W sumie nie ma tam np. Motula X-cess 8100 wiec nie można porównywać ale wyniki tego Valvoline to
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
DOC napisał(a):topola, czemu od razu kamienować? Ślepe trzymanie się jednej marki to tak jak fanatyzm religijny Zadałem sobie trudu i przeczytałem prawie cały test z Twojego linka.
W sumie nie ma tam np. Motula X-cess 8100 wiec nie można porównywać ale wyniki tego Valvoline to
jaro4444 napisał(a):Panowie i czym się podniecacie?
DOC napisał(a):Czy ja napisalem gdziekolwiek ze sie czymkolwiek podniecam? Bo jakos nie zauwazylem
topola napisał(a):czy generalnie jest jakaś różnica pomiędzy MOBIL Super S 10W-40 TurboDiesel a tym MOBIL Formula S 10W-40
Bo auto miało lub mogło mieć dzwonapiotrp napisał(a):Tylko u mnie dziwnie jest (niedawno kupiłem autko), miejsce gdzie się spuszcza z dołu olej jest zaklejone jakąś czarną gumą. Czemu??
piotrp napisał(a):a coś atakiego??? http://allegro.pl/item375...olf_19_tdi.html
Olej z ta specyfikacja nie nadaje sie do silników z DPF spełniających nornę IV, prawidłowa specyfikacja dla twojego silnika to 507.00.chemikko napisał(a):Shella 5W/30 specyfikacja 505.01
chemikko napisał(a):witam Was serdecznie, czytam i czytam ale ja z innej beczki ..posiadam Leona 1P FR TDI 170 KM..włąsnie byłem na przeglądzie zmienili mi oliwę na Shella 5W/30 specyfikacja 505.01 (zalecany do wszystkich diesli z pompowtryskami), z tego co się orientuję to ten silnik ma nieco inne wtryski i dodatkowo DPF i powinno lać się olej ze specyfikacją 507.01 albo 00 nie pamiętam jakoś nisko popiołowy czy jakoś tak .... Panowie w serwisie ASO CAR JAVI stwierdzili ze to jest poprawny olej.
o ile dobrze pamietam to poprzedni równie zbył 5W/30 tyle ze miał inną specyfikację teraz nie wiem czy mi zalali to co mieli a innego nie czy o co tu kaman ... poproszę o w miare pilną massagio bo jade do nich jutro z rana i nie wiem czy podjąć ten temat czy też nie .... dzieki pozdrawiam
piter
________________
Slashxxl napisał(a):Witam
Zakupiłem Seata Leona 2003r z silnikiem
- 1,9 TDI
- 110Km i przebiegiem 80000 tyś kilometrów.
Problem polega na tym, iż nie wiem jaki był lany olej do tej pory, czy jest możliwość uzyskania takiej informacji Co wlać na dzień dzisiejszy
Czytałem dużo o Motul 5W40 ale czy nie ma zagrożenia że po zmianie pojawią sie wycieki spod uszczelki?
Jeżeli było to zrobione jak w tym temacie viewtopic.php?p=173678#173678 to możesz spać spokojnieSlashxxl napisał(a):Nawet nigdy nie był podpięty do żadnego wynalazku......pewne źródło informacji.
Slashxxl napisał(a):Aaaaa jeszcze jedno - posiadam silnik 1.9 TDI SG
Nie bylbym tego taki pewien, slyszales o korekcie kilometrow rowniez w sterowniku silnika, dla mnie dowodem sa oryginalne kwity z niemieckich przegladow np.TUV/Dekra, jest tam zawsze data i stan licznika.tatian napisał(a):Jeżeli było to zrobione jak w tym temacie ...p=173678#173678 to możesz spać spokojnie .
SG to posiadam ja, ale na tablicach rejestracyjnych.Slashxxl napisał(a):Aaaaa jeszcze jedno - posiadam silnik 1.9 TDI SG
Majes86 napisał(a):http://moto.allegro.pl/item395624627_motul_specyfic_505_01_5w40_5l_vw_pompowtryskiwacze.html
Taki olej bedzie najlepszy do silnika ARL+?
Przebieg 80 tys
Wystarczy 5l?
Pozdrawiam
Jak ma być Motul,to Specific 505.01Slashxxl napisał(a):X-cess z tego co się orientuję jest przeznaczony do Popmy Rotacyjnej
A do Pompowtryskiwaczy? jaki symbol?
Majes86 napisał(a):Mobil1 albo Castrol o tej samej specyfikacji beda rownie dobre? Nie ukrywam, ze sa sporo tansze.
Majes86 napisał(a):A ile kosztuje filtr oleju (lub wklad). Nie wiem jak jest w Leonach.
Tak tamo ile kosztuje filtr paliwa i powietrza do ARL.
niedzwiedz11 napisał(a):podłączę się do tematu "olej"
ostatnio kupiłem leona, ma przejechane 190000 (udokumentowane i sprawdzone) i będę wymieniał olej.przeczytałem forum i wszyscy piszą że albo motul albo mobil 5W40.ale na moim silniku jest kartka od ostatniej wymiany że jest zalany olej 10W40 czyli półsyntetyk...teraz się zastanawiam jak olej kupić? przy tym przebiegu chyba jednak lepszy będzie ten półsyntetyk...boję się że syntetyk wypłucze mi brudy z silnika i go rozszczelni...
co myślicie o tym?
dzięki za odp i pozdrawiam
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości