Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Lord_Nikkon napisał(a):Dla mnie trochę niezrozumiałe jest jedno. Skoro Seat posiada silniki montowane do innych aut z grupy VAG to nie wiem czemu nie mogą zmienić mi oleju np w Skodzie, których jest przynajmniej kilka w danym mieście, nie licząc VW, Audi itd. Na moje pytanie, kategorycznie zaprzeczyli aby tak można było robić. Jak zawsze chodzi o kasę bo osprzęt i znajomość silników mają w każdym wymienionym wyżej salonie.
Lord_Nikkon napisał(a):Ja nie wiem co jest trudnego w wymianie oleju. W Fabii i w Tiguanie robiłem sam wymianę i te auta po dziś dzień jeżdżą. Mnie się wydaje że te koszty robi podłączenie do komputera i kasowanie przebiegu. Uważam to za chore draństwo. Tak samo cena części eksploatacyjnych (świece, olej, filtry) które są zupełnie oderwane od realiów rynkowych. Właśnie dlatego ASO są tak znienawidzone przez ludzi i często wystawiają negatywne oceny tak na zaś bo ludzie ślepi nie są i nikt nie lubi jak się go goli.
Ostatnie miejsce to wina monopolu ASO w danych regionach.
marcin1ja1 napisał(a):Wiem po Wrocławiu, że jak w mieście są 2-3 ASO tego samego producenta to obsługa zazwyczaj jest bardzo dobra.
kupusso napisał(a):Ktoś wymieniał w ostatnim czasie olej w Lellek Gliwice? Był problem z własnym olejem?
kupusso napisał(a):Ktoś wymieniał w ostatnim czasie olej w Lellek Gliwice? Był problem z własnym olejem?
trezor napisał(a):marcin1ja1 napisał(a):Wiem po Wrocławiu, że jak w mieście są 2-3 ASO tego samego producenta to obsługa zazwyczaj jest bardzo dobra.
Chyba nie mówisz o Seacie.
marcin1ja1 napisał(a):We Wrocławiu jest jedno ASO Seata plus wspólny serwis przy ASO VW. Na nieszczęście jest ten sam właściciel, więc wybór żaden. Jeżeli nie zgodzą się na zalanie mojego oleju i zmianę na interwał 15kkm to pojadę 60km do Lubina.
Lord_Nikkon napisał(a):marcin1ja1 napisał(a):We Wrocławiu jest jedno ASO Seata plus wspólny serwis przy ASO VW. Na nieszczęście jest ten sam właściciel, więc wybór żaden. Jeżeli nie zgodzą się na zalanie mojego oleju i zmianę na interwał 15kkm to pojadę 60km do Lubina.
A tak dlatego sportu poproś o pisemne uzasadnienie odmowy zalania oleju który otrzymał oficjalną aprobatę VW.
trezor napisał(a):Cała zabawa, że kiedy postawisz sprawę na ostrzu noża, to pewnie się zgodzą. Tylko czy chce się być klientem, który coś wymusił?
maciek89 napisał(a):Tak jak już ktoś pisał wcześniej- na wymianę oleju, czy typowy przegląd możecie jechać do Skody lub VW, jeśli u Was ASO Seata odmawia.
Lord_Nikkon napisał(a):
Ta a potem Seat nie uzna Ci gwarancji, bo... (tutaj wpisać całą litanie). Jeśli Seat Polska/VAG powie, czy też napisze że serwisowanie auta w Skodzie czy VW jest dozwolone i będzie to na papierze z pieczątkami - sure.
piotrmat79 napisał(a):złego w castrolu
piotrmat79 napisał(a):Panowie zadam może głupie pytanie. O ile miałem Honde i lałem Motula to pytam dlaczego wszyscy zalecacie do grupy VAG też motula lub Liqui? co jest złego w castrolu który jest niby tak polecany przez grupę VAG. W końcu i tu i tu normy się zgadzają.
karlos napisał(a): Teraz czytam te "chore" kwoty rzędu 450 zł za sam olej...
trezor napisał(a):We Wrocku usługa wymiany + filtr + jakaś tam pasta, w ASO kosztuje 204zł brutto.
Olej każdy wie za ile można kupić "na mieście".
trezor napisał(a):We Wrocku usługa wymiany + filtr + jakaś tam pasta, w ASO kosztuje 204zł brutto.
Olej każdy wie za ile można kupić "na mieście".
rossi napisał(a):co i tak jest o 50% przegięciem ceny za 30minut roboty.
marcin1ja1 napisał(a):A robiłeś wymianę na własnym oleju w ASO we Wrocławiu?
trezor napisał(a):rossi napisał(a):co i tak jest o 50% przegięciem ceny za 30minut roboty.
Roboczogodzina 230zł. Filtr 59zł. 7zł ta "pasta".marcin1ja1 napisał(a):A robiłeś wymianę na własnym oleju w ASO we Wrocławiu?
Tak.
marcin1ja1 napisał(a):Nie było stękania i marudzenia jak przyjechałeś z własnym olejem. Były przypadki na forum, że kategorycznie odmawiali wymiany na przywiezionym oleju. Możliwe, że ktoś im się już do dupy dobrał.
rossi napisał(a):trezor napisał(a):We Wrocku usługa wymiany + filtr + jakaś tam pasta, w ASO kosztuje 204zł brutto.
Olej każdy wie za ile można kupić "na mieście".
co i tak jest o 50% przegięciem ceny za 30minut roboty.
w ASO Maran za te same czynności 240pln
verton91 napisał(a):No tak, możesz mieć rację w obu kwestiach.
Tak czy inaczej, jutro odstawiam do Marana samochod na około 2 tygodnie, zgłaszam 12 usterek, od pierdół jak np zacinająca się klamka bagażnika, stukający fotel, po poważniejsze sprawy jak chyba slizgające się sprzęgło, piszczące sprzęgło, buczące łożysko koła. Niech się bawią, gwarancja się kończy więc nie spocznę aż nie naprawią, tłumaczeń ten typ tak ma nie przyjmuję, daruję tylko jeśli VGP odrzuci naprawy.
Ja na wakacje, a Leon do MariuszaZobaczymy jak z tego wybrną.
trezor napisał(a):W Niemczech prawie wszyscy jeżdżą na LL i nic się nie dzieje przy większych przebiegach
chlorek napisał(a):trezor napisał(a):W Niemczech prawie wszyscy jeżdżą na LL i nic się nie dzieje przy większych przebiegach
Bo tam do pracy dojeżdżają po 100km.
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości