Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
bmelon napisał(a):Jak?
Pozdrawiam,
GB
maciek89 napisał(a):W tym topicu jest zakaz publikowania osiągów auta i dyskusji na ten temat, a posty są kasowane przez administratora, więc proponuję usunąć te fotki.Cytując administratora: "Jeszcze raz przypominam że jest to temat o rozwiązaniach technicznych a nie osiągach aut."
artek_27 napisał(a):Widocznie osiągi z Audi można wklejać a z Cupry już nie żenada!!
-- 24 grudnia 2015, 03:12 --
Witam
Cupra po nowy modzie tzn DSG zmieniony soft jezdzi teraz jak szalona nie wiem czy admin tego nie usunie ale proszę dla zainteresowanych Cupra Stage 2 plus DSG Stage 2
https://youtu.be/B9HTn08GuYY
W Comsporcie , APR żeby mieć stage 2 trzeba wymienić dolot kompletny wydech i intercooler co napewno kosztuję nie małą kasę a u mnie tak jak pisałem soft ecu , dsg , downpipe i na tym koniec:) I pomimo tego moja Cupra myśle że co do osiagów nie ma się czego wstydzić ale to już taka moja sugestia .
Czekam za zaproszeniem od gtboard.com na małe wyścigi na lotnisku i wtedy zobaczymy jak wypadniemy.
Pozdrawiam
boban napisał(a):Panowie ile można bezpiecznie wycisnąć z 1.4 TSI ACT ze skrzynią DSG? Podobno skrzynia w moim przewidziana do 250Nm, bardzo ją zaboli zwiększenie niutków powiedzmy do 300? Nie upalam na co dzień cały czas na maxa, ale od czasu do czasu przydałoby się trochę ścignąć
Leon1975 napisał(a):tak na koniec roku postanowiłem coś dobrego dla siebie zrobić, poszedł program ..na hamowni w serii wyszło 195 kucy i 286 niutków po robocie 241 kucy i 318 niutków..czy było warto??... pewnie ze było ..różnica niesamowita..dla zainteresowanych wykres w linku poniżej..
maciek89 napisał(a):Orientuje się ktoś, czy przy robieniu programu można tak ustawić, żeby było przerywane odcięcie, czyli popularne wutututu?
Raynold napisał(a):boban napisał(a):Panowie ile można bezpiecznie wycisnąć z 1.4 TSI ACT ze skrzynią DSG? Podobno skrzynia w moim przewidziana do 250Nm, bardzo ją zaboli zwiększenie niutków powiedzmy do 300? Nie upalam na co dzień cały czas na maxa, ale od czasu do czasu przydałoby się trochę ścignąć
Jak każdy element mechaniczny, DQ200 MUSI zakładać rezerwę ponad 250Nm. Wg tunerów specjalizujących się w silnikach 1.4, max zakres momentu, który może przenieść DQ200 waha się od 340 do 380Nm w zależności od wersji. Nie wypowiadam się n/t zużycia sprzęgła. 300Nm - luz (ja mam 340Nm, lekko czasami lekko ślizga przy zmianie biegów, widoczne dla wprawnego oka).
Potencjalnie mozna to zwiększyc sprzęgłem kevlarowym, ale nie spotkałem się by ktoś sprowadził do PL (ok. 1000 Euro)
ora_dev napisał(a):Raynold napisał(a):boban napisał(a):Panowie ile można bezpiecznie wycisnąć z 1.4 TSI ACT ze skrzynią DSG? Podobno skrzynia w moim przewidziana do 250Nm, bardzo ją zaboli zwiększenie niutków powiedzmy do 300? Nie upalam na co dzień cały czas na maxa, ale od czasu do czasu przydałoby się trochę ścignąć
Jak każdy element mechaniczny, DQ200 MUSI zakładać rezerwę ponad 250Nm. Wg tunerów specjalizujących się w silnikach 1.4, max zakres momentu, który może przenieść DQ200 waha się od 340 do 380Nm w zależności od wersji. Nie wypowiadam się n/t zużycia sprzęgła. 300Nm - luz (ja mam 340Nm, lekko czasami lekko ślizga przy zmianie biegów, widoczne dla wprawnego oka).
Potencjalnie mozna to zwiększyc sprzęgłem kevlarowym, ale nie spotkałem się by ktoś sprowadził do PL (ok. 1000 Euro)
W życiu bym się nie odważył robić chipa w aucie z DQ200, miałem seryjną O2FL 1.6 TDI 250Nm i na przestrzeni 100.000km sprzęgło było wymieniane 2 razy na gwarancji. Badziewie jakich mało.
ora_dev napisał(a):Szarpało podczas ruszania
Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka
ora_dev napisał(a):Raynold napisał(a):boban napisał(a):Panowie ile można bezpiecznie wycisnąć z 1.4 TSI ACT ze skrzynią DSG? Podobno skrzynia w moim przewidziana do 250Nm, bardzo ją zaboli zwiększenie niutków powiedzmy do 300? Nie upalam na co dzień cały czas na maxa, ale od czasu do czasu przydałoby się trochę ścignąć
Jak każdy element mechaniczny, DQ200 MUSI zakładać rezerwę ponad 250Nm. Wg tunerów specjalizujących się w silnikach 1.4, max zakres momentu, który może przenieść DQ200 waha się od 340 do 380Nm w zależności od wersji. Nie wypowiadam się n/t zużycia sprzęgła. 300Nm - luz (ja mam 340Nm, lekko czasami lekko ślizga przy zmianie biegów, widoczne dla wprawnego oka).
Potencjalnie mozna to zwiększyc sprzęgłem kevlarowym, ale nie spotkałem się by ktoś sprowadził do PL (ok. 1000 Euro)
W życiu bym się nie odważył robić chipa w aucie z DQ200, miałem seryjną O2FL 1.6 TDI 250Nm i na przestrzeni 100.000km sprzęgło było wymieniane 2 razy na gwarancji. Badziewie jakich mało.
Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka
Leon1975 napisał(a):tak na koniec roku postanowiłem coś dobrego dla siebie zrobić, poszedł program ..na hamowni w serii wyszło 195 kucy i 286 niutków po robocie 241 kucy i 318 niutków..czy było warto??... pewnie ze było..różnica niesamowita..dla zainteresowanych wykres w linku poniżej..
https://drive.google.com/file/d/0By6r7V ... sp=sharing
ora_dev napisał(a):Do odważnych świat należyŻyczę jak najdłuższej bezproblemowej jazdy
Ja się zraziłem do DQ200 na tyle, że będę ją odradzał każdemu.
Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka
WoWun napisał(a):Gdzie robiłeś program? Proszę o opinie na temat dobrej firmy na terenie Warszawy.
TomekZakrzewo napisał(a):Czekam za swoim 1.4 act z Dsg.. silnik stosunkowo młody i na razie ni chciałbym dłubac przy nim.. gwarancja itp.. ale może jest ktoś na forum co już dłubał przy takim??
Jak wrażenia? Ile udało się wyciągnąć? I jak przekłada się to na elastyczność przyspieszenie i spalanie??
Damian napisał(a):Hej. Przelotówkę zamiast pierwszego i środkowego tłumika dla poprawy dzwięku mam zamówioną, więc żeby dokończyć kompletowanie pakietu moich własnych "spojlerów" do pełni szczęścia brakuje mi tylko boxa (gwarancja) na poziomie jakościowym stage 0.5 compsportu. I tu pytanie, w cuprach od marca 2015 do ecu dobrało się tylko APR? Ale boxów takich jak stage 0.5 compsportu to nie dotyczy i działają nawet z wydanymi dzisiaj autami? Pytanie drugie, jaką mam alternatywę dla 0.5 z compsportu na takim samym poziomie jakościowym. Ecuproject? Kogo jeszcze polecacie?
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości