Ogolnie to o czym piszecie to synchronizacja pilotow jest, a nie kluczy.
Stackburn napisał(a):Musisz ostrożnie poruszać samym pilotem góra - dół (trzymasz za obudowę z grotem) i powinien ci wyskoczyć
W takim razie po co jest to wyciecie posrodku, na laczeniu pilota z widelkami? Moze odpowiem od razu, tam wkladamy maly plaski srubokrecik, delikatnie podwazamy zatrzask, i dzielimy kluczyk na dwie czesci: pilota i widelki.
DomN napisał(a):muszę kupić 2x baterie CR2016 3V czy po takim zabiegu muszę kluczyk na nowo synchronizować ?
2 baterie CR2016 sa w kluczykach starszych do immo2 (praktycznie modelowo do 2001), 1 bateria CR2032 jest w kluczyku immo3 (praktycznie modelowo od 2002). Nie zawsze musisz synchronizowac, zasadniczo po wymianie baterii powinien dzialac, czesto zdarza sie rowniez uszkodzenie elektroniki pilota, wtedy nalezy plytke elektroniki umiejetnie potraktowac lutownica na gorace powietrze.
Stackburn napisał(a):Synchronizujesz na dwa sposoby.
1 - VAG-iem i nic więcej nie potrzebujesz , wystarczy 1 klucz.
2. Wkładasz kluczyk do stacyjki i
Pierwszy sposob jest OK, kluczyk pozycja zaplon, VAG: modul komfortu (46) lub centralny zamek (35) gdy auto nie ma modulu komfortu, adaptacja (10), komorka 00 odczyt zapis, komorka 01, odczyt, wpisujesz liczbe pilotow, testuj, zapis, potwierdz i nacisnij po kolei w kazdym z pilotow przycisk unlock. Finito

... czasami po wymianie baterii wystarczy otworzyc kluczem auto, wlozyc klucz do stacyjki, pozycja zaplon, wyciagnac klucz i sprawdzic czy pilot dziala...
Drugi sposob nie zawsze dziala ...