTE Systems... Hmmm to się nie dodaje. :) Dla porównania RaceChip 50 tysięcy like i włączona opcja oceny produktu, gdzie swoją drogą można też znaleźć negatywne opinie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez Morano » 2 listopada 2015, 19:02

jak wcześniej wspomniałem - ściema i tyle. Ja tego nie kupię - baaa, za darmo nie wezmę. A poza tym się nieźle nagadać muszą aby swoje argumenty przedstawić w dobrym świetle ( czyli - lanie wody jednak :mrgreen: ). A tak na poważnie, i bez podtekstów. Nie chcę nikogo szczuć ani obrażać. Taki mamy rynek , że jak jest produkt to i kupiec się zawsze znajdzie i jego wola czy kupi. Ale na litość Boską , z taką PR- ową gatką do do PISiorów się zgłoście na pisanie przemówień :bukiet:
I jeszcze raz mam identyczne skojarzenie z opisywaną wcześniej firmą z Opola. Toczka w toczkę identyczne podejście i identyczne zachowanie ( bo pewnie i poziom profesjonalizmu podobny)
HPFactory napisał(a):Żaden klient, który obsługiwany jest w siedzibie DTE Systems nie ma możliwości wjazdu na tę hamownię, z czego klienci zdają sobie sprawę i nie mają z tym najmniejszych problemów. Dlaczego? Zawsze jadą na jazdę próbną na autobahn z zainstalowanym Performance Pack lub PedalBox - uśmiech lepszy niż jakikolwiek wynik z hamowni ;)

każdy klient ( uważam , że przynajmniej większość z nich) chciałaby mieć wiedzę i ochotę na sprawdzenie ile tak KM przybyło. Rozumiem , że macie takie procedury ale dlaczego nie ma takiej możliwości aby na hamownie wjechać ? Jak przyjedzie koleś M5 i poprosi ładnie , że wiecie,rozumiecie ale bardzo by mi zależało na wykresiku , bo to moje hobby i td itp. to rozumiem , że jakby dopłacił 1000Euro to i tak nie wjedzie na hamownie ? Nonsens i tyle. Zupełnie jak u waszych kolegów z Opola: nie pozwalamy wejść na hamownię bo boimy się aby Pan nam technologii nie skradł :brawo: Wszędzie czują podstęp i widzą zagrożenie ze strony zwykłego klienta. Na koniec mówią , że jak się Pan przejedzie to banan będzie zajefajny. Ale niestety banana nie było a właściciel nieźle zdębiał i zaczął marudzić jak mu powiedziałem , że wolę te 600 PLN stracić + paliwo w dwie strony niż ich badziewie brać. To nie chciał uwierzyć , że ktoś jest na tyle rozsądny , że woli te parę stówek stracić niż pakować się w większe kłopoty.
HPFactory napisał(a):Jeśli masz do nas konkretne pytania, to czekamy na odpowiedź, a chętnie się ustosunkujemy

Reasumując : nie mam więcej pytań i kończę drążyć temat bo klawiatury szkoda.
Powodzenia dla całego zespołu HP tjuning . Niech Moc będzie z wami :wink:
CUPRA 290 - 314 KM 397 Nm. Teraz : 355 KM 460 Nm.
Mercedes GLC 43 AMG - 425 KM 606 Nm.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Morano
Sport
Sport
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 sierpnia 2015, 18:28
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cupra ST 290
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez bmelon » 2 listopada 2015, 19:19

Morano napisał(a):fajne opowiastki i artykuł promocyjny tu czytam. Oczywiście każdy robi jak chce i jego sprawa ale ja z podobnym bajerem już się raz spotkałem i zaraz po podłączeniu " wielokanałowego sterownika zewnętrznego " ( niezła ściema) i jeździe próbnej , szybko kazałem to ustrojstwo ściągnąć zanim spustoszenie w silniku spowoduje. Wiem , że osoby którym wizja utraty gwarancji jest straszniejsza od zepsucia silnika zawsze wybiorą Box lub nie mają innej możliwości ( brak możliwości tuningu przez OBD itp) . W takim wypadku ratują się tym co jest na rynku. Jednakże ja mając porównanie na tym samym aucie Super Box lub dobry chip , zawsze powiem - Nigdy więcej żadnego boxa. A ja mam pytanie : jak chcę z tego boxa wycisnąć nie + 50 KM tylko 25 i to w pewnym , ustalonym przeze mnie przedziale obrotów to co mi Pan z HP Factory zaproponuje ? Jak sprawdzi ? I na koniec jak słyszę , że hamownia w ogóle nie jest potrzebna na tym etapie to .... :brawo: Na FB też nie wiele wynika z opracowań tejże firmy a niusy to głównie z niemieckich stron widać. Trochę to dla mnie mało przekonujące i nierzetelne ale pewnie jestem uprzedzony do boxów.

-- 2 listopada 2015, 01:09 --

aha , i jeszcze spytam dlaczego niemieckie DTE ma hamownie to strojenia , testów czy czego tam jeszcze a Wy nie potrzebujecie?
Dla mnie to ściema i pakowanie gotowych pudełek pod maskę i tyle. A w dodatku kupe lania wody i brandzlowania powietrza na forum. Owszem , silnika to może nie zabije i autko coś tam lepiej będzie się odpychało ale boxy to syf jest i tyle. ( takie jest moje zdanie jedynie ).
Podobnie działa jedna firma w Opolu. Cuda na kiju i wielka ściema a jak zapytałem dlaczego w aucie nie czuć przyrostu mocy to powiedzieli , że jeżdżę jak emeryt to jak mam moc poczuć. Silnik trzeba wkręcać na obroty. Sęk w tym , że przed instalacją mówili zupełnie odwrotnie. Że auto już od dołu będzie ciągnąć i że nie ma potrzeby kręcenia silnika bo dół będzie mocniejszy i takie tam. Wolałe zapłacić 600 PLN ( za ich czas pracy i strojenie indywidualne) niż z tym syfem jeździć . A z rury wydechowej to taki świst był na wysokich obrotach , że myślałem że zaraz wirnik sprężarki wyleci w kawałkach. Jakoś po programie tego nie było a silnik ciągnął od dołu do samej góry.

O jedną rzecz chciałem zapytać jaka jest alternatywna dla właścicieli pojazdów na gwarancji?

Poza brakiem tuningu i utratą tejże.

Pozdrawiam,
GB
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bmelon
Sport
Sport
 
Posty: 540
Dołączył(a): 1 lipca 2014, 08:27
Auto: Leon ST
Silnik: benzyna 1.8

Re: Chiptunning

Postprzez Raynold » 2 listopada 2015, 19:33

Znaleźć tunera, który da gwarancje na silnik i skrzynie :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Raynold
Sport
Sport
 
Posty: 273
Dołączył(a): 17 czerwca 2014, 18:55
Auto: Leon FR DSG
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez HPFactory » 2 listopada 2015, 20:02

maciek89, jeśli miarą jakości jest fanpage na FB to zapraszam do DTE Systems z ponad 30 tys. realnych fanów - https://www.facebook.com/DTE-Systems-GmbH-138101816244145/?fref=ts

Morano, zupełnie nie rozumiesz naszej idei. Nie piszemy długich wywodów, aby mydlić oczy, ale by każdy mógł dokładnie zrozumieć z czym ma do czynienia, jak to działa, kim jesteśmy, jak możemy Wam pomóc i tym podobne. Staramy się być jak najbliżej klientów i ludzi. Rozumiem, że polskie firmy przyzwyczaiły do innego traktowania, że klientem się jest do czasu wpisania PINu, a potem już się nie znamy. Ciężko mi zrozumieć, jak takie podejście jest dla Ciebie gorsze od jakichś firm z Opola, co z tego co zrozumiałem robią remap (tj. wgrywają gotowca z sieci) za 600zł - z góry przepraszam tę firmę za takie słowa. Brakuje Ci wiedzy, a przede wszystkim argumentów, z którymi chętnie byśmy podyskutowali. Opierasz się na ogólnikach i kiedy proszę o konkrety, to się wycofujesz, więc sam zastanów się, komu robisz większą krzywdę ;)

Co do hamowni w DTE Systems - trafiłeś z ceną. Taką podajemy klientom, jeśli mają zamiar skorzystać z hamowni i nie słyszałem, żeby ktokolwiek się zdecydował w ostatnich miesiącach. Tak jak DTE Systems, również i my polecamy hamownie w okolicy klienta, gdzie może sprawdzić przed i po, jeśli potrzebuje się upewnić. Większość nie potrzebuje, bo chyba trzeba by było mieć problemy ze zdrowiem, aby nie czuć dodatkowej mocy i momentu. Pytasz, czemu DTE Systems nie "sprzedaje" swojej hamowni każdemu klientowi. Powody są dwa. Po pierwsze hamownia przez większość dnia jest używana do opracowywania nowych produktów, stąd męczące byłoby ciągłe odczepianie auta, wyjeżdżanie nim, podłączanie nowego i tak w kółko - strata czasu zespołu R&D. Po drugie chcemy aby hamownia była jak najmniej eksploatowana, aby spełniała cały czas nasze standardy. Dosłownie dwie ulice dalej jest identyczna hamownia, która robi pomiary za bodajże 150 euro, stąd nie widzę problemu. Niektórzy partnerzy na świecie, którzy zaczynali od tradycyjnego chiptuningu i nadal go mają w ofercie, mają własne hamownie, ale korzystają z nich jedynie do pomiarów dla klientów, a nie do strojenia urządzeń.

Proszę po raz ostatni o nie pomawianie nas, a więc o nie odnoszenie się do nas per "koledzy firmy z Opola". Nie mam zielonego pojęcia, o jakiej firmie jest mowa, a tym bardziej żadna firma z Opola z nami nie współpracuje ani nie jest naszym partnerem. Dlatego też uprzejmie proszę o nie wprowadzanie użytkowników forum oraz naszych klientów w błąd.

Ponadto Twoje teksty o tym, że nie czuje się różnicy po zamontowaniu: Primo - nie miałeś do czynienia z naszym produktem, a masz jedynie złe przygody z jakąś firmą z Opola, więc jak to się ma do nas? Po drugie nic nie stoi na przeszkodzie, aby spróbować - musiałbyś naprawdę nas nie lubić i potrafić oszukiwać samego siebie, żeby nie poczuć różnicy. Mam nadzieję, że napiszą tutaj opinię niedługo nasi klienci z Cuprą 280 i 265 ;)

Reasumując - brak argumentów, brak wiedzy, a następnie brak odwagi na dyskusję. My za to życzymy frajdy z jazdy swoją Cuprą - niezależnie od mocy pod maską i sposobu jej uzyskania ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
HPFactory
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 września 2015, 09:08
Auto: Inne
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez KAI » 2 listopada 2015, 20:08

HPFactory moim zdaniem sami w tym momencie padacie ofiarą swojej zbyt agresywnej autopromocji.
Jedyna wiarygodna reklama, to ta którą dają użytkownicy. OK - bmelon jet zadowolony - jemu wierzę.
A spamowanie w tym wątku - naprawdę... za dużo... i efekt jest odwrotny do zamierzonego.
KAI
Zobacz Profil
KAI
Sport
Sport
 
Posty: 933
Dołączył(a): 10 maja 2014, 16:08
Lokalizacja: Krk
Auto: SEAT LEON ST FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez maciek89 » 2 listopada 2015, 20:10

HP dzięki, szkoda, że system ocen produktu jest wyłączony. :(
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez bmelon » 2 listopada 2015, 20:10

Raynold napisał(a):Znaleźć tunera, który da gwarancje na silnik i skrzynie :)

Tuner nie da gwarancji na wszystkie usterki - tylko na te elementy związane z pracą nowego programu. A co z pozostałymi bolączkami, tychże pojawiających się np. z powodu wady matriałowej lub złego zaprojektowania?

Pozdrawiam,
GB
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bmelon
Sport
Sport
 
Posty: 540
Dołączył(a): 1 lipca 2014, 08:27
Auto: Leon ST
Silnik: benzyna 1.8

Re: Chiptunning

Postprzez Vampire1984 » 2 listopada 2015, 20:56

HPFactory napisał(a):

Dajcie spokoj z tymi wywodami i kryptoreklama bo az nie dobrze sie czyta takie maturalne wywody.
Ja rozumiem ze byliscie na szkoleniach i wciskali wam kit ze trzeba robic mega PR i wciskac ludziom swoje produkty na necie(fb fora twitter blogi srele morele itepe itede) ale bez przesady. To tak jak wchodzi sie do sklepu i zlatuje sie do Ciebie stado sepow sprzedawcow z pytaniem czy cos podac. Chyba logiczne ze klient nie baran i jak wlazi to wie po co.
Nie napisaliscie NIC KONKRETNEGO, tylko bijecie sie z koniem(user'ami na forum) i my sie bijemy z koniem(my z wami).
To wasze posty i sami sie wpraszacie tu na forum z reklama
search.php?author_id=31755&SN=posts
Takie bezczelne konta powinno sie banowac za to ze "sami przywolujemy sie do tablicy" :|
Był: Toyota Yaris FL 1.0, Toyota Corolla IX 1.4, Honda Accord VII FL 2.0, Leon 5F 1.4 viewtopic.php?f=91&t=55743
Jest: MB A250 4M viewtopic.php?f=34&t=67730
|
My other car, would be a Jet Fighter
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Vampire1984
Cupra
Cupra
 
Posty: 2085
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 15:27
Lokalizacja: Północ
Region: zachodniopomorskie
Auto: MB A250 4M W177
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chiptunning

Postprzez noodl3s » 2 listopada 2015, 20:57

Morano napisał(a):fajne opowiastki i artykuł promocyjny tu czytam. Oczywiście każdy robi jak chce i jego sprawa ale ja z podobnym bajerem już się raz spotkałem i zaraz po podłączeniu " wielokanałowego sterownika zewnętrznego " ( niezła ściema) i jeździe próbnej , szybko kazałem to ustrojstwo ściągnąć zanim spustoszenie w silniku spowoduje. Wiem , że osoby którym wizja utraty gwarancji jest straszniejsza od zepsucia silnika zawsze wybiorą Box lub nie mają innej możliwości ( brak możliwości tuningu przez OBD itp) . W takim wypadku ratują się tym co jest na rynku. Jednakże ja mając porównanie na tym samym aucie Super Box lub dobry chip , zawsze powiem - Nigdy więcej żadnego boxa. A ja mam pytanie : jak chcę z tego boxa wycisnąć nie + 50 KM tylko 25 i to w pewnym , ustalonym przeze mnie przedziale obrotów to co mi Pan z HP Factory zaproponuje ? Jak sprawdzi ? I na koniec jak słyszę , że hamownia w ogóle nie jest potrzebna na tym etapie to .... :brawo: Na FB też nie wiele wynika z opracowań tejże firmy a niusy to głównie z niemieckich stron widać. Trochę to dla mnie mało przekonujące i nierzetelne ale pewnie jestem uprzedzony do boxów.

-- 2 listopada 2015, 01:09 --

aha , i jeszcze spytam dlaczego niemieckie DTE ma hamownie to strojenia , testów czy czego tam jeszcze a Wy nie potrzebujecie?
Dla mnie to ściema i pakowanie gotowych pudełek pod maskę i tyle. A w dodatku kupe lania wody i brandzlowania powietrza na forum. Owszem , silnika to może nie zabije i autko coś tam lepiej będzie się odpychało ale boxy to syf jest i tyle. ( takie jest moje zdanie jedynie ).
Podobnie działa jedna firma w Opolu. Cuda na kiju i wielka ściema a jak zapytałem dlaczego w aucie nie czuć przyrostu mocy to powiedzieli , że jeżdżę jak emeryt to jak mam moc poczuć. Silnik trzeba wkręcać na obroty. Sęk w tym , że przed instalacją mówili zupełnie odwrotnie. Że auto już od dołu będzie ciągnąć i że nie ma potrzeby kręcenia silnika bo dół będzie mocniejszy i takie tam. Wolałe zapłacić 600 PLN ( za ich czas pracy i strojenie indywidualne) niż z tym syfem jeździć . A z rury wydechowej to taki świst był na wysokich obrotach , że myślałem że zaraz wirnik sprężarki wyleci w kawałkach. Jakoś po programie tego nie było a silnik ciągnął od dołu do samej góry.

Ja rozumiem, że jesteś wielkim przeciwnikiem box'ów ale zarzucając komuś brak konkretów i pisanie ogólnikami wypadałoby samemu tego nie robić...
Dlaczego uważasz, że nowe boxy są złe? Nie pytam z przekory, tylko z ciekawości i proszę o konkrety.
Pytam, bo sam czekam na Cuprę i z oczywistych względów rozważam a w zasadzie jestem zdecydowany na boxa.
Z jakichś względów np. Comsport to sprzedaje a firma cieszy się uznaniem na rynku i nie wierzę, że nie przetestowali tego.
Zobacz Profil
noodl3s
Stella +
Stella +
 
Posty: 78
Dołączył(a): 5 października 2006, 20:59
Lokalizacja: lbn
Auto: ibiza

Re: Chiptunning

Postprzez HPFactory » 2 listopada 2015, 21:18

Vampire1984, zacznę od tego, że już zarzucałeś nam różne rzeczy i niestety zmyłeś się jak tylko odpisaliśmy konkretnie na Twoje przedziwne teorie. Poza tym proponuję poczytać czym się różni PR od Marketingu, a jeszcze lepiej zrozumieć, czym jest kryptoreklama, a czym obecność marki w różnych mediach. Nie pierwszy raz rzucasz pojęciami, o których (co wszyscy widzą) - nie masz pojęcia vide hamownie. Dziwisz się, jak się "przywołaliśmy do tablicy"? Polecamy narzędzie Brand24 - jeśli prowadzisz markę, to potrafi zdziałać cuda, choć oczywiście rozumiem, że łatwiej węszyć teorie spiskowe, szczególnie że Ci "podpadliśmy" :)

Co do braku konkretów - nie zgodzę się. Użytkownicy forum (wg. Ciebie "konie") zadawali pytania, wyrażali zainteresowanie, stąd odpowiadaliśmy na nie. Do tego służy forum - do komunikacji i wymiany opinii. Fakt, że odpowiedzi były długie, ale taką mamy tendencję. Nie rozumiem również, dlaczego dana marka ma mieć zakaz wstępu na forum, jeśli jest ewidentne zainteresowanie nią. Jeśli przeszkadzamy niektórym, to naprawdę wystarczy nie czytać (szczególnie z takim podejściem do innych i do tuningu), a w razie czego zgłosić moderatorom, choć ciężko mi sobie wyobrazić, aby mieli powód wszcząć interwencję.

Jakby nie było - ostatnie wpisy to w znaczącej mierze offtopic, za co z góry przepraszamy i postaramy się dalej trzymać tematu ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
HPFactory
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 września 2015, 09:08
Auto: Inne
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez Vampire1984 » 2 listopada 2015, 21:51

HPFactory napisał(a):Vampire1984, zacznę od tego, że już zarzucałeś nam różne rzeczy i niestety zmyłeś się jak tylko odpisaliśmy konkretnie na Twoje przedziwne teorie.

Pokazcie prosze konkretny post skierowany w Wasza strone zarzucajacy WAM cos bo jakos sobie nie przypominam czegos takiego.
Był: Toyota Yaris FL 1.0, Toyota Corolla IX 1.4, Honda Accord VII FL 2.0, Leon 5F 1.4 viewtopic.php?f=91&t=55743
Jest: MB A250 4M viewtopic.php?f=34&t=67730
|
My other car, would be a Jet Fighter
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Vampire1984
Cupra
Cupra
 
Posty: 2085
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 15:27
Lokalizacja: Północ
Region: zachodniopomorskie
Auto: MB A250 4M W177
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chiptunning

Postprzez Daniel1980 » 2 listopada 2015, 22:04

Witam,

dorzuce i ja pare informacji nt. alternatywy, o ktora pytal bmelon.

Otoz nawiazalem kontakt z takim firmamit jak ABT, OCT i bodajze MTM.
ABT ma swoje przedstawicielstwo w Polsce: http://pachura.pl/tuning.php?lang=pl
OCT to robi przez np. Mercedesa w Polsce.
ABT daje nawet 2 letnia gwarancje, cos w rodzaju gwarancji fabrycznej"Gwarancja ABT: w chwili obecnej firma ABT udziela bezpłatnej, 2-letniej gwarancji o zakresie identycznym z gwarancją producenta na silnik i układ przeniesienia napędu. Gwarancja liczona jest od daty pierwszej rejestracji"
OCT daje troche slabsza gwarancje.
Pytanie dla mnie brzmi teraz jak podchodzimy do ryzyka pojawienia sie usterki spowodowanej np tuningiem przez box.
ABT kosztuje ca 2100 Euro netto
OCT o ile pamietam 2500 Euro.
Jesli kogos stac, to brac ABT lub OCT i nie martwic sie o gwarancje. Jesli ktos uwaza ze to za duzo, to wybiera innych tunerow bez gwarancji lub z minimalna gwarancja na silnik. Wtedy placimy 2,5-3 tys PLN.
Niech kazdy samemu rozstrzygnie ile warte jest ryzyko. Rozpietosc jest spora :mrgreen: .

Ja sam bylem przekonany do boxa, jednak teraz coraz czesciej mysle o programie downpipe i wydechu intercooler, dolot. Nie wiem, czy do konca gwarancji wystarcza mi osiagi ktory daje box, trzeba tu podjac decyzje na najblizsze 2-3 lata, ktora droga sie pojdzie; albo fun, dzwiek i osiagi , albo ochrona gwarancyjna i proby oszukiwania czujnikow boxami :mrgreen: .

Pozdrawiam
Daniel
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez karambazielona » 2 listopada 2015, 23:03

HPFactory

Z całym szacunkiem ale już wiem skąd ta cena za box HPFactory 2899,00 zł brutto.

W cenę wliczona jest promocja np. tutaj na forum.

2899,00 zł brutto za box przyrost mocy 20 km :) to jakieś 144 PLN za 1KM :) Cena jest zaporowa względem osiągów.

(przykłąd silnik 1.6 TDI)
Zobacz Profil
karambazielona
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 13 grudnia 2014, 08:08
Auto: Leon
Silnik: CAXC 1.4

Re: Chiptunning

Postprzez noodl3s » 2 listopada 2015, 23:10

karambazielona napisał(a):HPFactory

Z całym szacunkiem ale już wiem skąd ta cena za box HPFactory 2899,00 zł brutto.

W cenę wliczona jest promocja np. tutaj na forum.

2899,00 zł brutto za box przyrost mocy 20 km :) to jakieś 144 PLN za 1KM :) Cena jest zaporowa względem osiągów.

(przykłąd silnik 1.6 TDI)

Ale ktoś Cię zmusza/zmuszał do zakupu boxa? Mogłeś zrobić program za 2/3 lub 1/2 ceny boxa i cieszyć się jeszcze lepszym wynikiem.
Cena box'ów jest spora, ale mnie wcale nie dziwi. Jest popyt- cena rośnie.
Teraz nagle zacznie się nagonka. Atakujcie Compsport / przedstawiciela ABT bo też mają boxy.
Zobacz Profil
noodl3s
Stella +
Stella +
 
Posty: 78
Dołączył(a): 5 października 2006, 20:59
Lokalizacja: lbn
Auto: ibiza

Re: Chiptunning

Postprzez Vampire1984 » 3 listopada 2015, 06:31

noodl3s napisał(a):Teraz nagle zacznie się nagonka. Atakujcie Compsport / przedstawiciela ABT bo też mają boxy.

Tyle ze zadnego z nich tu nie widzimy
Był: Toyota Yaris FL 1.0, Toyota Corolla IX 1.4, Honda Accord VII FL 2.0, Leon 5F 1.4 viewtopic.php?f=91&t=55743
Jest: MB A250 4M viewtopic.php?f=34&t=67730
|
My other car, would be a Jet Fighter
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Vampire1984
Cupra
Cupra
 
Posty: 2085
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 15:27
Lokalizacja: Północ
Region: zachodniopomorskie
Auto: MB A250 4M W177
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chiptunning

Postprzez HPFactory » 3 listopada 2015, 09:53

noodl3s, cena jest adekwatna do jakości produktu oraz tego, co dostajemy w zamian tj. gwarancję na pojazd, dożywotnią możliwość wymiany modułu na pasujący do nowego pojazdu, obsługę w kraju i wiele innych. Nasze produkty obecne są na całym świecie w tym (sic!) w niektórych krajach Afryki, Chinach lub Tajwanie. Są to kraje dużo biedniejsze od nas, ale mimo wszystko nie ma tam problemu z ceną. Tak samo nie mają z nią problemu nasi klienci w Polsce :) Jeśli patrzysz na tego typu tuning przez pryzmat ceny, to są naprawdę dużo tańsze rozwiązania. Poszukaj na Allegro a zejdziesz z cenami od kilku stówek, tylko błagam - nie pisz potem, że boxy to "zło" i nie porównuj tego do naszych rozwiązań. Co do tego, że w cenę wliczona jest promocja - utrzymujemy ceny równe do tych jakie są w DTE Systems w dodatku na bardzo korzystnym (dla Was) kursie euro, a co do promocji - nie kosztuje nas ani złotówki ;)

Swoją drogą jako jedna z 3-4 firm na świecie oferujemy do 1.6 TDI (i innych TDI jako Stage 2) tzw. injector tuning, czyli podłączamy się pod same wtryskiwacze, a więc sterujemy w całości wtryskiem i np. SOI. Dla niektórych producentów to jeszcze fizyka kwantowa, zaś u nas w ofercie od kilkunastu lat. Dla 1.6 TDI to najbezpieczniejsza metoda podniesienia mocy za pomocą zewnętrznych rozwiązań. Takie rozwiązania są też stosowane w ciężarówkach oraz maszynach rolniczych, chociaż tam często steruje się wszystkim analizując bezpośrednio sygnał biegnący z ECU (czyli wpinamy się kilka cm za samym ECU).

noodl3s, nie ma sensu nikogo atakować. Tak jest świat skonstruowany, że na kilkadziesiąt pozytywnych osób, które zadzwonią/napiszą i porozmawiają o temacie, pośmieją się i przybiją piątkę, znajdą się i tacy, co muszą ponarzekać. Gdzieś ta równowaga musi być zachowana, więc bez stresu ;) Inna rzecz, że tego typu "akcje" mają efekt odwrotny do zamierzonego (przez narzekających), bo zainteresowanie i ilość zapytań wzrasta, dlatego też pisałem, że takie osoby robią krzywdę jedynie sobie ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
HPFactory
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 września 2015, 09:08
Auto: Inne
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez maciek89 » 3 listopada 2015, 10:55

Vampire1984 napisał(a):
noodl3s napisał(a):Teraz nagle zacznie się nagonka. Atakujcie Compsport / przedstawiciela ABT bo też mają boxy.

Tyle ze zadnego z nich tu nie widzimy


Nie widzimy ich, bo nie potrzebują takiej nachalnej reklamy w stylu garnków do gotowania zdrowej żywności. Mają realnych zadowolonych klientów, a nie wirtualnych. Jeśli ktoś ma budżet to wio z Cuprą do Sportmile na Stage 1.5 ! :) Z tego wątku się już zrobiła reklama DTE- najśmieszniejsze, że nie poparta żadnymi pomiarami przez klientów przed i po (czasy przyspieszeń pomiar na hamowni). Jak już iść w solidną reklamę to z budżetem i zaoferować takie możliwości pierwszym klientom za darmo, a nie wykupić podstawowy abonament w b24 za 89 zł i prowadzić profil na Instagramie. Zaczyna się robić śmietnik z tego wątku... Wszyscy już wiedzą, że od niedawna istnieje HP Factory, które sprzedaje najwspanialsze na świecie produkty DTE i już chyba wystarczy tego cyrku. :|
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez SDeba » 3 listopada 2015, 10:58

maciek89 napisał(a):
Vampire1984 napisał(a):
noodl3s napisał(a):Teraz nagle zacznie się nagonka. Atakujcie Compsport / przedstawiciela ABT bo też mają boxy.

Tyle ze zadnego z nich tu nie widzimy


Nie widzimy ich, bo nie potrzebują takiej nachalnej reklamy w stylu garnków do gotowania zdrowej żywności. Mają realnych zadowolonych klientów, a nie wirtualnych. Jeśli ktoś ma budżet to wio z Cuprą do Sportmile na Stage 1.5 ! :) Z tego wątku się już zrobiła reklama DTE- njaśmieszniejsze, że nie poparta żadnymi pomiarami przez klientów przed i po, więc to tylko spam i powinien się już dawno znaleźć w koszu.

Jestem ich klientem i zupelnie nie rozumiem czemu mam wydawac kase na pomiary czy wykresy z hamowni. Chcesz sie lepiej poczuc? Ja sie poczulem, bo zainstalowalem PP i jest roznica niebo a ziemia w moim silniku. Trzeba naprawde byc uposledzonym, zeby jej nie poczuc. Komu mamy cos udowadniac? Ja jestem zadowolony. Poza tym nie widze tutaj zadnej reklamy a tym bardziej "w stylu garnkow do gotowania zdrowej zynosci". Ze swieca szukac takich firm w PL co dziela sie tak chetnie wiedza, tak dobrze tlumacza i maja tak dobra obsluge klienta. A co do wymienionych firm szczerze zycze im takich wynikow i popularnocsi jak DTE czy RaceChip. Moze je osiagna w tym styleciu :mrgreen: Poza tym IMO brak obecnosci tych firm to nie dowod na to co piszesz a jedynie dowod na to, ze nie potrafia w dzisiejszy swiat, co widac przy pierwszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.
Zobacz Profil
SDeba
Stella +
Stella +
 
Posty: 85
Dołączył(a): 21 lutego 2014, 16:44
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez maciek89 » 3 listopada 2015, 11:33

SDeba po co pomiary? Raczysz żartować...
Racechip nie ma zbyt dobrych opinii, DTE ma wyłączone opinie na fb. Co do RaceChip, którym zdarza się zepsuć, jeśli wszystko działa wygląda to np tak:

Obrazek

Auto się nadmiernie grzeje, a co dopiero będzie latem...

Planowałem box, ale teraz już wiem, że odpuszczę temat. Poturlam się trochę serią i jak nic się nie posypie w tym TSI to wrzucam porządny program lub od razu Stage 2, bo nie ma się co bawić w te pudełka z tego co widzę. Poza tym w Cuprze nie da się zbyt wiele osiągnąć, ponieważ moc jest ucięta na ECU- dlatego przyrosty są mniejsze niż w bliźniakach.

Acha i Ty SDeba masz Pedal Box, a ja odnosiłem się do poprawy osiągów.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez SDeba » 3 listopada 2015, 11:36

Nie zartuje. Pytam zupelnie powaznie 8) Jak ma się nie grzać jak zwiększane jest ciśnienie bez wiezdy o obrotach silnika czyli zupelnie bez zadnej kontroli? Bylem na Adrenaline Motorsport kilka dni temu w Wwa to była właśnie 7R z boxem od DTE z wykresikiem na ponad 350KM bez zadnych innych modow. Facet juz sie chwalil wynikami rok temu jak objezdzal nowe S3 w stocku. Ale wiesz jedni chodza i rozmawiaja z ludzmi a drudzy licza fanow na fejsbuku :D

Edit: Mam PedalBox i Performance Pack w 1.4 TSI 140 koni.
Zobacz Profil
SDeba
Stella +
Stella +
 
Posty: 85
Dołączył(a): 21 lutego 2014, 16:44
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez maciek89 » 3 listopada 2015, 11:43

Ale Golf R się inaczej zachowuje, napisałem wyżej, ale Ci powtórzę- żeby w Cuprze mieć przyrost jak w 7R, czy S3 trzeba się dostać do ECU. Dlatego też mnie nie interesuje box, a nie dlatego, że neguję jakość oferowaną przez DTE. Choć uważam, że zawsze program będzie lepszy i bezpieczniejszy dla silnika (oczywiście odpowiednio wykonany)

@Wikipedia: Pomiar – według współczesnej fizyki proces oddziaływania przyrządu pomiarowego z badanym obiektem, zachodzący w czasie i przestrzeni, którego wynikiem jest uzyskanie informacji o własnościach obiektu.

A tak serio pomiar czasu przyspieszenia 100-200 gdzieś na niemieckiej autostradzie :D da miarodajny wynik modyfikacji.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez SDeba » 3 listopada 2015, 11:47

A to tutaj nie dyskutuje bo nie znam tak dobrze roznic pomiedzy tymi autami, choc gdzies czytalem, ze Cupra 280 i Golf R maja identyczne parametry w ECU. Na jakims eng forum ktos to sprawdzal nawet chyba. Z tym pomiaerem 100-200 nie taki zly pomysl. Moze cos pomysle, ale zupelnie szczerze mowie nie mam takiej potrzeby.
Zobacz Profil
SDeba
Stella +
Stella +
 
Posty: 85
Dołączył(a): 21 lutego 2014, 16:44
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Chiptunning

Postprzez Pelikson » 3 listopada 2015, 18:26

maciek89 napisał(a):
Planowałem box, ale teraz już wiem, że odpuszczę temat. Poturlam się trochę serią i jak nic się nie posypie w tym TSI to wrzucam porządny program lub od razu Stage 2, bo nie ma się co bawić w te pudełka z tego co widzę. Poza tym w Cuprze nie da się zbyt wiele osiągnąć, ponieważ moc jest ucięta na ECU- dlatego przyrosty są mniejsze niż w bliźniakach.


Wszystko jest to samo co w 7R, jedynie Cupra jest bardziej zdławiona na wydechu ( 3 czy 4 zwężki )
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pelikson
Sport
Sport
 
Posty: 608
Dołączył(a): 8 listopada 2014, 18:54
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: inne
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chiptunning

Postprzez maciek89 » 3 listopada 2015, 19:02

@Pelikson Tak, wszyscy wiemy, że catback ma zwężki, ale co z tego. :) Downpipe u bliźniaków też jest restrykcyjny, a jak widać wyżej catback w Golfie R też nie daje rady po boxie (przynajmniej w kombiaku). To, że oprogramowanie jest inne podpowiada Ci choćby ostatnia litera kodu silnika. Krąży mit, że ktoś gdzieś w UK za górami za lasami sprawdzał oprogramowanie i jest to samo, co w Golfie i tu się bajka kończy. Ja od 2 tunerów m.in. Compsport otrzymałem informację taką jak napisałem powyżej- to rzetelne info, które otrzymałem, a nie moje fanaberie. Mechanicznie silnik jest ten sam oczywiście, ale to każdy doskonale wie. Dodatkowo jeśli chodzi o Cupry wyprodukowane po maju b.r. to nic jeszcze nie wiadomo jak wygląda sprawa z ECU i nie da się tam grzebać (jeszcze), o czym gdzieś już pisałem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptunning

Postprzez TuneFORCE » 9 listopada 2015, 14:59

U nas BOX z montażem, dostrojeniem i pomiarami na hamowni kosztuje 2k netto.
Jest to dokładnie takie samo urządzenie jakie montuje EcuProject bo bierzmy, je od
tego samego dostawcy. BOXy sa programowalne i zyskuje sie na nich fajne przyrosty.

Kupowanie kota w worku chyba mija się z celem :wink:
Jedziesz do firmy, która ma hamownie i masz wszystko na papierze.
Golf R powered by http://www.tuneforce.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TuneFORCE
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 sierpnia 2009, 15:06
Lokalizacja: wałbrzych/poznań/trondheim
Auto: Golf R

Re: Chiptunning

Postprzez kazelot » 11 listopada 2015, 21:58

Cześć,

Mam do Was pytanie nt. chipa do Leona 2.0 tdi, 150 KM a najbardziej interesuje mnie kwestia gwarancji.
Czy Waszym zdaniem jest opcja aby tak zaingerować w sterownik silnika aby tej gwarancji nie tracić? Albo tak go zaprogramować, żeby nie był widoczny po wpięciu się komputera w serwisie? Jakie ew. są jeszcze inne możliwości aby uniknąć utraty gwarancji?

Może jesteście w stanie polecić jakiś sprawdzony serwis chipujący leony?

Z góry dziękuję za info.
Zobacz Profil
kazelot
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 listopada 2015, 21:44
Auto: SEAT LEON
Silnik: diesel inny

Re: Chiptunning

Postprzez Marcin_1p » 11 listopada 2015, 22:22

Nie chciało się poczytać?
Na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedz w tym temacie...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_1p
TopSport
TopSport
 
Posty: 1315
Dołączył(a): 8 stycznia 2013, 13:10
Lokalizacja: Warszawa
Auto: nie moje
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chiptunning Leona 5F

Postprzez gregor1 » 5 grudnia 2015, 13:22

Zobacz Profil
gregor1
Stella
Stella
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25 listopada 2012, 10:22
Auto: leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: Chiptunning Leona 5F

Postprzez KAI » 5 grudnia 2015, 16:25

gregor1 napisał(a):http://zmniejszacz.pl/zdjecie/345/3863922_skanowanie0001.jpg
wykres 1.8 tsi
box czy chip?
KAI
Zobacz Profil
KAI
Sport
Sport
 
Posty: 933
Dołączył(a): 10 maja 2014, 16:08
Lokalizacja: Krk
Auto: SEAT LEON ST FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Chiptunning Leona 5F

Postprzez 83Dario » 5 grudnia 2015, 16:37

Chip
Zobacz Profil
83Dario
Sport
Sport
 
Posty: 619
Dołączył(a): 22 lutego 2012, 15:45
Lokalizacja: WLKP
Auto: FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Chiptunning Leona 5F

Postprzez gregor1 » 5 grudnia 2015, 17:23

Dokladnie chip
Zobacz Profil
gregor1
Stella
Stella
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25 listopada 2012, 10:22
Auto: leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: Chiptunning Leona 5F

Postprzez 83Dario » 5 grudnia 2015, 17:52

Gregor sprawdź pocztę bo ci wiadomość wysłałem;-)
Zobacz Profil
83Dario
Sport
Sport
 
Posty: 619
Dołączył(a): 22 lutego 2012, 15:45
Lokalizacja: WLKP
Auto: FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron