Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Sammael » 10 października 2008, 08:44

To ja się dołożę to zagadki, jakie powinienem ustawić kodowanie kiedy już zmienie hebel na AP Racing z ibizy cupry 4 tłoczkowe zaciski tarcza 312 :)
Może takie jak z cupry R?
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez tomek_ibiza » 10 października 2008, 09:47

Axee napisał(a):tomek_ibiza, 6Q0 614 517L to pompa Boscha z ESP, nie stosowana w Leonie, 100% inne kodowanie, wiec nie pomoge.


a wiecie czy kodowanie też sie da zmienić?? czy zostawia sie to w spokojju ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek_ibiza
Signo
Signo
 
Posty: 114
Dołączył(a): 28 września 2006, 23:25
Lokalizacja: BZA / W-wa
Auto: Octavia 1U

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Sammael » 12 października 2008, 22:52

Czemu moja pompa MK60 nie chcę się przekodować na 288? Tzn. niby koduje bardzo długo ale później kodowanie jest takie jak było.
I ponawiam pytanie, jak powinienem zakodować ją po zmianie na czterotłoczkowy hebel AP Racing? Może tak jak RossTech podaje dla CupraR?
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Axee » 12 października 2008, 23:08

Sammael, a jakie masz kodowanie w orginale, i jaki setup hamulcy miales na poczatku? Z kodowaniem tych 4 tloczkowych masz w sumie 2 mozliwosci znane, albo cupra r, albo dwutloczkowy golf r32 334mm, reszta nie znana jest ...
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Sammael » 12 października 2008, 23:21

Axee napisał(a):a jakie masz kodowanie w orginale

Strzelam z pamięci, coś w stylu 0001515 lub coś podobnego, po dodaniu 514 wychodziło na pewno 00020** na początku i chyba właśnie (jestem prawie pewien, że ostatnia cyfra była 9) więc możemy założyć, że wyszło 00020*9.
Axee napisał(a):jaki setup hamulcy miales na poczatku

Jak na ASV przystało FS3 280mm
Axee napisał(a):Z kodowaniem tych 4 tloczkowych masz w sumie 2 mozliwosci znane, albo cupra r, albo dwutloczkowy golf r32 334mm, reszta nie znana jest ...

Chyba do CupryR będzie najbliżej, bo różnica praktycznie w rozmiarze tarczy. Brembo 323 a pod AP 312
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Axee » 13 października 2008, 11:13

Sammael, zapewne miales kodowanie 001025, czyli auto tylko z ABS, bez TCS, bez ESP. Co ciekawe kodowanie na http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Golf_(1J)_Brake_Electronics_(MK60) jest rozpisane dokladniej dla pomp z asr(tcs) lub esp, a te juz roznia sie elektronika, sprawdz najlepiej na pompie jaki ma nr oe, lub w logu z vaga. Zatem zmiana kodowania pompy zwyklej moze byc juz inna. W razie czego czeka Cie wymiana pompy na taka z TSC, potrzebne jest dorobienie przycisku, bo na taka z ESP to juz wiecej roboty jest, czujnik skretu kierownicy, czujniki przyspieszen itp. BTW skoro 280mm to +0002, a 288mm to +0514, zatem nowe kodowanie=stare kodowanie-0002+0514, czyli dodajemy 512, a nie 514.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Sammael » 13 października 2008, 13:14

Axee napisał(a):czyli auto tylko z ABS, bez TCS, bez ESP

Mam TCS i to działający. Działający aż za bardzo.
Axee napisał(a):zapewne miales kodowanie 001025,

Tak jak napisałem, miałem takie kodowanie, że po dodaniu 514 wyszło ponad 2 tysiące, więc nijak 001025+514 nie wychodzi 2000 :)
Axee napisał(a):lub w logu z vaga

Vag wyświetla MK60 - dzisiaj może się temu przyjrzę, ostatnio robiłem to na szybko.

EDIT: Spróbuje dodać do bazowego kodowania 512
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez nixu » 15 października 2008, 22:18

Czy może mi ktoś napisać nr z ETKI jarzm, które podejdą do Leona ARL-a?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
nixu
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2635
Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Śląsk
Auto: IX

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Axee » 15 października 2008, 22:29

nixu napisał(a):Czy może mi ktoś napisać nr z ETKI jarzm, które podejdą do Leona ARL-a?
Tylko do jakich tarcz i zaciskow? Jesli do 312x25 to szukaj dla PR-1LJ prawdopodobnie to bedzie to 1J0615125A, a do 2002 bylo to 4B0615125A. Niech ktos to potwierdzi.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez usher » 15 października 2008, 22:30

Axee napisał(a):
nixu napisał(a):Czy może mi ktoś napisać nr z ETKI jarzm, które podejdą do Leona ARL-a?
Tylko do jakich tarcz i zaciskow? Jesli do 312x25 to szukaj dla PR-1LJ prawdopodobnie to bedzie to 1J0615125A, a do 2002 bylo to 4B0615125A. Niech ktos to potwierdzi.

Tak, 312 mm ;) Niech ktoś jak może potwierdzi jak najszybciej bo sprawa dosyć pilna ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
usher
www.4nano.pl
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 25 czerwca 2005, 22:14
Lokalizacja: Śląsk
Auto: ...

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez belzi » 16 października 2008, 08:54

Ja Wam powiem tyle, ze na jarzmach nigdzie nie sa napisane nr
Dopiero jak ma sie w reku 288 i 312, to widac, ktore jest ktore
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez usher » 16 października 2008, 10:10

belzi napisał(a):Ja Wam powiem tyle, ze na jarzmach nigdzie nie sa napisane nr
Dopiero jak ma sie w reku 288 i 312, to widac, ktore jest ktore

Chodzi o to ze w ASO maja dwa rodzaje jarzm 312 i nie wiadomo które wziąść :whoeva: Chyba faktycznie będzie tak jak Axee napisał - jedne do 2002 a potem inne.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
usher
www.4nano.pl
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 25 czerwca 2005, 22:14
Lokalizacja: Śląsk
Auto: ...

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Silver » 16 października 2008, 10:59

Do roku 2002 i numeru nadwozia : 1M_2_060745 były stosowane: 4B0 615 125A


Po roku 2002 i po numerze nadwozia jak wyżej tylko i wyłacznie : 1J0 615 125A i z tego co wiem tylko te są dostępne.
Prawa i lewa strona to to samo.
Zobacz Profil
Silver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 21:48
Lokalizacja: Swiętokrzyskie
Auto: Leon

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Colgate » 16 października 2008, 12:14

Asza, najlepiej spróbować od Octavii RS - niestety nie mam numeru, a na pewno będą tańsze.
Dzięki Miśkowi_Wawa mam takie u siebie...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Colgate
Sport
Sport
 
Posty: 337
Dołączył(a): 3 listopada 2004, 11:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Passat B7

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez wgi » 16 października 2008, 12:18

w skodzie jarzma od RS chodzą po ok 400pln/szt
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez usher » 16 października 2008, 12:54

Axee napisał(a):Jesli do 312x25 to szukaj dla PR-1LJ prawdopodobnie to bedzie to 1J0615125A

Silver napisał(a):Po roku 2002 i po numerze nadwozia jak wyżej tylko i wyłacznie : 1J0 615 125A

Widzę że się pokrywa ;) Dzięki Panowie ;]
Colgate napisał(a):Asza, najlepiej spróbować od Octavii RS - niestety nie mam numeru, a na pewno będą tańsze.

Ale jest jeszcze kwestia tego koloru Prezes ;) poza tym jeśli tak :
wgi napisał(a):w skodzie jarzma od RS chodzą po ok 400pln/szt

to wcale rewelacji nie ma :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
usher
www.4nano.pl
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 25 czerwca 2005, 22:14
Lokalizacja: Śląsk
Auto: ...

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Colgate » 16 października 2008, 13:16

Asza, są bardzo łądne, ziolone ;) - jak dla mnie bardzo ładnie komponują się ze srebrnym :tancze: Jak chcesz to podeslę zdjęcie poglądowe - żałuję, że zacisków nie pomalowałem ;/

Jeśli chodzi o cenę - kiedy je kupowałem w ASO SEAT były po 452 zł/szt., a ASO SKODA 427 zł/szt... :whoeva:

Ja jednak zapłaciłem tyle nie zapłaciłem :PPP
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Colgate
Sport
Sport
 
Posty: 337
Dołączył(a): 3 listopada 2004, 11:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Passat B7

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez fr3ak » 16 października 2008, 13:30

Mnie udało się dostać ori jarzma (nówki) ze skody za 600 pln / komplet. No z tym, że trzeba je niestety polakierować, bo ten kolor przynajmniej dla mnie nie jest do zaakceptowania.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
fr3ak
Sport
Sport
 
Posty: 487
Dołączył(a): 21 stycznia 2007, 14:40
Lokalizacja: warszawa
Auto: Leon 1M

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez nixu » 16 października 2008, 14:08

W ASO Seat-a koszt jarzm do 312 to 307 zł /sztuka do tego można dostać rabat, także nie jest źle ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
nixu
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2635
Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Śląsk
Auto: IX

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez oo7 » 16 października 2008, 22:43

Ja mam takie pytanie: co z blachami osłaniającymi tarcze... nikt o nich nie wspominał a przecież przy zmianie tarczy 288 -> 312 te blachy też trzeba zmienić (np lewa: 1J0 615 311 A -> 1J0 615 311 B), tyle że żeby zdjąć te blachy to trzeba zdejmować piastę... a do tego przydałby się specjalny przyrząd i robi się z tego trochę więcej zabawy niż tylko prosta wymiana jarzm + tarcz + klocków... jak wy to robiliście ?
Zobacz Profil
oo7
Signo
Signo
 
Posty: 103
Dołączył(a): 20 sierpnia 2007, 21:51
Lokalizacja: Warszawa
Auto: leon

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez belzi » 16 października 2008, 22:59

oo7 napisał(a):tyle że żeby zdjąć te blachy to trzeba zdejmować piastę

wcale nie, tak jest w przypadku tylu 256
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez kucol » 17 października 2008, 13:47

Tak przy okazji w temacie blach osłaniających - te dla 280 i 288 są takie same i generalnie przy przekładce zwrotnic w ASV/ALH można spokojnie zostawić stare blachy - pasują. Oczywiście jak ktoś ma od 312 to można podmienić i tak jak napisał belzi nie trzeba do tego zdejmować piast:-) Ja zostałem przy starych, bo jak zamówiłem te do 312 w ASO Seata (na rynku wtórnym ciężko dostać same blachy), to czekałem 6 tygodni i się nie doczekałem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kucol
Stella +
Stella +
 
Posty: 59
Dołączył(a): 12 czerwca 2006, 22:19
Lokalizacja: BDG/WAW
Auto: Leon II

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez JayZ » 19 października 2008, 10:02

U mnie zaś kodowanie na pompie MK 60 Leon 2003 ARL, ma 22017... :whoeva:
Axee co radzisz z tym zrobić? Mam zmienione hamulce 288 na 312.
Zobacz Profil
JayZ
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 20 lipca 2007, 12:45
Lokalizacja: Południe: Krk-Kato
Auto: Ford TDCi
Silnik: turbo diesel inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Silver » 27 października 2008, 10:53

Axee

Zerknij na to co mam :
Obrazek

i

Obrazek


MK 60 i kodowanie : 0019970
ABS+ESP
W aucie siedzi 312mm i 256mm.
Na suchej drodze i małych predkosciach dośc szybko blokuje sie tył (ABS działa ale hamowanie jest mało skuteczne)
Pedał dośc twardy i wysoko pracuje ale jakieś mam mieszane odczucia co do skutecznosci hamowania.
Co proponujesz ?
Pytałem MenIB ale .... jakoś od czasu jak ma nową kochanke (czytaj "jak ma Audi") jakoś nie ma chwili zeby mnie odpowiedziec.
Only Diesel Gazole
Zobacz Profil
Silver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 21:48
Lokalizacja: Swiętokrzyskie
Auto: Leon

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Axee » 27 października 2008, 14:18

Silver, 19970=18432+01024+00514

+0000514 = FN3 54 15"/16" (PR-1LE/1LJ/1LN/1LQ/1LT/1ZD/1ZE/1ZH)
+0000000 = Standard/Sport Suspension (PR-2UA)
+0018432 = Gasoline Engine (from 92 kW / 125 HP) & All Diesel Engines
+0001024 = Drive-By-Wire Engines
Mozesz sprobowac 19973 dla
+0000517 = 2FN 42 17"
czyli 19970-0000514+0000517=19973

JayZ, to wyglada na kodowanie auta z TCS (ASR), bez ESP.
Dla ASR wystepuja kodowania 21505 i 22017 czyli roznica wynosi 512, to daje ze pierwsze jest dla +0000002 = FS3 54 14"/15", drugie dla +0000514 = FN3 54 15"/16". Metoda prob i bledow mozna sprobowac kodowania: 22020 dla +0000517 = 2FN 42 17"

Tu jest ciekawa strona:

http://www.netech.dk/fr-teche.html

Wpisujecie w Search in all data fields np. MK60 lub ASR FRONT MK60 lub ESP FRONT MK60 pozniej Search i wyswietla kodowania sterownika ABS dla roznych aut. Po odpowiednim zapytaniu mozna sprawdzac kodowania wiekszosci sterownikow dla poszczegolnych modeli.

Silver, mozna probowac nastepujacych wariacji:
Bierzemy np Golfa R32:
1J VW Golf R32 2003 BFH 1C0 907 379 P ESP ALLRAD MK60 0101 0023049 31414
Roznica pomiedzy kodowaniem FRONT a ALLRAD wynosi 0000004, a Drive-By-Wire Engines i Cable-Throttle Engines wynosi 0003072 zatem
23049-00004-3072=19973 ... i co, hehehe wyszlo jak powyzej.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Silver » 27 października 2008, 15:05

Bóg Ci zaplać dobra kobieto ..... niech Ci w dzieciach wynagrodzi ! :ok:

Dzisiaj testujemy co ta 3 daje !
Zobacz Profil
Silver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 21:48
Lokalizacja: Swiętokrzyskie
Auto: Leon

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez JayZ » 27 października 2008, 20:18

Axee napisał(a):Silver, 19970=18432+01024+00514
JayZ, to wyglada na kodowanie auta z TCS (ASR), bez ESP.
Dla ASR wystepuja kodowania 21505 i 22017 czyli roznica wynosi 512, to daje ze pierwsze jest dla +0000002 = FS3 54 14"/15", drugie dla +0000514 = FN3 54 15"/16". Metoda prob i bledow mozna sprobowac kodowania: 22020 dla +0000517 = 2FN 42 17"

Tak, dokładnie zapomniałem dodać auto z tsc/asr bez ESP.
Mam kodowanie 22017 i spróbuje tak jak ty radzisz :ok:
Dam znać jakie efekty to dało :yes:
Dzięki wielkie :peace:
Zobacz Profil
JayZ
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 20 lipca 2007, 12:45
Lokalizacja: Południe: Krk-Kato
Auto: Ford TDCi
Silnik: turbo diesel inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez tomek_ibiza » 17 grudnia 2008, 09:50

ODGRZEWAM :) auto Ibiza 6L
Numer pompy ABS 6Q0 614 517 to pompa Boscha z ESP, nie stosowana w Leonie, 100%
Kodowanie własnie udało mi sie zdobyć 3353 wogóle coś innego niż w leonie.
było 288mm jest 312mm
Pytanie:
zmiana kodowania wchodzi w gre ? może ktoś zna kodowanie z Ibi cupry ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek_ibiza
Signo
Signo
 
Posty: 114
Dołączył(a): 28 września 2006, 23:25
Lokalizacja: BZA / W-wa
Auto: Octavia 1U

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez KiNiO » 12 stycznia 2009, 14:03

Panowie potrzebuje numer oryginalu jarzma 312mm... ???
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 12 stycznia 2009, 14:11

1J0 615 125A
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Kedar » 14 stycznia 2009, 10:29

Ktos wie co jeszcze potrzeba w up grade 280mm :zwrotnice, jarzma, zaciski, klocki, tarcze ???

Nie wiem jak sie do tego zabrac:) ale mysle czy nie od tylu:D standardowe to 230mm? przy zalozeniu na tyl 256mm kolka 15stki moga zostac?Trzeba modyfikowac abs itp?


Efekt koncowy musi wygladac tak:
Leon bedzie stal na slicznych 17-18stkach:D
przod 312mm
tyl 256 jak dobrze sie orientuje.
Problem w tym ze nie mam jeszcze nic i chce zaczac modyfikowac:)
najlepiej bedzie chyba zaczac od tylu.Pozniej kupie fele i zaloze 312mm.
odp:)
Ps gdzie szukac czesci?
Podpis usunięty - niezgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
Kedar
Signo
Signo
 
Posty: 134
Dołączył(a): 20 marca 2008, 14:39
Lokalizacja: wawa
Auto: leon

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marcin_kielce » 14 stycznia 2009, 10:51

potrzeba zaciski jarzma zwrotnice tarcza i klocek :yes:

przy 256mm moze zostac 15 cali, natomiast jak z przodu masz 312mm to nie wejdzie 15 cali na przod.

Pozdr
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Kedar » 14 stycznia 2009, 12:04

na tyl z 232mm na 256mm potrzebuje: zaciski (od jakiego auta?) jarzma(od jakiego)
Tarcze od jakiego ?(chyba kupie nowe)
klocki moga zostac takie jakie sa?
ktos orientuje sie jaki to jest koszt?Reszta rzeczy zostaje bez zmian?

Na allegro znalazlem kompet tarcz 256mm ale jest napisane na os przednia.Moga byc? cena 120zl za 2 sztuki.sa tez nawiercane za 300zl/sztuka.
Podpis usunięty - niezgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
Kedar
Signo
Signo
 
Posty: 134
Dołączył(a): 20 marca 2008, 14:39
Lokalizacja: wawa
Auto: leon

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marcin_kielce » 14 stycznia 2009, 12:12

jarzma i zaciski potrzebujesz od Octavii 1 RS, Leona Cupry R, badz od jakiegos 4x4- Leon 4, Golf IV 4-Motion, Audi S3- jednak wtedy musisz dorobic dystans bo jarzmo nie pasuje do konca.

Tarcza 256 mm, kup od jakiegos slabego auta co ma taki rozmiar z przodu, bo zazwyczaj jak mowisz tarcza na tyl do Cupry R to jest drozej :P

Nic wiecej nie potrzebujesz
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez belzi » 14 stycznia 2009, 12:20

Tamat hamulcow byl tyle razy walkowany (sam napisalem tam kilka postow), ze wystarczy jak poszukasz na forum, przesledzisz te 9 stron tego tematu, a wszystko stanie sie jasne !! IMO cena gratow + robocizna to koszt co najmniej 2000, jesli doliczysz wymiane plynu + przewode w stalowym oplocie, to zrobi sie 2500
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marcin_kielce » 14 stycznia 2009, 12:31

belzi ale to juz cena kompletu przod tyl :))

Kedar ja bym radzil tobie, zmien z przodu na 312mm a tyl zostaw bez zmian bo to nie ma sensu...i tak nie zauwazysz roznicy z tyłem...

Dobre 312mm z przodu i seria tyl w zupelnosci wystarczy.
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez wgi » 14 stycznia 2009, 12:37

Kedar, wątek o zmianie tylnich hamulców isnieje osobno - tam masz wszystkie informacje
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 14 stycznia 2009, 22:38

marcin_kielce napisał(a):przy 256mm moze zostac 15 cali,


nie ma takiej opcji minimum 16 cali

Kedar, zapraszam na pw mam przod i tyl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marcin_kielce » 14 stycznia 2009, 22:44

Grzes na tylne kolo 256mm nie wejdzie felga 15 cali?? :hmmm: :hmmm:
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 14 stycznia 2009, 23:02

nie 16 cali to min

widziałem zdjęcia zacisku na OCP jak koleś prubowal go zpilowac i wcisnąć pod salowke 15 :yes:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marcin_kielce » 14 stycznia 2009, 23:19

Grześ napisał(a):nie 16 cali to min

widziałem zdjęcia zacisku na OCP jak koleś prubowal go zpilowac i wcisnąć pod salowke 15 :yes:


nie wiedzialem, jednak czlowiek uczy sie przez cale zycie :))

Pozdrawiam
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Marcin_TDI » 15 stycznia 2009, 10:14

marcin_kielce, różnica jest duża z tyłem 256... ja polecam zrobić całość.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Kedar » 15 stycznia 2009, 10:32

Wlasnie nie wszystko bylo ujete w watki dlatego pytam.Owszem byly informacje ale slowo ''chyba'' sklania Mnie do zapytania:)

Dobra zatem bede zaczynal od felg.Szkoda ze dolar poszedl tak w gore bo za 4.2k mozna bylo wychaczyc fajne kute ktore napewno sprawdzilyby sie na naszych drogach:)czasami tych studzienek jest tyle ze ciezko ominac wszystkie.
Podpis usunięty - niezgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
Kedar
Signo
Signo
 
Posty: 134
Dołączył(a): 20 marca 2008, 14:39
Lokalizacja: wawa
Auto: leon

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez lec » 16 stycznia 2009, 20:22

to ja tez dodam swoje 3 grosze:

mam 312 z przodu i 256 z tylu (zaczynalem od 280, potem 288 na przodzie, finalnie 312, z tylu 232 poczatkowo - finalnie 256).

czy czuc roznice po dolozeniu tylu 256 do 312 z przodu ? TAK ! Zdecydowaną ? Nie ! ...ale przy zaladowanym aucie juz TAK ! i to bardzo. Na codzien jak sie wozi powietrze to jest troche lepiej, auto ma mniejsze tendencje do nurkowania przodem.

Felga 15 wejdzie na 256 z tylu. Ale sie nie pojedzie :) Przerobione na autostradzie jak mi pekla opona a zapomnialem wymienic zapas na 16" :nonono:
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez erol » 18 stycznia 2009, 14:59

a czy jarzma z a4 2004r o nr. 4B0 615 125 C podejdą pod zmianę z 288 na 312 ?
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 18 stycznia 2009, 15:42

nie nie podejda
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez MACIEKKK » 19 stycznia 2009, 12:22

Czy ktoś kto przebiał tył na 256 i ma 312 z przodu to kodował dodatkowo co kolwiek???jesli tak to bardzo bym prosił o kody do auta bez esp.
TURBO
Zobacz Profil
MACIEKKK
Stella +
Stella +
 
Posty: 69
Dołączył(a): 17 czerwca 2004, 11:16
Lokalizacja: WAWA

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Kozak » 19 stycznia 2009, 12:40

MACIEKKK, wysil sie choć trochę i przeczytaj chociaż ten temat bo było tu sporo pisane o kodowaniu po zmianie hamulców :nonono: :no:

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez MACIEKKK » 19 stycznia 2009, 13:48

Tak wiem czytalem, ale nie jestem pewien czy dobrze rozumeim , pod brembo koniczna jest zmiana kodowania, przy zmianie z 288 na 312 też ale czy przy zmianie tyłu z 232 na 256 tez??? To mnie najbardziej zastanawia a tam nie ma jednoznaczejn odpowiedzi.
TURBO
Zobacz Profil
MACIEKKK
Stella +
Stella +
 
Posty: 69
Dołączył(a): 17 czerwca 2004, 11:16
Lokalizacja: WAWA

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Ogi » 19 stycznia 2009, 16:33

A jak wygląda sprawa zaadoptowania zacisków Brembo (np. do ARL-a) ? ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ogi
Signo
Signo
 
Posty: 122
Dołączył(a): 18 stycznia 2009, 19:55
Lokalizacja: 19 południk
Auto: Seat Leon 1M

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości