Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[AHF] pedał przyspieszania i statyczny kąt wtrysku

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[AHF] pedał przyspieszania i statyczny kąt wtrysku

Postprzez todhunter » 9 października 2009, 05:12

Witam
Niedawno nabyłem Toledo 2 1.9 tdi silnik AHF na VP
Jako że lubię wiedzieć co mi w aucie piszczy kupiłem sobie VAGa i podpiąłem.

W bloku 002 w pozycji 2 wg opisu podawane jest położenie pedału przyspieszania.
Z rozpisek wynika że jest to wartość wyrażona w procentach.
U mnie przy maksymalnym wciśnięciu pedału wartość dochodzi tylko do 86%. Czy tak powinno być a jeśli nie to w czym jest problem.

W bloku 000 pozycja 2 podawany jest statyczny kąt wtrysku. U mnie się wacha pomiędzy 66-63. Według tego co znalazłem w sieci jest napisane aby wachało się pomiędzy 49-53, ale w niektórych źródłach podają że właśnie w okolicach 60. Jaka powinna być ta wartość dla AHF.

Jeszcze jedno pytanie na koniec. Po ilu obrotach wału korbowego powinien mi zapalać silnik? U mnie z 3 razy zakręci i załapuje. Czy tak powinno być?
Zobacz Profil
todhunter
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 27 września 2009, 15:21
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Toledo 1.9 TDI 110 K

Reklama

Re: [AHF] pedał przyspieszania i statyczny kąt wtrysku

Postprzez rob555 » 9 października 2009, 07:40

Moze masz dywanik pod pedalem? :) Cos jest nie halo...sprobuj wkrecic ten plastikowy ogranicznik. Co do kata wtrysku to podales mi juz po korekcji wartosci i sa jak najbardziej prawidlowe.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: [AHF] pedał przyspieszania i statyczny kąt wtrysku

Postprzez todhunter » 9 października 2009, 08:42

po korekcji?? a bez korekcji to który blok?
a z tym odpalaniem po 3 zakręceniu wału jest poprawnie czy coś nie tak?
Zobacz Profil
todhunter
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 27 września 2009, 15:21
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Toledo 1.9 TDI 110 K


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość