Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Przed zakupem zadzwonię i się zapytam. Teoretycznie Twój pomysł wydaje się być spoko, nie pomyślałem o tym przed zmianą na 15 tys. km. Tylko przy interwale 30 tys. km trzeba sprawdzić, jaką normę można lać, żeby nie jeździć na różnych olejach co 15 tys. km.Matador napisał(a):Nie robią problemu w ASO ze zmiany lepkości?
Zastanawiam się, czy zmiana interwału na 15 tys km sie opłaca,
taniej wychodzi zmieniać w ASO co 30, a dodatkowo co 15 prywatnie, poza ASO..
parametry zbliżone do 3x tańszego Lotosa 5W30 z normą C2/C3bzykofm napisał(a):o Penrite Enviro + myślałeś?
Arson napisał(a):Wymiana co 20 000km
Te oleje należy wymieniać co 15 000 km.Arson napisał(a):Pacjent: 2.0 TDI CR z DPF 115 000 km
Po przejrzeniu tematu stoję przed wyborem:
Motul 8100 X-Clean C3 5W40
Liqui Moly 4100 top tec 5W40
MILLERS OILS EE LONGLIFE 5w40
Wymiana co 20 000km
A.
davcio2 napisał(a):Arson a skąd przekonanie że przy 110 stopni trzeba zwalniać bo temperatura jest za wysoka? (pytam nie atakuje)
Jakoś zawsze myślałem że dobrej jakości olej syntetyczny wytrzymuje spokojnie te 110- 130 stopni.
I poprawcie mnie jeśli się mylę ale zmiana oleju na dobry jakościowo chyba uspokoi tylko twoje sumienie że przy 110stopniach silnik ma się dobrze a nie obniży temperatury oleju.
chlorek napisał(a):Arson napisał(a):Wymiana co 20 000km
a potem się dziwisz że coś się dzieje![]()
Millers bardzo dobry olej. Sam teraz zalałem i jestem pozytywnie zaskoczony.
chlorek napisał(a):Czasami trzeba i co 8tys wymieniać.
Z najczęściej polecanych w tym wątku łatwo wyłapać
- Motul 8100 X-max 0w40
natomiast równie ciekawe wydają się oleje:
- Ravenol 5w40 VST, https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe- ... 90117.html
- Ravenol 5w30 VMP, https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe- ... 23313.html
- Eurol synergy 0w30, https://lejolej.pl/pl/p/EUROL-Synergy-0 ... ntetyk/387
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości