mateoturbo napisał(a):byłem na spotkaniu z elektrykiem z VW powiedziałem mu o rzeczach które chce dołożyć to zaczął się śmiać,
To ja tym bardziej uśmieje się z tego elektryka

czyli pseudofachowca
W moim Leonie dołożne zgodnie z oryginałem (czyli oryginalna instalacja (piny, okablowanie) oryginalna funkcjonalność jak z fabryki):
- H7 na full LED
- samopoziomowanie reflektorów
- przednie czujniki parkowania
- spryskiwacze reflektorów
- automatyczne światła/czujnik deszczu
- lusterko fotochrom
w innych autach doposażaliśmy m.in
- ACC octavia III
- kamera cofania ze spryskiwaczem octavia III
- elektryczna klapa Passat 2017r.
i nie robił tego serwis bo tam pracują w dużej części wymieniacze a nie mechanicy czy elektrycy
W planach mam też kilka innych modów (o ile będzie na to czas ...)
I coż z tego że jest component protection - to już jest znane od mniej więcej 2006roku w Audi - w Seacie jest to nowość (od 6 lat) i jest do zrobienia poprzez kodowanie online - zajmuje to 5 min jak masz dostęp online
Czytając takie brednie z serwisu wiem jedno - porządne warsztaty niezależne zawsze będą miały klientów i będą miały bardzo dobrą opinię wśród klientów- a o serwisach będą krążyły jedynie opowieści jacy tam fantaści pracują.
Daj fotkę Twojej szyby od zewnątrz - miejsce mocowania lusterka.
marwisn napisał(a): Bez serwisówek, odpowiedniego fejsa pod auto i wiedzy na temat kompatybilności poszczególnych serii podzespołów grubsze mody to ciężki temat.
Nie ma rzeczy niemożliwych. Ale jak czasami mówię klientowi ile czasu i pieniędzy będzie kosztować jakaś niby mała dokładka to robi wielkie oczy i odpuszcza.
Dokładnie tak jak wspomina kolega
marwisn - masz wiedzę, doświadczenie to zrobisz nie mal wszystko.
Ale większość rzeczy kosztuje - niektórym się wydaje ze za 100-200pln zrobią mod który kosztuje przy zakupie auta 2000pln
Wbrew pozorom grupa VAG to prostackie konstrukcyjnie samochody