Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Dr.Zepsuj » 19 grudnia 2007, 15:21

Podziękowania dla mistrza ;)
No i wykresik jest wcześniej:
Obrazek

( taki rozsądny lajtowy modzik)
Zobacz Profil
Dr.Zepsuj
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 listopada 2007, 14:12
Lokalizacja: internet
Auto: fiat bez wad

Reklama

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez leem » 19 grudnia 2007, 21:35

Dr.Zepsuj, to tylko program ??
Był Leon 210PS/410NM
Było BMW 287PS/572NM
Jest 310PS/630NM
MOTUL filtry MANNa sportowe tarcze, klocki hamulcowe i wszystkie inne części samochodowe
Zawieszenia EIBACH, KW, H&R, WEITEC, KYB, AP, BILSTEIN.
Opony nowe Continental, Dunlop, Pirelli itd..
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leem
FR
FR
 
Posty: 1952
Dołączył(a): 23 kwietnia 2006, 11:40
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: BMW 330D

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez jaro4444 » 19 grudnia 2007, 21:40

No zdrową masz tą serię :zdziwko:

Jakby Ci wsiąkł motor to wiesz kto już go przygarnął :hahaha: :hahaha: :hahaha:

A poważnie to bardzo ładnie, delikatnie z momentem, ładne przebiegi - standard dla Witka :ok: :brawo:

Jak wrażenia z jazdy? ;]
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez fryko86 » 20 grudnia 2007, 09:58

Gratulacje cacuśny wykresik :) Brawo dla Witka... i powiedzcie mi Panowie jak tu sie nie zarazić od was i smigac seria :) :) :) :) :)
Zobacz Profil
fryko86
Stella +
Stella +
 
Posty: 90
Dołączył(a): 30 października 2007, 23:22
Lokalizacja: Wa/wa/Opole/Poznań
Auto: leoś i bmw e46

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Dr.Zepsuj » 20 grudnia 2007, 17:59

Dzisiaj pojechał do siebie do miasta i w trasie miałem przykrą niespodzianke.

Rozpędziłem się do 200 km/h później zwolniłem do 130 wrzuciłem 5 i auto totalnie straciłło moc. Normalnie mało co zawału nie dostałem.
Pierwsza mysl sprzęgło poszło z dymem (ale po chwili namysłu) przecież obroty nie ida w góre pomimo że cisne gaz.
Okazuje sie że turbo przeładowało. Trzeba będzie jechać toskorygowwać , mam nadzieje że nie bedzie trzeba wymieniać turbiny.
Bałem się wyprzedzać bo jakby przy wyprzedzaniu tira spotkało mnie to samo to bym miał pełne gacie.
Zobacz Profil
Dr.Zepsuj
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 listopada 2007, 14:12
Lokalizacja: internet
Auto: fiat bez wad

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Streat » 20 grudnia 2007, 18:45

Dr.Zepsuj napisał(a):Rozpędziłem się do 200 km/h później zwolniłem do 130 wrzuciłem 5

Dr.Zepsuj, nie jeździ się na luzie bo tak wnioskuje że jechałeś ;)
Po ponownym odpaleniu wszystko ok ? Może trzeba trochę rozruszać turbo i już będzie dobrze

Generalnie wykresik bardzo przyjemny :ok:
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Dr.Zepsuj » 20 grudnia 2007, 19:33

Nie jechałe mna luzie, zdjąłem noge z gazu, hamowanie silnikiem.

Podejrzewam że obciążenie na 6 biegu przy tak dużej predkości spowodowało ten defekt, ale teraz boje się wyprzedzac żeby nie było podobnej akcji.

Witek powiedział mi przez telefon że turbo przeładowało. Zobaczymy jutro jak autko bedize się zachowywać.

leem


tak to tylko programik nic więcej ale obawiam się tego przeładowania.
Zobacz Profil
Dr.Zepsuj
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 listopada 2007, 14:12
Lokalizacja: internet
Auto: fiat bez wad

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez jaro4444 » 20 grudnia 2007, 20:20

Dr.Zepsuj daj mi ten Twój silniczek a przejdą mu obawy na przeładowanie ;)
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Dr.Zepsuj » 20 grudnia 2007, 20:55

Ta juz daje ;)

Jak tak patrze po wykresach to moja seria dużo nie odbiega od ARL.


Dodam że celowaliśmy w 160 Km i 360Nm ale się nie udało ;]

Musze poczytać co powoduje to przeładowanie bo nie wiem dokładnie.
Zobacz Profil
Dr.Zepsuj
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 listopada 2007, 14:12
Lokalizacja: internet
Auto: fiat bez wad

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Rogalotti » 20 grudnia 2007, 21:52

Witam

Doktorku wszelkie korekty softu króte robiłem modyfikując Twoje auto miało na celu skorygowanie pracy turbiny (o czym mówiłem). Turbo "nie słucha" się sterowania. Przy stojeniu jeździliśmy na 3 i 4tym biegu na których turbo po ostatniej korekcie zachowywało się poprawnie. Teraz wiemy, że nadal jest mały problem z nim ale jest to temat do ogarnięcia !! tylko jeździj do naszego następnego spotkania troszkę spokojniej ;).

Czasami tak bywa... u Ciebie problem leży po stronie turbiny. Co ciekawe to ostatnimi czasy na modyfikacje nagminnie przyjeźdzają auta z problemami turbinowymi (i problem nie leży po stronie zapieczonych kierownic ani zaworu (układu) sterującego).

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez guluwroc » 21 grudnia 2007, 20:21

Rogalotti napisał(a):Witam

Doktorku wszelkie korekty softu króte robiłem modyfikując Twoje auto miało na celu skorygowanie pracy turbiny (o czym mówiłem). Turbo "nie słucha" się sterowania. Przy stojeniu jeździliśmy na 3 i 4tym biegu na których turbo po ostatniej korekcie zachowywało się poprawnie. Teraz wiemy, że nadal jest mały problem z nim ale jest to temat do ogarnięcia !! tylko jeździj do naszego następnego spotkania troszkę spokojniej ;).

Czasami tak bywa... u Ciebie problem leży po stronie turbiny. Co ciekawe to ostatnimi czasy na modyfikacje nagminnie przyjeźdzają auta z problemami turbinowymi (i problem nie leży po stronie zapieczonych kierownic ani zaworu (układu) sterującego).

Pozdrawiam


Mialem ostatnio podobny problem z A3,nowe turbo,zaworek,przewody podcisnieniowe a turbo dalej przeladowywalo,co prawda przez sekunde ale o 0,2 bara :(
Co u CIebie bylo przyczyna tego?znalazles powod?

Poradzilem sobie z parchem ale nie fajne to bylo :(
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Dr.Zepsuj » 22 grudnia 2007, 12:53

Na korektę pojadę w styczniu jak Rogalotti znajdzie czas i dam znać, wierze że autko będzie działać bez problemu.


Z przykrością muszę przyznać , że po trzech dniach jeżdżenia braknie mi mocy w aucie :( ;]
trzeba pomysleć nad następnymi modami :)) ;]
Zobacz Profil
Dr.Zepsuj
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 listopada 2007, 14:12
Lokalizacja: internet
Auto: fiat bez wad

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Rogalotti » 22 grudnia 2007, 21:51

Dr.Zepsuj napisał(a):Na korektę pojadę w styczniu jak Rogalotti znajdzie czas i dam znać, wierze że autko będzie działać bez problemu.


Z przykrością muszę przyznać , że po trzech dniach jeżdżenia braknie mi mocy w aucie :( ;]
trzeba pomysleć nad następnymi modami :)) ;]


Zawsze tak jest, już nie będe się pytał forumowiczów czy chca lekko czy mocno tylko bedą softy optymalne do mechaniki auta ;)

Gulu: Z takim problemem w TYM tygodniu musiałem sobie poradzić w 4 autach (5 będzie Dr. Zepsuj) - w pewnym momencie mi ręce opadły bo co nowe auto to problem z turbo. Pomaga zmniejszenie ilości spalin, przeregulowanie długości sztangi i korekty softu pod wzgledem sterowania turbo.

Ostatnio trafiło do mnie auto z którym nie mogła sobie dać rady pewna Duża w Warszawie firma tuningowa u nich padła diagnoza, że problemy z turbo są efektem panującej obecnie ZŁEJ JONIZACJI POWIETRZA (tak powiedzieli właścicielowi).

Po tym tygodniu - dużo aut z problemem turbinowym - zaczynam w to wierzyć (żartuje) :hahaha:

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez PatTDI » 22 grudnia 2007, 21:57

Rogalotti napisał(a):
Dr.Zepsuj napisał(a):Na korektę pojadę w styczniu jak Rogalotti znajdzie czas i dam znać, wierze że autko będzie działać bez problemu.


Z przykrością muszę przyznać , że po trzech dniach jeżdżenia braknie mi mocy w aucie :( ;]
trzeba pomysleć nad następnymi modami :)) ;]


Zawsze tak jest, już nie będe się pytał forumowiczów czy chca lekko czy mocno tylko bedą softy optymalne do mechaniki auta ;)

Gulu: Z takim problemem w TYM tygodniu musiałem sobie poradzić w 4 autach (5 będzie Dr. Zepsuj) - w pewnym momencie mi ręce opadły bo co nowe auto to problem z turbo. Pomaga zmniejszenie ilości spalin, przeregulowanie długości sztangi i korekty softu pod wzgledem sterowania turbo.

Ostatnio trafiło do mnie auto z którym nie mogła sobie dać rady pewna Duża w Warszawie firma tuningowa u nich padła diagnoza, że problemy z turbo są efektem panującej obecnie ZŁEJ JONIZACJI POWIETRZA (tak powiedzieli właścicielowi).

Po tym tygodniu - dużo aut z problemem turbinowym - zaczynam w to wierzyć (żartuje) :hahaha:

Pozdrawiam


Jezeli zauwazyliscie to dpoiero teraz to gwarantuje ze 90% samochodow laduje wam za duzo na ostatnim biegu. Aha i problem nie lezy po stronie turbosprezarki.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Rogalotti » 22 grudnia 2007, 22:06

PatTDI napisał(a):Jezeli zauwazyliscie to dpoiero teraz to gwarantuje ze 90% samochodow laduje wam za duzo na ostatnim biegu. Aha i problem nie lezy po stronie turbosprezarki.


Nie zauwazyłem tego dopiero teraz. Nie wypuszczam od siebie takich aut, ale czasami nie mam gdzie przejechać się naprawdę szybko (pora dnia w Warszawie czasami to nieumożliwia - ruch miejski). To pierwsze auto przy którym nałożył sie kilka spraw.

Przykład o którym mówie to, narastające doładowanie wraz z wzrastającymi obrotami pomimo wysterowania zaworu sterującego na 94proc.

I dla mnie nie jest to tajemnica poliszynela - auto bedzie jeździło dobrze. A solution już dałem w odpowiedzi dla Gula.

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez PatTDI » 22 grudnia 2007, 22:22

Rogalotti napisał(a):
PatTDI napisał(a):Jezeli zauwazyliscie to dpoiero teraz to gwarantuje ze 90% samochodow laduje wam za duzo na ostatnim biegu. Aha i problem nie lezy po stronie turbosprezarki.


Nie zauwazyłem tego dopiero teraz. Nie wypuszczam od siebie takich aut, ale czasami nie mam gdzie przejechać się naprawdę szybko (pora dnia w Warszawie czasami to nieumożliwia - ruch miejski). To pierwsze auto przy którym nałożył sie kilka spraw.

Przykład o którym mówie to, narastające doładowanie wraz z wzrastającymi obrotami pomimo wysterowania zaworu sterującego na 94proc.

I dla mnie nie jest to tajemnica poliszynela - auto bedzie jeździło dobrze. A solution już dałem w odpowiedzi dla Gula.

Pozdrawiam


Co Ci da przeregulowanie aktuatora i korekta mapy sterowniania zaluzjami skoro masz 94% wysterowania a turbo laduje za duzo?? Nie da nic. Faktycznie jest tak jak napisales trzeba zminiejszyc cisnienie spalin a co za tym idzie zmniejszyc MOC.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Tonny S » 22 grudnia 2007, 22:24

Konkurencyjne podjazdy zachowajcie dla siebie.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez PatTDI » 22 grudnia 2007, 22:31

Tonny S napisał(a):Konkurencyjne podjazdy zachowajcie dla siebie.


Tonny luzik nie ma zadnych podhazdow tym bardziej konkurencyjnych ;-)
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Rogalotti » 22 grudnia 2007, 22:34

PatTDI napisał(a):Co Ci da przeregulowanie aktuatora i korekta mapy sterowniania zaluzjami skoro masz 94% wysterowania a turbo laduje za duzo?? Nie da nic. Faktycznie jest tak jak napisales trzeba zminiejszyc cisnienie spalin a co za tym idzie zmniejszyc MOC.


Pat Nie mówiłem o korekcie mapy N75 bo jeżeli wysterowanie jest na 94proc to już inne miejsca w sofcie odgrywają w takiej sytuacji pierwsze skrzypce.

Wydłużenie długości sztangi da efekt bo przy tym samym wysterowaniu zaworka kierownice będą bardziej zamknięte (jeżeli faktycznie ktoś tam wcześniej grzebał - czytaj dalej...)

Powiem więcej można je wydłużyć do tego stopnia, że auto zacznie dostawać laga przy przyspieszaniu po zmianie biegu a potem ten efekt zniwelować korygując miejsca w sofcie odpowiedzialne za ustawienie kąta natarcia spalin po wciśnięciu sprzęgła (to już napisałem o sytuacji ekstremalnej). Co napewno bardzo dobrze wiesz...

Mozna zrobić też tak jak wspomniałem, czyli zmiejszyć ilość spalin ale przede wszystkim sprawdzę całość i to jak faktycznie pracuje układ podciśnieniowy bo 94Proc na Vagu wcale nie musi oznaczać że sztanga jest na maxa na dole.

Auto Dr. Zepsuj było po małej "przygodzie" i jest importowane w takich samochodach można spodziewać się wszystkiego.

Metod jest wiele...

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez PatTDI » 22 grudnia 2007, 22:43

Rogalotti napisał(a):
PatTDI napisał(a):Co Ci da przeregulowanie aktuatora i korekta mapy sterowniania zaluzjami skoro masz 94% wysterowania a turbo laduje za duzo?? Nie da nic. Faktycznie jest tak jak napisales trzeba zminiejszyc cisnienie spalin a co za tym idzie zmniejszyc MOC.


Pat Nie mówiłem o korekcie mapy N75 bo jeżeli wysterowanie jest na 94proc to już inne miejsca w sofcie odgrywają w takiej sytuacji pierwsze skrzypce.

Wydłużenie długości sztangi da efekt bo przy tym samym wysterowaniu zaworka kierownice będą bardziej zamknięte (jeżeli faktycznie ktoś tam wcześniej grzebał - czytaj dalej...)

Powiem więcej można je wydłużyć do tego stopnia, że auto zacznie dostawać laga przy przyspieszaniu po zmianie biegu a potem ten efekt zniwelować korygując miejsca w sofcie odpowiedzialne za ustawienie kąta natarcia spalin po wciśnięciu sprzęgła (to już napisałem o sytuacji ekstremalnej). Co napewno bardzo dobrze wiesz...

Mozna zrobić też tak jak wspomniałem, czyli zmiejszyć ilość spalin ale przede wszystkim sprawdzę całość i to jak faktycznie pracuje układ podciśnieniowy bo 94Proc na Vagu wcale nie musi oznaczać że sztanga jest na maxa na dole.

Auto Dr. Zepsuj było po małej "przygodzie" i jest importowane w takich samochodach można spodziewać się wszystkiego.

Metod jest wiele...

Pozdrawiam


94% nie oznacza ze sztanga jest na dole ale oznacza ze nie ma podcisnienia ktore steruje aktuatorem. Sztanga jak i zaluzje sa oczywiscie w innej pozycji stad wyzsze cisnienie doladowania. Przeregulowaniem sztangi nie jestes w stanie zmienic postaci rzeczy (testowalem).
Moge powiedziec tyle. Jezeli ustawiles przy 4tys rpm wiecej niz 30kw czasu wtrysku to problemu nie da sie rozwiazac nie wymieniajac czesci mechanicznych ;-)
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Rogalotti » 22 grudnia 2007, 22:55

PatTDI napisał(a):94% nie oznacza ze sztanga jest na dole ale oznacza ze nie ma podcisnienia ktore steruje aktuatorem. Sztanga jak i zaluzje sa oczywiscie w innej pozycji stad wyzsze cisnienie doladowania. Przeregulowaniem sztangi nie jestes w stanie zmienic postaci rzeczy (testowalem).


Napisałem, że przereguluje jej długość po wcześniejszym sprawdzeniu jak jest ustawiona (bo może nie być ustawiona na fabryczne miejsce !!) - Pat czytaj ze zrozumieniem to co pisze bo sie powtarzamy...

Jeżeli zakładamy, że wysterowanie jest na 94proc a sztanga jest w innej pozycji - bo np. jednak jest tam troszke podciśnienia (a warto wyjśc także z takiego założenia) i trzyma sztange troche wyżej to czemu wydłużenie jej ma nie przynieść skutku ?. Nie będzie to naprawa problemu a zaleczenie - raczej bardziej temat pod dyskusyje...

Ja także przerabiałem takie problemy ten tydzień był jakiś wyjątkowy, mało kiedy mi sie zdarza żeby w przeciagu tak krótkiego czasu mieć tak sporą liczbe aut z problemem układu doładowania.

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez PatTDI » 22 grudnia 2007, 23:06

Rogalotti napisał(a):
PatTDI napisał(a):94% nie oznacza ze sztanga jest na dole ale oznacza ze nie ma podcisnienia ktore steruje aktuatorem. Sztanga jak i zaluzje sa oczywiscie w innej pozycji stad wyzsze cisnienie doladowania. Przeregulowaniem sztangi nie jestes w stanie zmienic postaci rzeczy (testowalem).


Jeżeli zakładamy, że wysterowanie jest na 94proc a sztanga jest w innej pozycji - bo np. jednak jest tam troszke podciśnienia

Pozdrawiam


POdcisnienia nie ma tak jak jest na vagu a mimo to sztanga jest w innej pozycji. Swiadcza o tym dwie rzeczy. Wypracowana sprezyna w aktuatorze ale to straszna rzadkosc. Rogal poprostu za duzo paliwa ;-) Jakby to powiedzial jeden z naszych wspolnych znajomych ;-) pojemnosc d**y jest ograniczona.
Ide spac tylko te auta i problemy.

Pozdrawiam
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Rogalotti » 22 grudnia 2007, 23:12

PatTDI napisał(a):POdcisnienia nie ma tak jak jest na vagu a mimo to sztanga jest w innej pozycji. Swiadcza o tym dwie rzeczy. Wypracowana sprezyna w aktuatorze ale to straszna rzadkosc. Rogal poprostu za duzo paliwa ;-) Jakby to powiedzial jeden z naszych wspolnych znajomych ;-) pojemnosc d**y jest ograniczona.
Ide spac tylko te auta i problemy.

Pozdrawiam


Pat ja swoją zabawe z autami zaczynałem od ich napraw, stad moje podejście do tuningu. Takie jak zdanie o pojemności d.... :hahaha:

Jestem w stanie spodziewać się niemalże wszystkiego w tym samochodzie bo już widziałem tak druciarskie naprawy że głowa mała :kreci: - nie mówie z góry że ten jest full of drut ;)

Problem będzie usunięty bo jak pisałem wcześniej to żadna tajemnica to tylko prawa fizyki których nie da sie zmienić.

A nasze wypowiedzi mogą się komuś przydać...

PS ja też ide wkońcu od kompa z synkiem troche posiedzieć.

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Tonny S » 22 grudnia 2007, 23:39

PatTDI napisał(a):Tonny luzik nie ma zadnych podhazdow tym bardziej konkurencyjnych
Patryk ty sobie jaja robisz czy mnie obrazasz ??

Rogalotti, to tez sie Ciebie tyczy.

Wesolych Świat.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Rogalotti » 23 grudnia 2007, 00:15

Tonny S napisał(a):
PatTDI napisał(a):Tonny luzik nie ma zadnych podhazdow tym bardziej konkurencyjnych
Patryk ty sobie jaja robisz czy mnie obrazasz ??

Rogalotti, to tez sie Ciebie tyczy.

Wesolych Świat.


Tonny... Niektórzy po prostu umieją zaznaczyć swój status...
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez fr3ak » 23 grudnia 2007, 00:24

Ja tam się nie dopatrzyłem żadnych podjazdów.. Za to przeczytałem pare interesujących rzeczy. Dodam, że merytoryczna dyskusja między tunerami rzadko się zdarza, więc nie wiem tak naprawdę Tonny o co Tobie chodzi?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
fr3ak
Sport
Sport
 
Posty: 487
Dołączył(a): 21 stycznia 2007, 14:40
Lokalizacja: warszawa
Auto: Leon 1M

Re: Seat Cordoba ASZ 130 by Rogalotti

Postprzez Streat » 23 grudnia 2007, 00:28

Trochę ironii w dyskusji można się doszukać, ale też mi się wydaje, że nie ma się co czepiać - trochę rad/ wymiany doświadczeń w temacie padło w końcu ;) Chill out boss :ok: ;)
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości