Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

AHF seria / chip

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

AHF seria / chip

Postprzez ins85 » 27 lutego 2009, 18:53

seria
Obrazek

chip (miało być lajtowo i zero dymka- i tak się stało :D)
Obrazek
Zobacz Profil
ins85
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25 września 2008, 18:03
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Toledo II AHF+

Reklama

Re: AHF seria / chip

Postprzez Tomciu » 27 lutego 2009, 21:35

ins85, ładna seria była :) a teraz ładny wirus :D
ciekawe jak długo się pocieszysz... :P
Podpis zgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomciu
Sport
Sport
 
Posty: 407
Dołączył(a): 23 listopada 2007, 18:29
Lokalizacja: KR-KWI
Auto: SAABinka
Silnik: benzyna turbo inny

Re: AHF seria / chip

Postprzez ins85 » 27 lutego 2009, 22:28

tomciu napisał(a):ciekawe jak długo się pocieszysz...

narazie cieszę się od września.. jak będzie dalej zobaczymy.. Powiem tak wiadomo, że jak padło by mi turbo (ptu ptu) to wsadzę co najmniej od ASZ jak nie ARL :PPP , ale szkoda mi kasy żeby wymieniać coś, co działa. Wolę te fundusze przeznaczyć na coś innego. Wiadomo zawsze jest mało... i apetyt rośnie.. :mruga:
Zobacz Profil
ins85
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25 września 2008, 18:03
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Toledo II AHF+

Re: AHF seria / chip

Postprzez Tomciu » 28 lutego 2009, 13:10

ins85 napisał(a):co najmniej od ASZ jak nie ARL

nie popełniaj błędu i nie wsadzaj ASZ bo potem bedziesz
ins85 napisał(a):(ptu ptu)
sobie w brode, że Cie turbina bedzie blokować :P
Podpis zgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomciu
Sport
Sport
 
Posty: 407
Dołączył(a): 23 listopada 2007, 18:29
Lokalizacja: KR-KWI
Auto: SAABinka
Silnik: benzyna turbo inny

Re: AHF seria / chip

Postprzez Sammael » 28 lutego 2009, 13:30

jak nie założy pompy 11 to raczej mu nie będzie blokować. ograniczenie będzie po stronie układu paliwowego a nie turbo.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: AHF seria / chip

Postprzez Tomciu » 28 lutego 2009, 13:33

Wszystko zależy od mocy w którą kolega ewentualnie by celował po zmianie turbo.
Podpis zgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomciu
Sport
Sport
 
Posty: 407
Dołączył(a): 23 listopada 2007, 18:29
Lokalizacja: KR-KWI
Auto: SAABinka
Silnik: benzyna turbo inny

Re: AHF seria / chip

Postprzez Sammael » 28 lutego 2009, 13:36

tomciu, dokładnie :)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: AHF seria / chip

Postprzez ins85 » 28 lutego 2009, 16:37

więcej niż 17x z tego silnika bym nie chciał mieć, uważam że to taka dobra bezpieczna granica. ( oczywiscie wiem, że są AHF'y 2XX :jezor: ) Jeśli chodzi o Niuton to 330-340 płaskie jak stół oczywiście w zajeb*ście szerokim zakresie :mruga:

na 17x Km to co bym musiał zmienić ??
Turbo (wystarczy chyba ASZ)
Wtryski 230, albo hybrydy 216??
SMIC czy FMIC ??
Pompa by już musiała byc 11mm ??
chłodnica oleju chyba też by się przydała z ASZ ??
i predzej czy później nowe sprzęgło (chyba bym poszedł to z G60)

Ktoś będzie tak miły i poda oriętacyjny koszt tego ? :mruga:

i jak wygłąda sprawa półosi i przegubów ??
Zobacz Profil
ins85
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25 września 2008, 18:03
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Toledo II AHF+

Re: AHF seria / chip

Postprzez peter250 » 1 marca 2009, 15:31

Bardzo ładny wirusik :spoko: A co do Twojego setupu to:

--turbinka od ASZ styknie do tych ~170KM-można poszukac w używce, koszt około 800zł
--jeśli nie chcesz robić więcej niż ~170KM wtryski 216 starczą -koszt 700zł + około 200zł założenie
--smic podobno nie mieści się w leonku, więc pozostaje custom fmic za około 2000zł (jak się dobrze poszuka to 1500zł)
--pompa może zostać 10 ale będzie pracować na granicy swojej wydajności
--sprzęgło od G60 550zł+jednomas najlepiej szukac w używce (około200zł)
--no i na koniec korekta softu ;)

Pozdr.
ASV 143@305-->163@340-->PD
MR-Motors
Zobacz Profil
peter250
Signo
Signo
 
Posty: 169
Dołączył(a): 5 maja 2008, 13:41
Lokalizacja: W-wa
Auto: leon tdi 110

Re: AHF seria / chip

Postprzez ins85 » 1 marca 2009, 16:06

Podziękował :D
Zobacz Profil
ins85
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25 września 2008, 18:03
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Toledo II AHF+

Re: AHF seria / chip

Postprzez Patrox » 2 marca 2009, 07:57

ins85 napisał(a):więcej niż 17x z tego silnika bym nie chciał mieć, uważam że to taka dobra bezpieczna granica. ( oczywiscie wiem, że są AHF'y 2XX :jezor: ) Jeśli chodzi o Niuton to 330-340 płaskie jak stół oczywiście w zajeb*ście szerokim zakresie :mruga:

na 17x Km to co bym musiał zmienić ??
Turbo (wystarczy chyba ASZ)
Wtryski 230, albo hybrydy 216??
SMIC czy FMIC ??
Pompa by już musiała byc 11mm ??
chłodnica oleju chyba też by się przydała z ASZ ??
i predzej czy później nowe sprzęgło (chyba bym poszedł to z G60)

Ktoś będzie tak miły i poda oriętacyjny koszt tego ? :mruga:

i jak wygłąda sprawa półosi i przegubów ??

Napisz do Paul 78, on jest teraz świeżo po takim setupie
Powered by ECUPROJECT Wrocław
315.0 PS / 599.5 Nm /
--------------------------------
www.ecuproject.pl
509 696 100
513 399 363
502 730 289
Zobacz Profil
Patrox
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 655
Dołączył(a): 10 września 2005, 14:20
Lokalizacja: Wrocław
Auto: ... OOOO ...

Re: AHF seria / chip

Postprzez lec » 7 marca 2009, 00:22

peter250 napisał(a):Bardzo ładny wirusik :spoko: A co do Twojego setupu to:

--turbinka od ASZ styknie do tych ~170KM-można poszukac w używce, koszt około 800zł
--jeśli nie chcesz robić więcej niż ~170KM wtryski 216 starczą -koszt 700zł + około 200zł założenie
--smic podobno nie mieści się w leonku, więc pozostaje custom fmic za około 2000zł (jak się dobrze poszuka to 1500zł)
--pompa może zostać 10 ale będzie pracować na granicy swojej wydajności
--sprzęgło od G60 550zł+jednomas najlepiej szukac w używce (około200zł)
--no i na koniec korekta softu ;)

Pozdr.


wszystko sie zgadza, tylko sprzegla bym nie ruszał jesli to ma byc 340Nm.... moje bez problemu przenosilo 380Nm, pytanie tez jakies srednicy kolega w AHF ma sprzeglo, bo byly dwie srednice: 219mm i 228mm
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: AHF seria / chip

Postprzez przemeku » 7 marca 2009, 12:04

nawet to 219mm wytrzyma 340nm tylko trzeba to odpowiednio wymodelować, ale wiadomo przecież że "choroba postępuje" i pewnie i tak trzeba będzie załozyć mocniesze sprzęgło w walce o kolejne KM i Nm.
TDI ASV ++++
123kucy/1L Club czyli 235KM/433Nm
http://forum.skodaclub.pl/
http://www.ecuproject.pl/
Zobacz Profil
przemeku
Signo
Signo
 
Posty: 101
Dołączył(a): 17 listopada 2007, 00:39
Lokalizacja: SCP Wrocław
Auto: ASV


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość