Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior




wgi napisał(a):gdy hamowałem to pedał przez 2 sek był strasznie twardy
zrob prosze zdjecie gdzie Ty masz te srubke wkreconawgi napisał(a):śrubkę wykręciłem i klapa zaczęła działać


BlazejARL napisał(a):Podsumowujac... plusy i minusy zaslepienia EGR??
kto w Krakowie zna sie na tym??

Ogi napisał(a):Po zaślepieniu egr-a korekta softu
Ogi napisał(a):wpiecie sie kompem jest wymagane żeby cos ustawic

wgi napisał(a):Tylko sama śrubka chyba w niektórych przypadkach powoduje "check engine".


paramedic71 napisał(a):wgi napisał(a):Tylko sama śrubka chyba w niektórych przypadkach powoduje "check engine".
dokladnie ja tak mialem dlatego trzeba bylo w sofcie wylaczyc
lec napisał(a):paramedic71 napisał(a):wgi napisał(a):Tylko sama śrubka chyba w niektórych przypadkach powoduje "check engine".
dokladnie ja tak mialem dlatego trzeba bylo w sofcie wylaczyc
do tego zwykly VAG wystarczy



















kawalek jakiejs stali/kwasowki dosc grubej z 5mm na oko to dasz sobie rade




TOMMI napisał(a):tak bardzo się trzęsie
TOMMI napisał(a):Czy te trzęsiawki mogą mieć na coś negatywny wpływ?
Sammael napisał(a):TOMMI napisał(a):tak bardzo się trzęsie
minimalnie bardziej przy gaszeniu, nie gasisz odcięciem powietrza i paliwa tylko samym odcięciem paliwa.TOMMI napisał(a):Czy te trzęsiawki mogą mieć na coś negatywny wpływ?
nieznaczny na poduszki silnika


bono napisał(a):Zaślep w cholere tego EGR'a.


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości