Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez jaro4444 » 13 kwietnia 2006, 00:21

Miałem ustawiczne problemy z wibrowaniem kierownicy przy hamowaniu (lekkim). Zrobiłem wszystko co możliwe. Wymieniłem tarcze, klocki, silenblocki, koła, ... Nic to nie dało. Kiedyś już napisałem co myślę o tym:
"Juz mnie chu... strzela :evil:
Założyłem kolejny komplet tarcz ORI + ORI klocki. 1000 km jeździłem jak dziewica, ostrożnie docierałem tarcze i klocki. Co z tego skoro już nie jest idealnie. Znów potrafią zawibrować przy hamowaniu. We wtorek pójdą jeszcze do Bodexa na sprawdzenie a jak okaże się wszystko ok to szukam układu 288mm. Mam uzasadnione podejrzenia, że wine za zjawisko ponosi zla konstrukcja zacisku 280 mm i nie odchodzące od tarczy klocki.
Mam w związku z tym jedno pytanie - czy jeśli kupie kompletnego McPersona od np Golfa IV lub Octavii I 130 PD to amory, spręzyny i łożyska McPersona są takie same jak w Leonie"

Były u Bodexa i też nic to nie dało co doprowadziło mnie do pasji.

Jak pomyślałem kiedyś tak zrobiłem. W bagażniku mam kompletne McPersony od Leona TS 150 KM TDI PD (17 kkm :mrgreen: ) i chcę je wsadzić w miejsce swoich dotychczasowych. Czy ktoś wie jak jest z przewodami hamulcowymi giętkimi do przedniego zacisku? Wg etki wychodzą te same przewody giętkie a tylko dla CupryR i 4x4 są podobno inne. Kto się orientuje jak to jest dokładnie i czy te od 280 pasują do 288? Po świętach zaraz wymiana 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Reklama

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Tonny S » 13 kwietnia 2006, 06:58

jaro4444 napisał(a): Czy ktoś wie jak jest z przewodami hamulcowymi giętkimi do przedniego zacisku? Wg etki wychodzą te same przewody giętkie a tylko dla CupryR i 4x4 są podobno inne. Kto się orientuje jak to jest dokładnie i czy te od 280 pasują do 288? Po świętach zaraz wymiana
Pasuje bez najmniejszego problemu - do Cupry R sa inne ze wzgledu na całkowicie inne zaciski i sposób podłaczenia przewodu do nich.


BTW proponuje od razu wymienic przewody na te w oplocie metalowym.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez jaro4444 » 13 kwietnia 2006, 07:36

Jaki zacisk ma Octa RS? Taki jak 288 mm? Bo w Skodzie podają, że cholera idzie do RS i 4x4 przewód 1J0611701G a do 280 mm 1J0611701. W Seacie podają znów do wszystkich oprócz CupryR i 4x4 1J0611701. Więc naprawdę wygląda, że do 256, 280, 288 i 312 mm idzie wszędzie taki sam. Byłoby fajnie bo na razie nie mam kasy więcej na przewody a seryjne by stykły. :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Tonny S » 13 kwietnia 2006, 07:46

jaro4444, nie szukaj dziury w całym ja mam przewód w oplocie wzór Octavia tdi pod zacisk 288 mm, który jest taki sam jak 312 mm a hebel mam 312 mm i wszystko pasi - mocowania sa te same.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez jaro4444 » 13 kwietnia 2006, 07:55

Tonny dzięki. Pytam bo jak zdążę to może dziś przekładkę zrobię a nie chciałbym zostać z wozem rozgrzebanym na podnośniku.

Tonny jak coś to osobiście Cię uduszę :mrgreen: :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Tonny S » 13 kwietnia 2006, 08:04

Tonny jak coś to osobiście Cię uduszę


Nie dasz rady :twisted: :wink:

BTW zaopatrz się w płyn hamulcowy :!:
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez jaro4444 » 13 kwietnia 2006, 08:09

Tonny S napisał(a):BTW zaopatrz się w płyn hamulcowy


Mam całą butlę Bosch DOT4 takiego jak w układzie zalany jest (też zresztą nowy bo ma miesiąc ok) :-D

[ Dodano: Czw 13 Kwi, 2006 ]
Sprawdziłem przewody są te same - przy 280 mm końcówkę przewodu giętkiego przy tłoczku przed obracaniem się i luzowaniem śruby chroni okrągły bolec wchodzący w wycięcie od przodu końcówki a przy 288 tą rolę pełni płaski bok końcówki opierający się o odlew tłoczka. Ale sam przewód jest ten sam co mnie bardzo cieszy :mrgreen: .
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Sammael » 10 marca 2008, 00:34

Panowie odgrzewam kotleta. Dzisiaj zdobyłem(dzięki Silver za nagranie sprawy :ok:) komplet 288mm z FR ARL z 2005r, na spocie Asgaard nie był pewien czy przeguby zewnętrzne ASV do tego będą pasować P&P, stąd moje pytanie do tych którzy przeprowadzali taką modyfikacje. Auto jak w podpisie ASV z końca 2002.
Na razie wstawiłbym 288 ze względu na dobry stan tarcz, na przyszłość myśle o jarzmach i tarczach 312.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez albertpopo » 10 marca 2008, 12:36

W A3 i Golfie IV na 100% pasują więc i w Leo powinno.
Zobacz Profil
albertpopo
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 października 2007, 07:43
Lokalizacja: Ś-cie
Auto: A3

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez jaro4444 » 10 marca 2008, 17:11

Przeguby zewnętrzne pasują od ASV do McPhersonów od ARL.
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Barth » 10 marca 2008, 17:50

Sammael, widzę ze ten sam tor modyfikacji objeliśmy :) Na dodatek dostawca również ten sam :)
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez bodzio » 20 marca 2008, 23:55

Witam. mam pytanie czy ktoś sprawdzał,czy pod McPhersony odARL i tarcze 288 mm.
wejdą felgi 15". Mam obecnie tarcze 280mm. w ASV i chcę zamontować te 288mm.anie chciałbym zmieniać felg 15" na zimę. pozdr.
Zobacz Profil
bodzio
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 marca 2008, 12:39
Lokalizacja: podkarpacie
Auto: leon

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez jaro4444 » 21 marca 2008, 00:07

Wejdą ;)
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez bodzio » 21 marca 2008, 00:30

0dzięki za szybką odpowiedz. zaufam i zamieniam. pozdr.
Zobacz Profil
bodzio
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 marca 2008, 12:39
Lokalizacja: podkarpacie
Auto: leon

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez nixu » 21 marca 2008, 00:33

bodzio napisał(a):Mam obecnie tarcze 280mm. w ASV i chcę zamontować te 288mm


a Ja mam pytanie, gdzie sens ladowania paru set zlotych w zmiane tego? To tylko 8mm czyli praktycznie bez roznicy.. Czym sie to az tak rozni, ze wszyscy zmieniaja?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
nixu
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2635
Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Śląsk
Auto: IX

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Piotrek_tdi » 21 marca 2008, 00:34

Jak juz robić to na 312mm tak to nie ma sensu :yes:
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez jaro4444 » 21 marca 2008, 00:37

nixu napisał(a):Czym sie to az tak rozni, ze wszyscy zmieniaja?


Konstrukcją zacisku, klockiem o wiekszej pojemniości cieplnej, grubszą i odporniejszą termicznie tarczą,...
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez bodzio » 21 marca 2008, 00:54

mam możliwość zakupu całego zestawu[McPerson,zwrotnica,tarcza,zacisk]za przyzwoitą cenę. Zależy mi głównie na amorku i sprężynie od top sporta. Chciałem usztywnić nieco i lekko obniżyć mojego ASV. nadmienię,że raczej nie wchodzi w grę,[choć słyszałem,że są super] zakup sprężyn Einbach z uwagi na obniżenie. Wydaje mi się wersja od top sporta dość optymalna, a i też chwalona. Pozdr.
Zobacz Profil
bodzio
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 marca 2008, 12:39
Lokalizacja: podkarpacie
Auto: leon

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Marcin_TDI » 21 marca 2008, 01:03

jak bedziesz mial eibachy to sie zamienie z toba na moje seryjne z TS. Eibach jest rewelacja, komfort lepszy niz na seryjnym zawiasie...
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Kozak » 21 marca 2008, 17:25

Marcin_TDI napisał(a):Eibach jest rewelacja, komfort lepszy niz na seryjnym zawiasie...
dokładnie tak , a wygląda o niebo lepiej

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

[1M] Hamulce 280mm na 288mm

Postprzez daniel12345 » 23 marca 2008, 12:38

Witam serdecznie i Wesołych Świąt wszystkim klubowiczom życzę,
mam pytanko odnośnie zmiany hamulców w Seacie Toledo II.
Mam standardowe 280mm, aktualnie 3 komplet tarcz i klocków i kazde po 2-4 kkm szlak trafia, krzywią sie i bija. Miałem juz Lucasy teraz mama ATE PD, niestety juz do wymiany po 2000km!!!! Czy jest możliwość zmiany na tarcze 288mm i 25mm grube, czy to coś pomoże, chodzi mi tylko o trwałość, skuteczność hamulców dla mnie jest wystarczająca, nie bawie sie w tuning. Jakie elemeny musiał bym wymienić. Jakie były by koszty orientacyjne. Mam 2 komplety felg 15" także Wieksze tarcze nie wejdą niż 288mm. Czy warto kupić np używane zwrotnice od golfa 130 KM. Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi.
Zobacz Profil
daniel12345
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 lutego 2008, 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: SEAT TOLEDO

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez leem » 23 marca 2008, 14:36

daniel12345, poszukaj na forum bo już było
musisz kupić jarzma i zaciski (chyba forumowicz nixu miał takie do sprzedania)
felga 15 będzie pasować

aha i zajrzyj tutaj
viewtopic.php?p=161497#161497
Był Leon 210PS/410NM
Było BMW 287PS/572NM
Jest 310PS/630NM
MOTUL filtry MANNa sportowe tarcze, klocki hamulcowe i wszystkie inne części samochodowe
Zawieszenia EIBACH, KW, H&R, WEITEC, KYB, AP, BILSTEIN.
Opony nowe Continental, Dunlop, Pirelli itd..
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leem
FR
FR
 
Posty: 1952
Dołączył(a): 23 kwietnia 2006, 11:40
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: BMW 330D

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Maicroft » 23 marca 2008, 14:52

daniel12345, Probowales ATE PD przegrzac w kontrolowany sposob ??

Moje ATE PD 312mm tez zaczely bic po 10kkm. Teraz maja ponad 30kkm i jest igla.
Zobacz Profil
Maicroft
Stella +
Stella +
 
Posty: 72
Dołączył(a): 20 października 2005, 19:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Octavia
Silnik: CDLD 2.0

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez FenDeR » 23 marca 2008, 18:22

Potrzebne są nowe zwrotnice, zaciski oraz jarzma koszt w graniczach 600-700 pln komplet ale prawdopodbnie bez tarcz, mam ten sam problem i poszukuję właśnie zwrotnic pod te hamulce
Zobacz Profil
FenDeR
Stella
Stella
 
Posty: 25
Dołączył(a): 11 stycznia 2006, 14:59
Lokalizacja: Hajnówka
Auto: Seat Leon TDI 125 HP

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez mammoth » 23 marca 2008, 22:49

komplet zwrotnic, jarzm i zaciskow (warto przed zakupem upewnic sie czy nie sa uszkodzone tarcze od ABS'u bo potem jest problem z ich wymiana)

koszt takiego zestawu od 800zł

pod zacisk na tarcze 288x25 mozna zakladac 15tki na styk...
www.VAGserwis.pl diagnostyka, naprawy biezace, naprwy glowne VW Audi Seat Skoda Porsche Subaru Piekna 78 W-w tel. 669 51 76 75
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mammoth
Sport
Sport
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9 października 2005, 19:08
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: paSCUDO

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez daniel12345 » 24 marca 2008, 11:48

A na czym polega to kontrolowane przegrzanie tarcz?? poszukam może na allegro kompletnych zwrotnic i zobacze jak to cenowo wygląda bo juz mam dosyć tych wymian tarcz. Czy te tarcze 288x25mm są dużo trwalsze? jeżdzi ktoś już na takich?

[ Dodano: Pon 24 Mar, 2008 ]
Może sie ktoś orientuje jakie tarcze były montowane w VW BORA GOLF IV 1.9 TDI 115KM 2001r
Zobacz Profil
daniel12345
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 lutego 2008, 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: SEAT TOLEDO

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Maicroft » 24 marca 2008, 21:51

Tarcze 288 musisz szukac od silnika TDI 130KM lub 1.8T min 150KM. Slabsze auta mialy 280mm tarcze.


U mnie pomoglo kilka hamowan pod rzad 160-0km/h i tak kilka razy, potem jedna trasa pokonana w deszczu z duza iloscia mocnych hamowan, bo akurat mi sie spieszylo. I glownie po tym pierwszym jak reka odjal :)
Zobacz Profil
Maicroft
Stella +
Stella +
 
Posty: 72
Dołączył(a): 20 października 2005, 19:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Octavia
Silnik: CDLD 2.0

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez mammoth » 24 marca 2008, 22:37

daniel12345 napisał(a):poszukam może na allegro kompletnych zwrotnic


tylko nie kupuj z wersji 4x4 jesli masz oske bo sa inne...
www.VAGserwis.pl diagnostyka, naprawy biezace, naprwy glowne VW Audi Seat Skoda Porsche Subaru Piekna 78 W-w tel. 669 51 76 75
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mammoth
Sport
Sport
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9 października 2005, 19:08
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: paSCUDO

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez daniel12345 » 25 marca 2008, 12:01

Kurcze, gość napisał mi ze te są 288 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=333594053
Po prośbie o obmiar tarczy napisał: "wychodzi mi 288 mierzone od przodu tarczy, a wiec mierzone przez te zgrubienie, grubosc tarczy 2,3. Tarcze i klocki jak nowe"
I teraz nie wiem, nie chce żeby mnie w h...a zrobił. Były w tych borach 115KM tarcze 288mm?? może sie ktoś z tym spotkał, jak nie to będe gościa atakował o dokładny obmiar i modlił sie żeby to było to :peace: Pozdrowionka
Zobacz Profil
daniel12345
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 lutego 2008, 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: SEAT TOLEDO

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Tonny S » 25 marca 2008, 12:06

daniel12345 napisał(a):będe gościa atakował o dokładny obmiar
Nie lepiej poprosić o numer jarzma/zacisku/tarczy ?? porównać z ETKĄ i mieć pewność ??
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Sammael » 25 marca 2008, 12:13

Zwykłe 280, nie ma jarzm, jest tylko zacisk.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez daniel12345 » 25 marca 2008, 12:14

Tak też zrobiłem i poczekam co mi odpisze
Zobacz Profil
daniel12345
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 lutego 2008, 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: SEAT TOLEDO

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Maicroft » 25 marca 2008, 22:51

Jak na zacisku pisze FS III to jest to zacisk z 280mm, jak pisze ATE to sa to zaciski 288/312mm
Zobacz Profil
Maicroft
Stella +
Stella +
 
Posty: 72
Dołączył(a): 20 października 2005, 19:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Octavia
Silnik: CDLD 2.0

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez elemenateur » 25 marca 2008, 23:12

daniel12345 napisał(a):Kurcze, gość napisał mi ze te są 288 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=333594053
Po prośbie o obmiar tarczy napisał: "wychodzi mi 288 mierzone od przodu tarczy, a wiec mierzone przez te zgrubienie, grubosc tarczy 2,3. Tarcze i klocki jak nowe"
I teraz nie wiem, nie chce żeby mnie w h...a zrobił. Były w tych borach 115KM tarcze 288mm?? może sie ktoś z tym spotkał, jak nie to będe gościa atakował o dokładny obmiar i modlił sie żeby to było to :peace: Pozdrowionka


na zdjęciu wygląda że jest FS trójka
Oleje i części w najniższych cenach! http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=23213
rotinger w cenach hurtowych :)
http://www.facebook.com/ProChoiceMoto
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
elemenateur
Sport
Sport
 
Posty: 476
Dołączył(a): 23 grudnia 2004, 22:08
Lokalizacja: Szczecin
Region: zachodniopomorskie
Auto: CRCA
Silnik: turbo diesel inny

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez lec » 26 marca 2008, 02:14

daniel12345 napisał(a):Czy warto kupić np używane zwrotnice od golfa 130 KM


zdecydowanie tak, 280mm sa dobre tylko do PSJ, no offence
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Silver » 26 marca 2008, 10:12

mammoth napisał(a):
daniel12345 napisał(a):poszukam może na allegro kompletnych zwrotnic


tylko nie kupuj z wersji 4x4 jesli masz oske bo sa inne...


A tak z ciekawosci - czym sie rózną zwrotnice 4x4 od oski ?
Only Diesel Gazole
Zobacz Profil
Silver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 21:48
Lokalizacja: Swiętokrzyskie
Auto: Leon

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez belzi » 26 marca 2008, 10:38

Silver napisał(a):
mammoth napisał(a):
daniel12345 napisał(a):poszukam może na allegro kompletnych zwrotnic


tylko nie kupuj z wersji 4x4 jesli masz oske bo sa inne...


A tak z ciekawosci - czym sie rózną zwrotnice 4x4 od oski ?


No wlasnie, mialem zadac to samo pytanie, bo wg Etki sa takie same
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez daniel12345 » 4 kwietnia 2008, 19:03

Czy klocki hamulcowe z standardowych tarcz 280mm pasują do 288mm??
Zobacz Profil
daniel12345
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 lutego 2008, 15:38
Lokalizacja: Olkusz
Auto: SEAT TOLEDO

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez nixu » 4 kwietnia 2008, 19:09

daniel12345, nie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
nixu
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2635
Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Śląsk
Auto: IX

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez bono » 6 maja 2008, 22:14

W piękny dłuugi weeekend majowy zrobiłem update moich hebelków:
Tak było :
Obrazek
a tak jest :
Obrazek
A tak do tego doszło :
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek
a tym się wspomogłem :D
ObrazekObrazek

Ogólnie jestem zadowolony, bo zmiana z 280 na 288 mm jest odczuwalna. Obecnie jestem na etapie docierania klocków, bo tarcze nabyłem razem z zestawem od Silvera - wielkie dzięki.
Uprzedzając pytania nie przechodziłem na 312mm, bo szkoda mi kasy aby zmieniać 2 komplety opon. Przy tych felgach co mam to zestaw 288mm wchodzi dosłownie na mm ;-)
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Gaspar » 6 maja 2008, 22:18

bono, widzę że się nieźle rozpędziłeś z modami... :ok: :okulary: :brawo:
Gratuluję :palacz:
Pozdrawiam,
Gaspar

Był Dzikusek :mrgreen: ASV 137,9 KM @ 301,0 Nm by CompSport.
Jest emerycka Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D Prestige
Obrazek
Obrazek
Kto misiowi urwał ucho?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gaspar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2255
Dołączył(a): 29 sierpnia 2004, 23:33
Lokalizacja: Poznań
Auto: Ex Leon - Avensis

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez taktiken » 6 maja 2008, 22:48

:yes: :yes: :brawo: :brawo: ... i co tu wiecej pisac? pracowity miales weekend :D
http://www.ecuproject.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
taktiken
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4310
Dołączył(a): 15 października 2006, 13:08
Lokalizacja: Separatisten aus DW
Auto: Najlepsze

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez Silver » 7 maja 2008, 13:07

bono - jak sie juz dotrą to poczujez róznice (już nie wspomnę o braku lub może o mniejszej tendencji do krzywenia sie tarcz)

no no - :ok: widze że faktycznie poczysciłeś wszystko tak jak mówiłes i nawet pomalowałeś zwrotnice !

Na zdjeciech masz nie dokręconą półoskę (przegub) - mam nadzieje że nie jezdzisz tak !
Gratki za moda !

P.S>polecam sie .
Only Diesel Gazole
Zobacz Profil
Silver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 21:48
Lokalizacja: Swiętokrzyskie
Auto: Leon

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez bono » 7 maja 2008, 13:20

Silver napisał(a):no no - widze że faktycznie poczysciłeś wszystko tak jak mówiłes i nawet pomalowałeś zwrotnice !
albo robimy porządnie od początku do końca, albo się nie dotykamy. Musi być profi :P
Silver napisał(a):Na zdjeciech masz nie dokręconą półoskę (przegub) - mam nadzieje że nie jezdzisz tak !
to było zdjęcie w trakcie ;-) wszystko sprawdzone po 4 razy :D
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez bono » 28 lipca 2008, 15:07

Po swapie hebli zauważyłem u mnie jedną dziwną przypadłość. Hamulce hamowały, jednak nie było to tak jak bym sobie życzył. Pedał zachowywał się tak jakby hamulce były zapowietrzone. Z początku myślałem, że to tarcze i klocki muszą się ułożyć. Jednak zrobiłem już parę ładnych kilometrów i nadal był ten głupi efekt. Wciskanie pedału (ła) ;-) samochód zwalniał i na koniec jeszcze efekt wpadającego pedału, jednak auto się zatrzymywało.
Myślałem już, że to wina pompy hamulcowej i przy swapie z 280 na 288 to trzeba zmienić jej kodowanie. Rozmawialiśmy nawet o tym na ostatnim łódzkim spocie. Wczoraj jednak dudekv zasugerował mi, aby wymienić płyn hamulcowy na oryginalny ATE. Na początku nie chciało mi się wierzyć , bo płyn całkowicie u siebie zmieniałem dosyć nie dawno, na jakiegoś BENDIX'a (polecili mi W Interparts w OLS :killer: )i układ hamulcowy 100 % miałem odpowietrzony. No i się mocno zdziwiłem :o . Dzisiaj po wymianie płynu na ATE efekt pływającego pedała znikł. Kolejny raz się okazało, że nie warto ufać jakimś tam zamiennikom ;/
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez dudekv » 28 lipca 2008, 17:25

Jedna podstawowa zasada ORYGINAŁ i nic więcej :-) Fajnie że się udało !!
Zobacz Profil
dudekv
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 244
Dołączył(a): 8 grudnia 2007, 16:45
Lokalizacja: Łódź
Auto: Q7 V8 TDI

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez belzi » 28 lipca 2008, 20:05

Ja wlasnie planuje u siebie wymiane plynu hamulcowego i zamierzam kupic DOT 5.1 Motula, czy warto czy lepiej jednak kupic ATE ??
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez jaro4444 » 28 lipca 2008, 20:50

bono napisał(a):Dzisiaj po wymianie płynu na ATE efekt pływającego pedała znikł. Kolejny raz się okazało, że nie warto ufać jakimś tam zamiennikom


Bono ja śmigam na ATE albo Bosch i nie ma problemów. Co innego mnie martwi - kolego pomalowałeś w zapędzie tarczki perforowane (nadajniki) do ABS. To może powodować nieciekawe jaja :kreci:
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez bono » 28 lipca 2008, 21:53

jaro4444 napisał(a):Co innego mnie martwi - kolego pomalowałeś w zapędzie tarczki perforowane (nadajniki) do ABS. To może powodować nieciekawe jaja :kreci:

dont't worry te tarczki akurat wyczyściłem ;-) - nie ma na nich nawet kropki farby :D, wyczyszczone do gołej blachy i czekają na rudego :P
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Modyfikacja hamulców z 280 -> 288 mm.

Postprzez mtz » 28 lipca 2008, 22:13

bono, ale tak czy tak, to kodowanie trza by mocniej rozkminic... u nas (czyt. Jacek i ja) widac roznice!
byl Leon TDI+ thx to: DynoSoft koks inside!
byla A3 SB 2.0T BWA SprintBlauPerle
jest firmowka i Gulf VII 1.4 CXSA MY14
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mtz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 23 lipca 2007, 09:32
Lokalizacja: Sokolniki / Łódź
Auto: Golf VII
Silnik: benzyna 1.4

Następna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości