bartek-skom - felgi sa 17"
OMFG - za taki uzywany zestaw trzeba ok 550Euro polozyc (
www.ebay.de) i tyle ok dalem

z ta roznica ze pojechalem po nie z ziomkami osobiscie do Berlina bo tyle samo zaplacilem za diesla ile bym zaplacil za przesylke kurierem - zestaw lekki nie jest (patrz wyzej). co do cen czesci - ceny sa takie same jak do 312mm z ta roznica ze do R32 nie wszystkie firmy robia komponenty - np. EBC dopiero od niedawna wypuscilo tarcze Turbo Groove do R32, tarcz Ultimax do R32 nie robia, gladkie robia, klocki EBC sa. Nie orientowalem sie co do innych firm - do niedawna mialem EBC i bylem z nich bardzo zadowolony, wymieniajac bede jednak musial zmienic firme i kupic albo Brembo albo Zimmermann, ale to nie bedzie predko - poprzedni wlasciciel sprzedal ten kpl bo sam zmienial na zaciski od Cayenne (6tloczek Brembo) bo TUV nie chcialo mu podbic papieru w 350KM Audi TT - ile w tym prawdy nie wiem ale dostałem prawie nowe tarcze i klocki bo niedawno wymienial
belzi - chcialem zalozyc 312mm (288 od 312 rozni sie tylko jarzmami, niczym innym- o czym byl nie jeden pewnie temat) ale samych jarzm nikt nie chce sprzedac, w ASO jedno jarzmo kosztuje 470zł za sztuke. Kupilem kpl od R32 bo cenowo wychodzil tak samo jak 312mm (kpl zaciski + jarzma 500, tarcze + klocki EBC 1200), z ta roznica ze kpl od R32 kupilem
uzywany a 312 bylby
nowy - ale szczesliwie trafilem na prawie nowy

Producentem zaciskow jest ATE.
Nie wiem jak hamuje 312mm, raz "hamowalem" w Cuprze R (brembo 4tloczek) ale bez szału, te heble zatrzymuja auto w miejscu, ale to tylko moje bardzo (bardzo) subiektywne zdanie
Co do 312 a Brembo - trzeba by bylo postawic oba auta obok siebie i po prostu sprawdzic. Kiedys w Motorvision testowali Leona 1,8T 180KM (312mm?) i droga hamowania ze 100km/h w porownaniu do Cupra R wynosila nie cale 1m dla Cupry R (ok 38m) - czy duza? zalezy dla kogo... Ale na pewno wieksze roznice pojawia sie w momencie hamowania z 200 - im wieksza tarcza tym mniejszy fading, im wiecej tloczkow tym mocniej zaciska tarcze, nie wspominajac o zachowaniu na torze... Ale o tym mozna duuuzo i dluuuugo
