


Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
konstant napisał(a):czy miedzy turbakwa ASZ a ARL jest duza roznica?
konstant napisał(a):turbo ASZ, wtryski 0.216, program
turbo ASZ + program
turbo ASZ + 0.216 + korekta ori softu bez wgrywania nowego programu
konstant napisał(a):program
o czym piszesz? korekta?! przecież to cały soft. Korekte możesz zrobić do softu. Do korekta seryjnego programu = równa się cały soft.konstant napisał(a):korekta ori softu bez wgrywania nowego programu
muzg napisał(a): diagtroniku powiedzieli że tak jest ok
muzg napisał(a):może dlatego taki pofalowany
muzg napisał(a):duł
muzg napisał(a):w diagtroniku powiedzieli że tak jest ok
marektychy napisał(a):http://www.allegro.pl/ite...z_hamownia.html
i drugi
http://www.allegro.pl/ite...z_hamownia.html
paramedic71 napisał(a):wyslij smsa o tresci soft fo arla na nr 7131 koszt 1,22 z Vat i przyrosty rzedy 70 koni
marektychy napisał(a):gdzie sie oplaca jechac najlapeiej slask:)?
Szczepek napisał(a):uderz do Dynosoft'u, Compsport'u albo TTC (jezeli chodzi Ci o slask - krakow)
marti78nez napisał(a):Jak dla mnie tyle wystarczy
Kashier napisał(a):wlasnie obawiam sie , ze jak pojade do compsportu , to mimo wszystko powiedza zeby chipowac. 1.5 tys dla nich drogą nie chodzi , a kit wcisnac mozna zawsze.
Kashier napisał(a):A ja mam 150 tys przejechane
Kashier napisał(a):co juz mała iloscia nie jest , wiec sie zastanawiam
Kashier napisał(a):wlasnie obawiam sie , ze jak pojade do compsportu , to mimo wszystko powiedza zeby chipowac. 1.5 tys dla nich drogą nie chodzi , a kit wcisnac mozna zawsze.
Kashier napisał(a):Poprostu myslalem ze jest jakis wykladnik A ja mam 150 tys przejechane , co juz mała iloscia nie jest , wiec sie zastanawiam No i nie wiem jakie czesci moga bys "wrogiem" dla chip'a , i co by bylo trzeba wymienic w razie ewentualnej checi podwyzszenia mocy.
bono napisał(a):to nawet jak jest 300 tys km można robić program
Dokładnie, w Niemczech jak chcesz miec legalnie podniesioną moc (moga to sprawdzac na badaniach technicznych jak wykryją ze masz soft to nie przejdziesz przeglądu) robisz program z TUV i do brifu masz wbijane nowe kw.pepej003 napisał(a):Czy np jeżeli czip był robiony jeszcze za miedzą to tam wbijają zmienioną moc do dowodu??
konstant napisał(a):Dzis slyszalem glupia teze n/t chiptunningu.
Ze jesli podniesnie sie fabryczna moc to bedzie mialo wplyw na czesci eksploatacyjne auta, np. półośki i inne.
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość